quote:Ehm..het is heel belangrijk (mbt rondkomen enzo) hoeveel verdien je op 19/20 jarige leeftijd ongeveer als je 16/20 uur werkt ?
Op maandag 28 juli 2003 15:12 schreef MisterX85 het volgende:
ikke werk er, verdiend wel aardig.. maar tis vooral een relaxed bedrijf, je kan vaak genoeg je uren verzetten etc. etc. en daarbij om de zoveel maanden een avondje zuipen op kosten van de baas.. doen dus!
Ik heb wel gewerkt met de resultaten van 2contact... Tele2
quote:ik snap die fotoboekreactie niet echt
Op maandag 28 juli 2003 17:04 schreef Caipirinhia het volgende:hoeveel topics heb je er wel niet over man!
Nouja, reageer maar een keer op me, dan vertel ik ook gelijk ff wat je salaris wordt...
NOOIT is het voorgekomen dat mijn salaris klopte. De afdeling personeelszaken liegt en bedriegt, maar dat is niet zo gek want dat doet zo een beetje iedereen die daar werkt.
Lekker inbellen op andere namen, sjoemelen met je pauzetijden.
Verbaasde me helemaal niet dat die tent failliet is gegaan.
quote:Sorry, ik zit je een beetje te pesten met het feit dat ik jou ken, en jij mij geloof ik nog steeds niet
Op maandag 28 juli 2003 17:20 schreef Patriesje het volgende:[..]
ik snap die fotoboekreactie niet echt
ik stop wel
quote:Oude koeien uit de sloot halen.. en 2Contact is falliet gegaan door Tele2 wat 2Contact ook in een rechtszaak gewonnen heeft!
Op maandag 28 juli 2003 17:30 schreef pandoraB het volgende:
Nou, ik heb er ook gewerkt. Wat een grote oplichterszooi zeg!NOOIT is het voorgekomen dat mijn salaris klopte. De afdeling personeelszaken liegt en bedriegt, maar dat is niet zo gek want dat doet zo een beetje iedereen die daar werkt.
Lekker inbellen op andere namen, sjoemelen met je pauzetijden.Verbaasde me helemaal niet dat die tent failliet is gegaan.
Het is nu een heel ander bedrijf!
quote:Uhm, ik volg je niet. Ik opende dit topic en zag jouw naam staan, dus maak je geen ilusies
Op maandag 28 juli 2003 17:36 schreef Caipirinhia het volgende:[..]
Sorry, ik zit je een beetje te pesten met het feit dat ik jou ken, en jij mij geloof ik nog steeds niet
maar wel kewl dat je me overal volgt
ik stop wel
quote:Ik ook niet
Op maandag 28 juli 2003 17:42 schreef Patriesje het volgende:[..]
Maar k snap geen reet wat gerben ermee te maken heeft
quote:Dat ze dat in een rechtszaak hebben gewonnen betekent helemaal niet dat het ook echt waar was. Denk toch eens na man.
Op maandag 28 juli 2003 17:38 schreef Caipirinhia het volgende:[..]
Oude koeien uit de sloot halen.. en 2Contact is falliet gegaan door Tele2 wat 2Contact ook in een rechtszaak gewonnen heeft!
Het is nu een heel ander bedrijf!
quote:Nou Sander,
Op dinsdag 29 juli 2003 12:27 schreef MisterX85 het volgende:
pandoraB vertel eens, waar ging die rechtszaak precies over dan??
Jij weet het toch zo goed? Vertel zelf maar...
quote:Het was gewoon 1 grote oplichterszooi daar! En wat wil je? Je laat je bedrijf toch gvd niet door een stel pubers runnen.
Op dinsdag 29 juli 2003 17:54 schreef MisterX85 het volgende:
naja omdat jij toch lult.. de rede dat 2c falliet is gegaan, is omdat tele2 weigerde te betalen, voor scores die niet gectiveerd waren door klanten van tele2 maar wel door ons aangemeld.. en verder was het teveel lang leve de lol, en iedere week vergaderingen.. in de kroegmaja that't all verleden tijd.. helaas..
quote:true true... van die pubers dan he
Op dinsdag 29 juli 2003 18:04 schreef pandoraB het volgende:[..]
Het was gewoon 1 grote oplichterszooi daar! En wat wil je? Je laat je bedrijf toch gvd niet door een stel pubers runnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |