quote:Jaaaah, die ken ik! Die skate nog steeds rond! Laatste keer dat ik hem zag, was het een roze.
Op maandag 28 juli 2003 22:04 schreef MaRySe het volgende:
Toen ik nog in Amsterdam woonde, was er een man die altijd in alleen een string skate. Ook in de winter
quote:M'n leraar Duits draagt strings,
Op maandag 28 juli 2003 22:11 schreef airbusNEK het volgende:[..]
??????:?
quote:Die houdt zeker ook niet van van die vervelende boxershort lijntjes
Op maandag 28 juli 2003 22:46 schreef pimpin het volgende:[..]
M'n leraar Frans...
ik heb dr wel wat van gezegd, vond het echt smerig
quote:Hhe, dat is zeker ook alweer vijf jaar geleden
Op maandag 28 juli 2003 22:49 schreef miss_bo het volgende:[..]
Jaaaah, die ken ik! Die skate nog steeds rond! Laatste keer dat ik hem zag, was het een roze.
quote:Die is echt cool ja. Komt regelmatig bij mij door de straat. Geweldige kerel!
Op maandag 28 juli 2003 22:49 schreef miss_bo het volgende:[..]
Jaaaah, die ken ik! Die skate nog steeds rond! Laatste keer dat ik hem zag, was het een roze.
Ook bij 'gewone' mannen vind ik het gien pan, sorry.
en ik vind het niks te maken hebben met een zelf bewuste man. Maar dat is weer een ander verhaal.
quote:Ja gadverdamme, dat is altijd zo'n ranzig gezicht en ik zie hem ook altijd te laat aankomen en dan loop je er bijna tegen aan
Op dinsdag 29 juli 2003 09:28 schreef Aventura het volgende:
Ja, in Amsterdam.
Daar paradeert in de zomermaanden een hele lelijke travestiet die slechts gehuld in naaldhakken en een lakstring hen en weer loopt tussen de Munt en de Dam.
Brr.Ook bij 'gewone' mannen vind ik het gien pan, sorry.
quote:Nou ik vind het wel mooi eigenlijk vooral bij me eigen mannetje die heeft daar wel een mooi kontje voor
Op maandag 28 juli 2003 20:46 schreef airbusNEK het volgende:
het gaat hier niet over een man nou mooi staat of niet met een string, of het voor mietjes of voor mannen is die zelfbewust zijn ....die discussie hebben we al uitgebreid gehad.
Waar gaat het wel over:
heeft er iemand van jullie (man of vrouw) al een man gezien die een string droeg op dat moment ??hetzij op strand,
hetzij door een broek heen,
hetzij uitstekend boven de rand van een broek,
in de kleedkamer van eender wat,
ergens anders ???Hoe reageerden jullie en hoe reageerde de man in kwestie.
quote:haha dankje wel lieffie
Op dinsdag 29 juli 2003 13:48 schreef Duna het volgende:[..]
Nou ik vind het wel mooi eigenlijk vooral bij me eigen mannetje die heeft daar wel een mooi kontje voor
Ik vond hem mega aantrekkelijk, opwindend etc.....
Tot we ons allebei ontkleedden, hij nog even naar de cd speler liep om er een cd in te doen, ik hem nakeek en ineens zag dat hij een string aanhad.
Ik draag zelf niets anders dan strings maar bij mannen vind ik het op 1 of andere manier een ontzettende afknapper....
quote:LOL idd... Hè swop?
Op maandag 28 juli 2003 21:57 schreef Marteijn het volgende:
Op het Leidseplein klimt 's avonds geregeld een man met een string in een touw.
Oh, zelf nooit echt gezien (en draag zelf lekker boxers ).
quote:Gelukkig heb je zelfkennis
Op dinsdag 29 juli 2003 16:51 schreef ook_gek het volgende:
ik vind het te vies voor woorden. Ik walg er echt van. Dat is echt een manier om mij niks te laten eten. En wat heeft dat in gods naam te maken met zelf bewustIk vind het niet meer dan een schreeuw om aandacht. Wel negatiefe aandacht. In en in triest.
quote:Overdrijven? nou geloof me dit is niet overdreven wat ik daar zeg hoor. Je kan mij op die manier ECHT misselijk krijgen.
Op dinsdag 29 juli 2003 16:53 schreef RemCow het volgende:[..]
Gelukkig heb je zelfkennis
.
Ik vind 't zelf ook niets en ik vind 't ook niet bij mannen staan, maar je kan ook overdrijven...
En een kennis heeft ze nogal eens 1tje aan en maakt
er dan een foto van en laat het dan zien !
Beide geen gezicht... alles hangt er meestal half uit !
quote:Ik zat 2 weken geleden ook op Gran Canaria en daar lopen inderdaad een x aantal mannen in string op het strand (ook veel oudere mannen)
Op maandag 28 juli 2003 20:53 schreef DJ-Maurits het volgende:
2 weken geleden op Gran Canaria.... een stel van een jaar of 60 met allebei een pastelkleurige string aan....
Maar gelukkig liepen er ook veel vrouwen in string op het strand
Om op de eigenlijke vraag terug te komen denk ik dat de je niet zo snel zult zien of een man een string aan heeft dan bij een vrouw. Een vrouw heeft vaak strakkere kleren aan en ook nog van dunner stof. Daarnaast spreken mannen over het algemeen niet zo snel over het ondergoed dat ze aan hebben.
Ik draag zelf regelmatig een string (omdat het beter zit) maar dat is voor anderen niet te zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |