quote:Gisteren.. familie gezien waar ik geen contact mee heb. En dat steekt...
Op dinsdag 29 juli 2003 12:12 schreef Loesje29 het volgende:
Truth vraag voor iedereen (die durft):Wanneer heb je voor het laatst gehuild en waarom?
quote:ja op zich wel ok
Op dinsdag 29 juli 2003 12:23 schreef SmilingPeter het volgende:[..]
en bedankt
![]()
uitsteekbaar, druk met werk en huisje enzo... en met u?
zit lekker in me vel op me nieuwe werk
heb er een half jaar gewerkt via een uitzendbureau en heb afgelopen dinsdag een jaarcontract gekregen
quote:Boeit niet
Op dinsdag 29 juli 2003 12:23 schreef bassieman het volgende:[..]
Dan istie nog te jong om zelfs maar status op te hebben kunnen bouwen voor een huurwoning in de gemiddelde nederlandse stad
Nee, ik wil hem nog graag even bij mij houden mijn skatje
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 12:27 schreef Knut het volgende:
En ik zit met mijn stomme kop het topic te lezen en dus weer met vochtige ogen achter mjin schermpje
Sterkte..
quote:Good to hear
Op dinsdag 29 juli 2003 12:26 schreef oldenzaaltjuh het volgende:[..]
ja op zich wel ok
zit lekker in me vel op me nieuwe werk
heb er een half jaar gewerkt via een uitzendbureau en heb afgelopen dinsdag een jaarcontract gekregen
quote:Hopelijk word ik deze week of volgende weke gebeld voor een operatie afspraak, dan een pen erin en dan geen gips meer en hopelijk weer beginnen met revalideren en mijn leven weer een beetje oppakken.
Op dinsdag 29 juli 2003 12:22 schreef Loesje29 het volgende:
Oh, ook al zo begrijpelijk. Dat je gewoon uit frustratie en onmacht effe flink gaat zitten janken.Hoe zijn de vooruitzichten nu? Qua hoe lang gips en de nasleep enzo nog? Ongeveer?
quote:Hm, ik heb het een paar keer meegemaakt nu en ik kan niet anders zeggen dan geniet van deze tijd. Succes pop.
Op dinsdag 29 juli 2003 12:27 schreef Knut het volgende:
En ik zit met mijn stomme kop het topic te lezen en dus weer met vochtige ogen achter mjin schermpje
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 12:31 schreef bassieman het volgende:[..]
Hm, ik heb het een paar keer meegemaakt nu en ik kan niet anders zeggen dan geniet van deze tijd. Succes pop.
Of IK snap het niet. Of hij nite.
quote:Ik begreep zijn post ook al niet helemaal...
Op dinsdag 29 juli 2003 12:31 schreef Knut het volgende:[..]
pop ?
Geniet ?Of IK snap het niet. Of hij nite.
quote:Nietus
Op dinsdag 29 juli 2003 12:19 schreef Maerycke het volgende:[..]
Volgens mij was ik dat...
quote:Ik had de datum niet gezien, sorry, dacht dat je nu afscheid aan het nemen was.
Op dinsdag 29 juli 2003 12:31 schreef Knut het volgende:
Of IK snap het niet. Of hij nite.
quote:Bassieman zal de openingpost hebben gelezen en denken dat die bewuste afscheidsmaandag nog moet komen denk ik...
Op dinsdag 29 juli 2003 12:31 schreef Knut het volgende:[..]
pop ?
Geniet ?Of IK snap het niet. Of hij nite.
En pop klinkt eigenlijk wel schattig, niet vaak dat mannen dat tegen mannen zeggen
quote:Owkee.
Op dinsdag 29 juli 2003 12:36 schreef bassieman het volgende:[..]
Ik had de datum niet gezien, sorry, dacht dat je nu afscheid aan het nemen was.
quote:Misschien dat het helpt als we allemaal voor je duimen
Op dinsdag 29 juli 2003 12:29 schreef bassieman het volgende:[..]
Hopelijk word ik deze week of volgende weke gebeld voor een operatie afspraak, dan een pen erin en dan geen gips meer en hopelijk weer beginnen met revalideren en mijn leven weer een beetje oppakken.
Hopelijk loop ik over een maand weer maar na alle pech doe ik even geen voorspellingen meer
quote:kwaad kan het zeker niet!
Op dinsdag 29 juli 2003 12:39 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Misschien dat het helpt als we allemaal voor je duimen
![]()
![]()
*duimt*
quote:Paar weken geleden na het zoveelste pechgeval op het voetbalveld.
Op dinsdag 29 juli 2003 12:12 schreef Loesje29 het volgende:
Truth vraag voor iedereen (die durft):Wanneer heb je voor het laatst gehuild en waarom?
quote:*meeduimt*
Op dinsdag 29 juli 2003 12:41 schreef HeatWave het volgende:[..]
kwaad kan het zeker niet!
*duimt*
quote:Hm, met gipsen poot in het water is echt geen succes en om nou in het bubbelbad te liggen met El-Grandos-Condoom om mijn been heen lijkt me geen gezicht
Op dinsdag 29 juli 2003 12:49 schreef Loesje29 het volgende:
Gaat lekker met die gipsen poten van die heren hier. Pas op hoor, dat het er af is op de 21e september, anders zinken jullie in de bubbels
quote:mijn vader heeft zo'n ding weleens gebruikt voor het douchen toen hij in het gips zat
Op dinsdag 29 juli 2003 12:51 schreef bassieman het volgende:[..]
Hm, met gipsen poot in het water is echt geen succes en om nou in het bubbelbad te liggen met El-Grandos-Condoom om mijn been heen lijkt me geen gezicht
olifantencondoom noemnde ik het altijd
quote:Dat lijkt me niet
Op dinsdag 29 juli 2003 12:49 schreef Loesje29 het volgende:
Gaat lekker met die gipsen poten van die heren hier. Pas op hoor, dat het er af is op de 21e september, anders zinken jullie in de bubbels
quote:Zwijmel
Op dinsdag 29 juli 2003 11:14 schreef Maerycke het volgende:[..]
Ja.. wanneer pasen en pinksteren op 1 dag vallen, de hel bevriest en varkens ineens kunnen vliegen, zou het inderdaad zo kunnen zijn dat ik ineens
wordt..
Mwhoehahahahaha..
![]()
wat een vrouw *zucht*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |