Is er nog een 1-persoonskamer vrij? Liefst in een rustig deel van het pension, zodat ik de gebeurtenissen van de afgelopen periode kan overdenken.
Welkom op ZEERUST. Ik boek je in kamer 24. Heel verstandig van je om een dubbele kamer te nemen.
Je weet nooit wat het nog gaat worden hier.
quote:
op 03-23-2000 om 10:49 PM schreef Calypso het volgende:O Jewel, ik was nog vergeten je kamernummer door te geven.
Jij hebt kamer 33.
Je zit naast Kozzmic, ik denk dat ik je daar wel een plezier mee heb gedaan.
We weten toch nog niet of zijn lief wel komt.![]()
Ik geef jou kamer 35. De badkamers ( op elke etage 1 ), zijn van alle gemakken voorzien, maar je moet ze delen met de andere etage bewoners.
Ja het loopt storm hier, ik denk dat de ligging goed is.
Verder heb ik nog geen kans gehad om aan PR te doen.
quote:Ze is er al hoor... Ik heb haar even opgehaald
op 03-23-2000 om 10:49 PM schreef Calypso het volgende:
We weten toch nog niet of zijn lief wel komt.![]()
quote:
op 03-23-2000 om 11:04 PM schreef bigben04 het volgende:
Terwijl ik wacht op m'n kamernummer haal ik dan ook maar een drankje op kosten van het huis. Studenten hebben nou eenmaal niet veel te besteden...
Ik ga vandaag voor een Bacotje
Ik geloof dat ik ook mijn kamernummer nog niet weet.... En ik ben Schanulleke alweer kwijt nog voor ik m gezien heb....
Gelukkig is Yvi er... toch een prettig idee, ze is als een zusje voor me!
Ook voor jou geldt, doe wat je het prettigste vindt.
Iemand zin in een spelletje pool? Of willen jullie liever darten?
quote:Mwah... we kunnen ons toch gewoon een beetje terugtrekken op onze kamer
op 03-23-2000 om 11:10 PM schreef Xenia het volgende:
Hallo allemaal! Goh gezellig hier.
Calypso jij hier?Beheer jij dit hotel? Kozz, ik weet niet of dit nou wel zo'n goed idee is hoor... Wilde je daarom soms perse naar dit hotel?
Van die andere gasten trekken we ons gewoon niet zoveel aan...
En al helemaal niet van die gekke hotelhoudster
Dit is de juiste plek om even op adem te komen, teveel studeren is ook niet goed.
Ik geef jou kamer 42, lekker rustig.
Inderdaad de drankjes gaan vanavond op kosten van het huis, doe me een lol en pak het even zelf.
quote:
op 03-23-2000 om 10:50 PM schreef Pinball het volgende:
Calypso, heb je ook een stukje gras waar ik mijn koetjes kan laten grazen? Ik ben erg aan ze gehecht, kan bijna niet zonder..
Pinball, als je een stukkie gras hebt gevonden, geef dan een gil, ik heb een geitje en een Grieks schaap.. die moeten ook ergens grazen.
Ik wil af en toe wel vroeg opstaan om jouw koetjes te melken, deal???
quote:
op 03-23-2000 om 11:19 PM schreef bigben04 het volgende:
Bedankt, m'n bacotje was lekker. Ik ga nu m'n bed opzoeken, ik heb een drukke dag gehad. Welterusten allemaal!
slaap lekker bigben, ik hoop Schanulleke nog ff te zien...
quote:
op 03-23-2000 om 11:10 PM schreef Xenia het volgende:
Hallo allemaal! Goh gezellig hier.
Calypso jij hier?Beheer jij dit hotel? Kozz, ik weet niet of dit nou wel zo'n goed idee is hoor... Wilde je daarom soms perse naar dit hotel?
Nou zeg, dat is puur toeval hoor Xenia.
Trouwens je ziet wat Kozzmic zegt, heerlijke wandelingen met z'n tweetjes, dus ga nou eerst maar eens lekker wat drinken en relax een beetje
Ik heb al een mooi plekje in de duinen gevonden waar ik m'n koetjes iig vanacht kan stallen
Ik ga even m'n koetjes kennis laten maken met hun nieuwe plekje, zal wel even wennen zijn voor ze. Morgen vraag ik otaku-san wel of hij een plekje voor me heeft.
Dinus, als ik het geregeld heb met otaku-san (zal wel lukken, hij is een hele aardige zeebonk) dan meld ik het even. Dan kunnen we elkaar wel helpen denk ik.
Ik gap ff een flesje dimple uit de bar, en dan ga ik m'n kamer in orde maken. Het was een zware dag dus ik kruip vroeg onder de wol.
quote:
op 03-23-2000 om 11:15 PM schreef Kozzmic het volgende:
Mwah... we kunnen ons toch gewoon een beetje terugtrekken op onze kamer
Beetje lange romantische wandelingen maken overdag!
Offe, ben jij mijn evenbeeld. Ik heb wel eens gehoord dat er op de wereld nog iemand rond loopt die op je lijkt. Toevallig dat ik je in Zeerust tegenkom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |