quote:niet kut voor jou bedoeld.. (ikzelf moet het me na de vakantie uns leren)
Op donderdag 31 juli 2003 17:58 schreef _-Nova-_ het volgende:[..]
jah dat vind ik dus ook... maar ja
En dat van T-Rex is toch wel bijzonder stoer gemaakt..
quote:Maak je niet zo druk joh
Op donderdag 31 juli 2003 16:28 schreef Roellie80 het volgende:
Ik weet wel dat ik de volgende x niet meer zoveel moeite voor m'n soep ga doen..in elk geval niet meer verlengen.. het blijkt wel dat de meeste stemmen gewoon naar de auto gaat die er het snelste uit zien
quote:i know, had het ook al gezien maar kan hier (op me werk) nix veranderen... kdoe het just for fun, en als iemand anders een auto wil uitzoeken vind ik het ook best hoor...
Op donderdag 31 juli 2003 18:00 schreef HellaHard-OG het volgende:[..]
niet kut voor jou bedoeld.. (ikzelf moet het me na de vakantie uns leren)
maar bij jou zie je dat de afwerking niet zo geheel super is etc.. en de voorbumper is scheef en kwa kleur niet geheel netjes..En dat van T-Rex is toch wel bijzonder stoer gemaakt..
en die van T-rex roeleert gewoon de pan uit
Ik beschuldig niemand ergens van. Mischien alleen de mensen die geen smaak hebben en geen kijk op details want hier klopt toch geen zak van
quote:Okay.
Op donderdag 31 juli 2003 18:25 schreef jacco het volgende:
Welke is nu mooier?Ik beschuldig niemand ergens van. Mischien alleen de mensen die geen smaak hebben en geen kijk op details want hier klopt toch geen zak van
Ik stel voor dat OF je gewoon kapt met je kinderachtige commentaar of je het zélf eens probeert, dan zien we wel wie hier wel of geen inzicht heeft.
klojo
Ik heb (weer) op T-Rex gestemt. Die's 1000x keer vetter dan die van Nova (sorry dude!).
Ik denk dat ik maar iets minder moeite ervoor ga doen, want het blijkt niet zoveel uit te maken....
quote:er is maar een de mooiste en dat is duidelijk die van T-Rex
Op donderdag 31 juli 2003 18:25 schreef jacco het volgende:
Welke is nu mooier?Ik beschuldig niemand ergens van. Mischien alleen de mensen die geen smaak hebben en geen kijk op details want hier klopt toch geen zak van
quote:volgens mij heb jij hier het inzicht niet....
Op donderdag 31 juli 2003 18:38 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Okay.
Kerel.
Ik weet dat je het héél leuk vind om mensen te dissen die volgens jou geen verstand hebben van tunen (waar ik er één van ben) maar ik ben het onderhand een beetje zat dat je alleen maar commentaar loopt te geven (en niet eens opbouwende kritiek, maar je loopt mensen gewoon af te kraken) terwijl je zelf TOTAAL niks doet aan dit topic!Ik stel voor dat OF je gewoon kapt met je kinderachtige commentaar of je het zélf eens probeert, dan zien we wel wie hier wel of geen inzicht heeft.
klojo
quote:Volgens mij snap je me niet helemaal, er staat toch ook dat ik er geen verstand van heb
Op donderdag 31 juli 2003 18:40 schreef ThaFreak het volgende:[..]
volgens mij heb jij hier het inzicht niet....
sorry maar deze uitslag klopt voor geen ene meter....
even goed lezen voordat je reageert, dank je.
quote:zeg ik dat je er geen verstand van hebt???
Op donderdag 31 juli 2003 18:42 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Volgens mij snap je me niet helemaal, er staat toch ook dat ik er geen verstand van heb
![]()
even goed lezen voordat je reageert, dank je.
quote:GAST -->>> IK HEB HET TEGEN JACCO, ik heb het niet over één van die 2 photoshops!!
Op donderdag 31 juli 2003 18:43 schreef ThaFreak het volgende:[..]
zeg ik dat je er geen verstand van hebt???
Je beschuldigt iemand anders ervan dat hij geen inzicht heeft terwijl als je gewoon eerlijk kijkt is die van T-Rex 1000x zo mooi en beter!
OMFG,
quote:Zo gisteren niet geneukt ofzo?
Op donderdag 31 juli 2003 18:38 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Okay.
Kerel.
Ik weet dat je het héél leuk vind om mensen te dissen die volgens jou geen verstand hebben van tunen (waar ik er één van ben) maar ik ben het onderhand een beetje zat dat je alleen maar commentaar loopt te geven (en niet eens opbouwende kritiek, maar je loopt mensen gewoon af te kraken) terwijl je zelf TOTAAL niks doet aan dit topic!Ik stel voor dat OF je gewoon kapt met je kinderachtige commentaar of je het zélf eens probeert, dan zien we wel wie hier wel of geen inzicht heeft.
klojo
Maar wil hier wel op ingaan. Tuning is mijn hobby. En photoshoppen kan ik niet. Maar mag daarom wel mijn menig geven.
De manier waarop T-Rex zijn auto heeft gemaakt is velen malen moeilijker dan die van Nova. om de verschillende redenen.
En zo zijn er nog wel een paar punten.
En ik weet niet hoe jij erbij komt dat ik hier mensen loop te "dissen" want ik laat alleen 2 photoshops naast elkaar zien. Dan kunnen de kenners zelf zien dat er iets niet goed zit bij de stemmers.
Want het is overduidelijk dat T-rex een mooiere wagen heeft afgeleverd dan Nova. Ohja ook nog ff wat punten over Nova zijn wagen
quote:je valt hem aan terwijl hij groot gelijk heeft.....
Op donderdag 31 juli 2003 18:45 schreef Henkmanz het volgende:[..]
GAST -->>> IK HEB HET TEGEN JACCO, ik heb het niet over één van die 2 photoshops!!
OMFG,
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 18:48 schreef ThaFreak het volgende:[..]
je valt hem aan terwijl hij groot gelijk heeft.....
en tja val je een pta-er aan val je ze allemaal aan
quote:ey no offence, ben het er helemaal mee eens
Op donderdag 31 juli 2003 18:38 schreef SiNz het volgende:
Nou, ik had wel iets meer stemmen verwacht
Maar ja, helaas....Ik heb (weer) op T-Rex gestemt. Die's 1000x keer vetter dan die van Nova (sorry dude!).
Ik denk dat ik maar iets minder moeite ervoor ga doen, want het blijkt niet zoveel uit te maken....
[Dit bericht is gewijzigd door _-Nova-_ op 31-07-2003 18:57]
Owja: Photosoepwedstrijd voor auto's Offtopic geblaat
Doe maar daar
quote:Nix whatever, weet je nu ineens nix meer te zeggen. Eerst iemand aanvallen en dan niet je fout toegeven.
Op donderdag 31 juli 2003 18:53 schreef Henkmanz het volgende:
pfft. whatever.Laten we maar weer eens ontopic gaan he.
Ik heb een nieuw soort poll gevonden. Dan kan je de link niet meer kopieren en doorsturen naar vriendjes.
Dan gaat het er zo uitzien:
en
Idee misschien??
Zou het kunnen dat -door de spam / reclame om te komen stemmen- er nu meer mensen stemmen die totaal geen verstand hebben van Soepen. Die stemmen gewoon effe snel zonder naar afwerking te kijken.
Dat krijg je er van. (Vind die van Mr.T-Rex ook megavet, Sorry Nova (waarvoor eigenlijk ))
SiNz: Ziet er rete-strak uit!
quote:super!!
Op donderdag 31 juli 2003 19:31 schreef SiNz het volgende:
Luitjes!Ik heb een nieuw soort poll gevonden. Dan kan je de link niet meer kopieren en doorsturen naar vriendjes.
Dan gaat het er zo uitzien:
en
Idee misschien??
quote:Ja... maar dan moet je iedereen een cijfer geven. Beetje veel werk voor de meesten die niet meedoen. Niet echt "hufter-proof", zeg maar.
Op donderdag 31 juli 2003 19:47 schreef _-Nova-_ het volgende:[..]
super!!
hebben ze niet iets met rating? zou nog beter zijn
quote:hehehe nee das waar
Op donderdag 31 juli 2003 19:50 schreef Googolplexian het volgende:[..]
Ja... maar dan moet je iedereen een cijfer geven. Beetje veel werk voor de meesten die niet meedoen. Niet echt "hufter-proof", zeg maar.
[Dit bericht is gewijzigd door FraGGo op 31-07-2003 20:36]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |