Nog ff verder:
quote:Die enkele posts kunnen best. Er zijn ook genoeg mensen die niet 5 pagina's over Iced Earth willen lezen ofzo. Soms zie ik hier ook 5 pagina's totaal niks interessants. Kan toch prima?
Op maandag 28 juli 2003 16:16 schreef Seborik het volgende:
Het staat nog altijd in het muziek forum en over andere dingen kan best af en toe, maar geen compleet topic vol. Het moet ook interessant blijven voor de mensen die wel wat over muziek willen lezen.
quote:5 paginas over Iced Earth gaat in ieder geval over muziek, en valt ook onder de algemene muzieksmaak van deze topicreeks.
Op maandag 28 juli 2003 16:22 schreef Witchfynder het volgende:
Dan doe ik het maar.Nog ff verder:
[..]Die enkele posts kunnen best. Er zijn ook genoeg mensen die niet 5 pagina's over Iced Earth willen lezen ofzo. Soms zie ik hier ook 5 pagina's totaal niks interessants. Kan toch prima?
Ik vind het iig beter kunnen dan die "Dag blabla"-topics. Dat is gewoon de CUB in Muziek geplaatst.
crap over monitoren enzo past een stuk beter in het DIG forum, of in de klaagbaak.
quote:Niet echt.
Op maandag 28 juli 2003 16:24 schreef Tokus het volgende:[..]
en valt ook onder de algemene muzieksmaak van deze topicreeks.
quote:Dat zeg ik toch ook? Maar dan moet je wel consequent blijven en niet alleen commentaar hebben als je er zelf ff niks aan vindt.
Op maandag 28 juli 2003 16:23 schreef Seborik het volgende:
Lees dan goed, ik zeg toch af en toe.
quote:Die je niet kunt maken zonder PC trouwens.
Op maandag 28 juli 2003 16:41 schreef dantes_inferno86 het volgende:
En 5 pagina's over iced earth is veel heerschender dan over pc's.
Heeft iemand die 'Knight Treasures' DVD van Axel Rudi Pell weleens gezien?
Die man + band is best miskend eigenlijk. Als je zijn eerste twee albums hoort uit 89/91 dan klinken, zelfs meer dan Helloween, als de Duitse Power-standaard van nu. Of dat nu per se zo positief is, is wat anders, maar ik vind zijn werk iig lang niet slecht. Beetje afgezaagd soms, maar aan de andere kant is het zijn zaag.
[Dit bericht is gewijzigd door Witchfynder op 28-07-2003 17:34]
quote:Gaaf thnx man!
Op maandag 28 juli 2003 22:55 schreef Toffe_Ellende het volgende:
vanavond Dreadlock Pussy en Dimmu Borgir live op Lowlands 2002 op ned3 om 23.50
quote:
Op maandag 28 juli 2003 23:44 schreef Seborik het volgende:
Wel Vlaams Limburg, toch?
quote:Geen Belgische hè?
Op maandag 28 juli 2003 23:51 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
ik hoor het alweer. Ik ga stripboekjes lezen!
ARP.
quote:Zeker dat stukje waarin ie verteld dat Maiden zijn favoriete band is?
Op dinsdag 29 juli 2003 00:34 schreef Witchfynder het volgende:
Ik zag gister trouwens nog een heel kort interview met Bruce Dickinson op MTV, maar echt zo'n nutteloos interview met een mini-stukje "Number of the beast" er achter aan.
quote:Mja, er zit wat meer tempo in. Ik vind "Damned in Black" net ietjes leuker dan "Sons...".
Op maandag 28 juli 2003 20:53 schreef BobbyDrake het volgende:
Zit nu voor 't eerst, sinds ik het gedownload heb, naar het album "Damned In Black" van Immortal te luisteren! Klinkt tot nu toe toch wel een paar tikjes vetter dan het ietwat rustigere "Sons of Nothern Darkness"
en
Van Nevermore heb ik de limited Edition met DVD erbij! Da's nog eens een koopje in België, daar kost ie namelijk ¤16 en hier... ik wil het niet eens weten! Ze gingen als warme broodjes over de toonbank!
quote:ik weet niet waar jij je cd's koopt. Maar de gemiddelde prijs voor cd's die ik betaal is ¤ 13.50. Af en toe zit er wel is een cd bij van ¤ 16.
Op dinsdag 29 juli 2003 13:59 schreef Perfect_Survivor het volgende:
Ik heb net voor het optreden van Testament afgelopen zondagavond even de volgende CeeDees aangeschaft:en
Van Nevermore heb ik de limited Edition met DVD erbij! Da's nog eens een koopje in België, daar kost ie namelijk ¤16 en hier... ik wil het niet eens weten! Ze gingen als warme broodjes over de toonbank!
quote:Lezen... "Limited Edition met DVD" (zo heel moeilijk was ie toch niet!?)
Op dinsdag 29 juli 2003 14:06 schreef OphiOn het volgende:
ik weet niet waar jij je cd's koopt. Maar de gemiddelde prijs voor cd's die ik betaal is ¤ 13.50. Af en toe zit er wel is een cd bij van ¤ 16.
quote:Verdomme, morgen om 05:00 eruit voor vakantiewerk, dat gaat niet samen, jammer! Trouwens Dimmu Borgir en Nederland3, hehe/!?!?!?!? En die waarom die 2 bands samen in een programma
Op maandag 28 juli 2003 22:55 schreef Toffe_Ellende het volgende:
vanavond Dreadlock Pussy en Dimmu Borgir live op Lowlands 2002 op ned3 om 23.50
quote:Als er een leuk aantal metalheads wegblijven omdat het hier soms in heeeel veel posts alleen over heavy/speed (en verwanten) metal gaat, dan wordt het automatisch de "algemene muzieksmaak" ja
en valt ook onder de algemene muzieksmaak van deze topicreeks
quote:Euh!
nerd-unite.....
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 29-07-2003 15:55]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |