quote:Zegt ze met een BIG SMILE
Op dinsdag 29 juli 2003 15:38 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Ik lach je ook niet uit hoor, maar moest even heel hard lachen om de situatie. Het lijkt me echt verschrikkelijk als zoiets gebeurt
Wie opent het nieuwe topic? Loesje aan jouw de eer
quote:Tsja, ik weet het niet...Krijg in ieder geval nog steeds buikpijn als ik aan die vent denk omdat ik mezelf toen verschrikkelijk verloochent heb.
Op dinsdag 29 juli 2003 15:47 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Ja! Leg mij dat eens uit hoe wij... die altijd maar roepen dat we van die zelfstandige verstandige vrouwen zijn... en VOORAL geen dingen doen die we niet willen..... dan toch op zo'n moment dat je er eigenlijk van walgt gewoon mee door gaat
![]()
Toch nog dat "eager to please" oergevoel dat stiekem toch nog bij veel vrouwen speelt ofzo? Ik weet wel nog dat ik op dat moment nix durfde te zeggen omdat ik een beetje bang voor hem was
quote:Sociaal zijn heet dat
Op dinsdag 29 juli 2003 15:47 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Ja! Leg mij dat eens uit hoe wij... die altijd maar roepen dat we van die zelfstandige verstandige vrouwen zijn... en VOORAL geen dingen doen die we niet willen..... dan toch op zo'n moment dat je er eigenlijk van walgt gewoon mee door gaat
![]()
quote:Is het alweer zo ver? Nou ja.. niemand die mijn "dare" heeft gezien dan
Op dinsdag 29 juli 2003 15:50 schreef Shark.Bait het volgende:[..]
Zegt ze met een BIG SMILE
![]()
![]()
Wie opent het nieuwe topic? Loesje aan jouw de eer
quote:Ik kan er dan ook niet aan denken zonder een misselijk gevoel in m'n maag.
Op dinsdag 29 juli 2003 15:48 schreef bassieman het volgende:[..]
Ik snap het wel dat je zo denkt op zo'n moment maar de kater die erop volgt moet ongelooflijk zijn. Ik word echt een beetje misselijk bij de gedachte aan die situatie als ik eerlijk ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |