abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 juli 2003 @ 16:11:56 #76
40771 Vulcanus
Urban Dance Squad
pi_12093859
Ghostship.

Openingsscene op het dek: stuk ijzerdraad/kabel wat losschiet en iedereen doormidden klieft.

Wanna see a joke, check a look-a-like
  dinsdag 29 juli 2003 @ 16:12:48 #77
37660 Tenshi
Wat zegt ze?
pi_12093883
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 16:11 schreef ToXiCitY het volgende:
beetje cliché, maar toch: de veldslag in Germania aan het begin van Gladiator
Ik denk dat het algemene antwoord op deze thread wel een beetje samen te vatten valt als "De grote veldslag in die en die film"
Wat dacht je bijvoorbeeld van de aanvalsscene op Pearl Harbor in de gelijknamige film. Dan weet je ook niet waar je moet kijken.
pi_12093953
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 16:12 schreef Tenshi het volgende:
Ik denk dat het algemene antwoord op deze thread wel een beetje samen te vatten valt als "De grote veldslag in die en die film"
Nee dus. Dat was precies waar degene die "alleen geweld en explosies" noemde het over had.

Sommige mensen zijn nou eenmaal meer onder de indruk van bepaalde plotwendingen dan van visueel geweld, en ook die antwoorden horen in dit topic thuis.

"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_12093997
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 16:12 schreef Tenshi het volgende:

[..]

Wat dacht je bijvoorbeeld van de aanvalsscene op Pearl Harbor in de gelijknamige film. Dan weet je ook niet waar je moet kijken.

dat soort dingen zijn idd toch wel de standaard indrukwekkende dingen

eentje uit een andere categorie dan, uit Lock Stock And Two Smoking Barrels: de autodeur scène (als je em gezien hebt weet je vast wel welke ik bedoel )

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
  dinsdag 29 juli 2003 @ 16:19:31 #80
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_12094059
Jurassic Park, alle scènes met dinosaurussen erin .
  dinsdag 29 juli 2003 @ 16:20:01 #81
37660 Tenshi
Wat zegt ze?
pi_12094078
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 16:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee dus. Dat was precies waar degene die "alleen geweld en explosies" noemde het over had.
Een samenvatting van wat er tot nu toe gezegd is dan, ik heb nog geen plotwendingen e.d. als reactie in deze thread gezien namelijk

Okay okay, misschien toch, maar niet veel...

[Dit bericht is gewijzigd door Tenshi op 29-07-2003 16:22]

pi_12094137
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 16:20 schreef Tenshi het volgende:
Een samenvatting van wat er tot nu toe gezegd is dan, ik heb nog geen plotwendingen e.d. als reactie in deze thread gezien namelijk
Mijn op de eerste pagina genoemde "The Crying Game" en de welbekende plotwending in the Sixth Sense zijn degene die me zo even bijstaan.

Maar als je over die paar posts (want het zijn er idd niet veel) heen hebt gelezen, dan is het wel een aardige samenvatting van het topic .

"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  dinsdag 29 juli 2003 @ 16:33:10 #83
37660 Tenshi
Wat zegt ze?
pi_12094418
Dan doe ik nog wel een plotwending:
Shawshank Redemption, als de directeur erachter komt dat de hoofdrolspeler hem al die jaren voor het ootje heeft gehouden
  dinsdag 29 juli 2003 @ 16:33:28 #84
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_12094427
quote:
Op maandag 28 juli 2003 10:16 schreef Doopy-X- het volgende:
American History X - de stoepscene.

Nee, rot op, hij zal toch niet echt......DAMN!!!!!!!!!!!!

Eens is!
En Alien 4 waarin de volgroeide Alienzoon door een piepklein gaatje naar buiten wordt gezogen
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_12094650
Het einde van The Usual Suspects
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_12094822
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 16:42 schreef aldostuta het volgende:
Het einde van The Usual Suspects
precies!! he-le-maal mee eens!!

en meerdere scenes uit 'one hour photo' bijvoorbeeld als Sy droomt dat ie bij die familie thuis op de bank zit en als hun oom wordt gezien.

dinsdag 29 juli 2003 @ 19:01:33 #87
56671 Wous-XL
Doe mij er maar 2 ...
pi_12097075
Bevat messchien wat SPOILERS ! !

SPOILER :

House on haunted hill : freaky kutspoken in de kelder man wat een kutkrengen toen stond ik wel ff met open mond te kijken

The Boondock Saints : rechtbank , vondt ik wel een indrukwekkende scene

Blackhawk Down : Jonge soldaat wordt afgeknalt en op ziekebed terrecht komt en langzaam afscheid moet nemen van zijn maten

Terminator 3 : Gevecht tussen arnie en de chick en de achtervolging met die vrachtwagen zeer flex gedaan moet ik zeggen

The Usual Suspects : Ontknoping aan het einde echt meesterlijk als je hem weg ziet lopen

LOTR 1 + 2 : verschillende scenes ( niet weer helemaal uitleggen meesten zijn het daar toch over eens )

The Matrix Reloaded : als Neo vecht tegen tientallen Agent Smith's , wat van nu af dus vaker gaan zien in films ben ik bang ...... ( uhmmm zal wel weer )

Swordfish : openings scene zat ik echt met mijn mond tot op grond te kwijlen

Devils Advocate : als ie op straat komt en die helemaal leeg is.....

En nog een hele hoop scene's maar die willen me ff niet binnen schieten ....

Death is ThE BiggesT KicK of all That'S WhY theY Save it F0R ThE LasT ! [b]If I'm sick of me, I can only imagine how other people feel. [/b]
pi_12097889
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 19:01 schreef Wous-XL het volgende:
Bevat messchien wat SPOILERS ! !

SPOILER :

House on haunted hill : freaky kutspoken in de kelder man wat een kutkrengen toen stond ik wel ff met open mond te kijken

The Boondock Saints : rechtbank , vondt ik wel een indrukwekkende scene

Blackhawk Down : Jonge soldaat wordt afgeknalt en op ziekebed terrecht komt en langzaam afscheid moet nemen van zijn maten

Terminator 3 : Gevecht tussen arnie en de chick en de achtervolging met die vrachtwagen zeer flex gedaan moet ik zeggen

The Usual Suspects : Ontknoping aan het einde echt meesterlijk als je hem weg ziet lopen

LOTR 1 + 2 : verschillende scenes ( niet weer helemaal uitleggen meesten zijn het daar toch over eens )

The Matrix Reloaded : als Neo vecht tegen tientallen Agent Smith's , wat van nu af dus vaker gaan zien in films ben ik bang ...... ( uhmmm zal wel weer )

Swordfish : openings scene zat ik echt met mijn mond tot op grond te kwijlen

Devils Advocate : als ie op straat komt en die helemaal leeg is.....

En nog een hele hoop scene's maar die willen me ff niet binnen schieten ....

Hier heb je de spoiler tag voor
pi_12098302
Meestal valt mijn mond open bij de 'holy fuck!'-momenten zoals bij de ontknoping van Seven en The Sixth Sense.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_12098978
quote:
Op maandag 28 juli 2003 10:05 schreef El_Diablo het volgende:

[..]

Zelfs!!!!! Vin Diesel wilde er al niet in meedoen.

Dat siert hem toch wel een beetje!

Dat sprookje moet toch echt de wereld uit. Vin Diesel wilde WEL in 2F2F spelen alleen vroeg hij 30 miljoen dollar voor de rol, wat neerkwam op het 2/5 van het totale budget.

Open mond scenes...

Eigenlijk teveel om op te noemen, dus ik begin er maar niet aan...

May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_12099093
De meervoudige afreken scene in the Godfather pt. 2
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_12099233
Scarface: als Tony probeert met z'n machinegeweren iedereen van z'n berg coke af probeert te houden
  dinsdag 29 juli 2003 @ 20:50:29 #93
27972 Phaelanx
Modder eter
pi_12099309
Ik was nog jong en keek Platoon.. Die scene waarin een vietnamees met de kolf van een M-16 wordt neergehakt.. 'k heb 'm uitgezet...
M'n tere kinderzieltje kon er niet tegen..

Waar waren m'n ouders om me te beschermen..

[url=http://fotoboek.fok.nl/phaelanx]Phaelanx[/url] is the only deployed close-in weapon system capable of autonomously performing its own search, detect, evaluation, track, engage and kill assessment functions.
pi_12123618
De slotscene van Requiem For A Dream.

Zelfs tijdens de vijfde keer dat ik hem zag zat ik met een bonkend hart en open mond te kijken.

Experimenting technological differences
pi_12124234
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 02:04 schreef GeFrenzy2 het volgende:

[..]

Bij mij was het eerder de scene van bejaarde in rolstoel -> balkon...dan begin je toch te denken van 'WTF?!'

Bij die scene moest ik ook even slikken
Verder nog bij:

- Scene in american history x
- Eindscene van Seven en The green mile

Vast nog wel meer, maar komk er nu even niet op.

pi_12124366
Boondock Saints, als een van de broers toiletpot van bovenaf een gebouw naar beneden gooit op een rus en vervolgens zelf op een andere rus springt

........

Charlie's Angels 2, zo'n absurde, over-the-top dat ik me telkens weer zat te verbazen

My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
  woensdag 30 juli 2003 @ 21:22:59 #97
136 V.
Like tears in rain...
pi_12125465
[aanvulling]
  • De zwaardvechtscène tussen Michelle Yeoh en Zhang Ziyi in Crouching Tiger, Hidden Dragon
  • V.

Ja inderdaad, V. ja.
      woensdag 30 juli 2003 @ 21:27:19 #98
    57719 Zapje
    Who are you
    pi_12125587
    quote:
    Op maandag 28 juli 2003 10:16 schreef Doopy-X- het volgende:
    American History X - de stoepscene.

Nee, rot op, hij zal toch niet echt......DAMN!!!!!!!!!!!!

die was idd heftig..................

enne reservoir dogs..........met dat oor

en seven ook natuurlijk........

Let love be your energy - Long Live Rock - Are you living in the Real World ?
      woensdag 30 juli 2003 @ 21:50:39 #99
    38530 Shedfire
    Zwaar Metaal
    pi_12126198
    Op een of andere wazige manier vind ik de eind scene en dan vooral de laatste 3 seconden (hij al oude man en dan rip), van the godfather part 3 altijd chilling
    Bertje en Henk
      woensdag 30 juli 2003 @ 22:10:40 #100
    57379 Happyness
    A dirty mind is a joy Forever.
    pi_12126881
    Bruce en die gozer van snap in de kelder bij 2 rednecks (Pulp fiction)
    Hopkins met grizzly ( #@%#$@ kom er niet op )
    Kettingzaag scene (scarface)
    Kelly leBrock als gymlerares (weird seince)

En de laatste maar zeker niet de minste die me zo te binnen schiet .. de begin scene van de transporter .. top
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')