Als het dan goed komt weet ik niet
Maar je kan het overal mee mixen
quote:Red Bull-Jägermeister
Op maandag 28 juli 2003 23:02 schreef Slee-3r het volgende:
hoorde dat je het ook met jägermeister kon mixen maar of dat lekker is dunno...
vreemd he
quote:Op de een of andere manier had ik nix anders van je verwacht
Op maandag 28 juli 2003 23:07 schreef Stoned het volgende:
met wiet
quote:
Op maandag 28 juli 2003 23:07 schreef TIC het volgende:
Ik had het over niet sterke drank.
Met sterk kan ik ook wel genoeg verzinnen.vreemd he
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:We hebben ook golden power, maar red bull is algemener en dat begrijpen sommige bReEzAhS wel
Op maandag 28 juli 2003 23:16 schreef dennislaan het volgende:
gewoon lekker golden power van de aldi gebruiken lekker goedkoop smaakt hetzelfde als rb bocht
quote:Absinth 66 ?
Op maandag 28 juli 2003 23:19 schreef Netanyahu het volgende:
Uit Duitsland een fles Absinth 66 meegenomen,
geeft heel apart effectom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
was dat?
Vraag 2: wat ging er door je heen
quote:Een groen 66% alcohol drankje wat Pastis-achtig smaakt.
Op maandag 28 juli 2003 23:20 schreef TIC het volgende:[..]
Absinth 66 ?
was dat?
Vraag 2: wat ging er door je heen
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Van Gogh dronk het en sneed zijn oor af
quote:ik heb ook gelezen dat red bull mixen dodelijk kan zijn.
Op dinsdag 29 juli 2003 01:19 schreef Nightmare21 het volgende:
Ik zou eerst het een en ander gaan lezen als je dat gaat drinken dan kun je je op het een en ander voorberijden.
net vandaag een fles red vodka gekocht
ik accepteer de cookies.
edit: zwarte wodka is misschien nog lekkerder
quote:heheheh we poste het op het zelfde moment.. hahaha
Op dinsdag 29 juli 2003 15:07 schreef afraidtech het volgende:
met rode vodkaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.net vandaag een fles red vodka gekocht
ik accepteer de cookies.
edit: zwarte wodka is misschien nog lekkerder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop