abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12093163
whehehe ben blij dat enter ook werkt en die dus vast kan houden
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
  dinsdag 29 juli 2003 @ 15:49:35 #202
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_12093287
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 15:41 schreef ArmaniMania het volgende:

[..]

Flikker toch op met je kut link

Gezellig

prrrrrr

If you're not confused, you're not paying attention
  dinsdag 29 juli 2003 @ 16:01:03 #203
33825 dikkebanaan
banaantjuh!
pi_12093580
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 15:49 schreef Pridemeid het volgende:

[..]

Gezellig

prrrrrr

Idd, dat beloofd wat..

kzat al te twijfelen of ik em nou wel of niet moest posten..

Do you ever have that feeling where you're not sure if you're awake or still dreaming?
pi_12093731
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 16:01 schreef dikkebanaan het volgende:

[..]

Idd, dat beloofd wat..

kzat al te twijfelen of ik em nou wel of niet moest posten..

mwah er zijn ook van die dingen waar me pc van vast gaat lopen dus ik hou niet echt van die dingen

maar had geen last van deze dus

Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
  dinsdag 29 juli 2003 @ 16:25:42 #205
33825 dikkebanaan
banaantjuh!
pi_12094231
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 16:07 schreef oldenzaaltjuh het volgende:

[..]

mwah er zijn ook van die dingen waar me pc van vast gaat lopen dus ik hou niet echt van die dingen

maar had geen last van deze dus

Hm, daar zeg je wat.. heb ik eigenlijk niet aan gedacht omdat m'n systeem nooit meer vastloopt
(gebruik geen windows enzo..)

Als ie idd is vastgelopen (dat van ArmaniMania) dan hierbij m'n excuses, dat is niet m'n bedoeling geweest.

Do you ever have that feeling where you're not sure if you're awake or still dreaming?
  dinsdag 29 juli 2003 @ 16:55:54 #206
33825 dikkebanaan
banaantjuh!
pi_12094912
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 10:12 schreef Pridemeid het volgende:
Zéker herkenbaar!!!
Jarenlang rugproblemen gehad en idd die Mouseachtbaantjes zijn een verschrikking voor je lichaam
Ook door zo'n scoliose?
pi_12095988
Gaat niet lukken
Lambo of Rekt
  † In Memoriam † dinsdag 29 juli 2003 @ 23:12:26 #208
47213 ArmaniMania
pi_12102796
Bij deze meld ik me maar af, niet omdat ik niet kan maar gewoon om de simpele reden dat nu iedereen schijnbaar een kut smoesje klaar heeft liggen om niet te komen.

Het zou gezellig worden en je gaat voor de lol, en nu zijn er ook mensen bij die lullen in de ruimte als de een niet komt dan kom ik ook niet.

Iedereen wist ruimschoots van te voren wanneer je eventueel bij je baas een dag vrij kon aanvragen.
Dat geld ook voor het dom gelul om geen geld te hebben, waarom kunnen ze dan wel in het weekend zich lam zuipen ? Dan had je dat geld aan de kant kunnen leggen en een dagje niet lam.

Waarom gewoon niet eerlijk zeggen ik heb geen zin, of weet ik wat ?

Mensen bedenk voor dat je naar een meeting wilt gaan of je daadwerkelijk ook wilt gaan, er zijn mensen die verheugen op je komst en op de meeting. Maar door massale afzeggingen stel je veel mensen te leur.

De groete

pi_12102813
geen vrij kunnen krijgen...
pi_12102842
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 23:12 schreef ArmaniMania het volgende:
Bij deze meld ik me maar af, niet omdat ik niet kan maar gewoon om de simpele reden dat nu iedereen schijnbaar een kut smoesje klaar heeft liggen om niet te komen.

Het zou gezellig worden en je gaat voor de lol, en nu zijn er ook mensen bij die lullen in de ruimte als de een niet komt dan kom ik ook niet.

Iedereen wist ruimschoots van te voren wanneer je eventueel bij je baas een dag vrij kon aanvragen.
Dat geld ook voor het dom gelul om geen geld te hebben, waarom kunnen ze dan wel in het weekend zich lam zuipen ? Dan had je dat geld aan de kant kunnen leggen en een dagje niet lam.

Mensen bedenk voor dat je naar een meeting wilt gaan of je daadwerkelijk ook wilt gaan, er zijn mensen die verheugen op je komst en op de meeting. Maar door massale afzeggingen stel je veel mensen te leur.

De groete

ja, maar ik las het topic vandaag pas, sorry...
en ik heb echt nog mun bestje gedaan..
pi_12102929
quote:
Maar door massale afzuigingen stel je veel mensen te leur.
pi_12102969
quote:

De groete

hier sluit ik me voledig bij aan. Mooi verwoord armani
dus bij deze meld ik me af.

groetjes......

pi_12103016
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 23:13 schreef Jory het volgende:

[..]

ja, maar ik las het topic vandaag pas, sorry...
en ik heb echt nog mun bestje gedaan..

ja we hebben het over de mensen die dit ruimschoots van te voren wel hebben geweten.
Ik was afgelopen weekend ook puur niet uitgegaan om dat ik hier geld voor nodig had. En dat vind ik dan erg sneu. en vooral die smoesjes van het werk.
  dinsdag 29 juli 2003 @ 23:36:37 #214
51278 Eon
&%*(-^%#^
pi_12103427
quote:

De groete

gezien ik het hier wel mee eens ben en het jammer vind dat er zowat niemand overblijft ga ik ook niet meer voor een gedeelte ook doordat ik geen vervoer meer heb en weinig zin heb om nog wat anders te regelen...

erg jammer allemaal maar ik meld me nu dus ook af...

Stef Vrolijk - Rebirth
Portishead - Roads (Sultan & The Greek Remix)
pi_12105389
:|

zo gaat het wel lekker, ik moet echt voor morgenmdidag (de 30e dus) weten of het doorgaat ivm. boodschappen...

One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_12105839
Als je het jammer vindt dat er zo weinig overblijven en je je daarom maar afmeldt, werk je er zelf aan mee he wie gaat de hand tussen de dominosteentjes houden?
  † In Memoriam † woensdag 30 juli 2003 @ 02:14:29 #217
47213 ArmaniMania
pi_12105847
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 02:13 schreef Henno het volgende:
Als je het jammer vindt dat er zo weinig overblijven en je je daarom maar afmeldt, werk je er zelf aan mee he wie gaat de hand tussen de dominosteentjes houden?
Was het maar zo simpel, er speelt meer.
pi_12106032
Ik heb ff alle topics hoe het zat met aan en afmeldingen:

1. Mensen die zich al meteen afgemeld hadden:

Cyst
Qyroz
Sylvesterrr
Boebiedoe
Sassa
David Letterman
Lemijn
MrLucca
Triumph

2. Mensen die afgemeld staan maar waarvan geen melding is in de Meetingtopics:

- DaMSWer
- Tally
- Tburg
- Jackson
- PteV
- dustbunny
- -Sum-
- Khalein

3. Mensen die zich van de "misschien" status afgemeld hebben:

Lovegrll (binnen 1 dag)
Eggstc
Sylvana
Bhorka
The_duce
Tco99
Maanvis

4. Mensen die zich van de "misschien" status aangemeld hebben:

Dikke Banaan
MattpuntNL
Henno

5. Mensen die nog op de "misschien" status staan:

TroyK
2Mini
Party_P

6. Mensen die zich afgemeld hebben van hun "Aanwezig" status

Flowerpinky (rugproblemen)
Jerruh (overlijden collega)
D3nn15 (werk = kutsmoes)
pekel (voetballen )
keepertje (Gaat niet zonder pekel)
Blijhoofdbennie (werk = kutsmoes)
Divine-Evil (sollicitatie)

7. Mensen die altijd de status "aanwezig" hadden/hebben

Oldenzaaltjuh
DJKoster
Pridemeid
Minkeltje
Troel
Riann
Eon
ArmaniMania
TheWilliedocksaints
Morgana_LeFay
Pacstah

Conclusie
Het totaal aantal mensen dat nu meegaat is 14 (groep 4+7)
Het totaal aantal mensen dat zich meteen aangemeld had is 18 (Groep 6+7) , daarvan zijn er 7 afgegaan (3 goede reden/4 kutsmoes) en zijn er 3 mensen bijgekomen (groep 4)
Van groep 2 is helaas weinig te zeggen, maar die stonden voornamelijk op de "misschien" lijst wat ik me kan herinneren..
Wat ik hiermee wil zeggen is dat het aantal afmelding met een kutsmoes

quote:
Slecht 4 ( van de 18) is...

Persoonlijk vind ik dit geen reden om te zeggen dat iedereen zich opeens afmeldt met een kutsmoes..

Maar goed, dit zijn de cijfers.., er speelt vast wel wat meer (wat ik hoop te horen)

Dus ik hoop dat ArmaniMania/Riann/Eon zich nog bedenken

Ow ja, ik ben hier ruim een uur mee bezig geweest..

† In Memoriam † woensdag 30 juli 2003 @ 03:07:40 #219
47213 ArmaniMania
pi_12106128
quote:
[b]Op woensdag 30 juli 2003 02:45 schreef DJKoster het volgende:
veelwerk...
Dan ben ik verkeerd ingelicht of heb het verkeerd begrepen

Ik dacht dat er veeeel meer mensen zich hadden afgemeld

In dat geval is mijn vorige post dus nu ontkracht

pi_12106356
Oke dan
Riann en Eon doen ook weer mee?
We maken er gewoon een gezellig dagje van met z'n veertienen
  woensdag 30 juli 2003 @ 05:57:38 #221
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_12106378
Veel plezier alvast voor degenen die wel gaan.

Tip #1: De hamburgers bij Friar Tuck's restaurant zijn niet te vreten. De normale goedkoopste hamburger heeft geeneens kaas, slechts twee augurkschijfjes en wat ketchup.

Tip #2: Wachttijden bij El Condor kunnen enorm tegenvallen. Dan kun je beter in de rij aansluiten bij:

Tip #3: GOLIATH!!!!! Laatste keer dat we zijn gegaan waren de wachttijden schappelijk, ws omdat er maar weinig mensen in durven.

Tip: #4 Neem zelf een flesje drinken mee, los kost een 0,5 liter fris of water 2,50 euro...

The Internets, I needs it..
pi_12106381
YESSSS six flags misschien kom ik ook met een paar andere mensen
Jusqu'ici tout va bien...
pi_12106546
Of is dat tegen de meeting etiquette.
Jusqu'ici tout va bien...
  woensdag 30 juli 2003 @ 07:45:01 #224
30721 Bhorka
Niet Natuurlijk :+
pi_12106603
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 02:45 schreef DJKoster het volgende:
Ik heb ff alle topics hoe het zat met aan en afmeldingen:
Tering wat een werk

Anyway, als werk een kutsmoes is, wil je dat even tegen mijn baas vermelden ook?

Waar haal jij het recht vandaan om te oordelen of iets nou een kutsmoes is of niet? Ik ga ook niet mee omdat ik moet werken..

Nahja, het zal wel aan mij liggen

Wat een kutsig had ik eigenlijk :{
  woensdag 30 juli 2003 @ 08:42:41 #225
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_12106921
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 02:45 schreef DJKoster het volgende:
1. Mensen die zich al meteen afgemeld hadden:
En daarmee eigenlijk een min of meer onbelangrijk lijstje. T zijn de mensen die riepen: "LEUK!!!! Ik kom niet", zeg maar.
quote:
2. Mensen die afgemeld staan maar waarvan geen melding is in de Meetingtopics:
Klopt, hebben zich danwel bij mij gemeld, danwel in de Nachtbar afgemeld tijdens discussies over deze dag.... Zijn dus specifiek gevraagd in de nachtbar, en mensen die dus idd op "misschien" stonden officieus, aangezien we ze gewoon direct gevraagd hebben.
quote:
Persoonlijk vind ik dit geen reden om te zeggen dat iedereen zich opeens afmeldt met een kutsmoes..

Helemaal mee eens
Bovendien weet iedereen van tevoren dat zo'n soort meeting zo vluchtig als de pest is. Er kan ALTIJD wat tussenkomen, of je bent gewoon dit topic vergeten, of de economie loopt kut, of je kat heeft spierpijn in z'n snorharen.....
Eerlijkgezegd boeit mij het geen Fuck of iemand nou wel of niet met een in mijn ogen kutsmoes afmeldt of niet. Pech, heel jammer, de groepskorting zullen we nu zeker niet halen maar so what!
quote:
Dus ik hoop dat ArmaniMania/Riann/Eon zich nog bedenken
Belangrijkste zin in dit stuk
Ik hoop ook dat deze drie personen alsnog mee zouden willen. Ik heb persoonlijk namelijk ook een paar (2) dagen ff met een "pffff noujazeg!"-gevoel gezeten, maar uiteindelijk vnl uit loyaliteit (naar jullie 3 ja ) besloten toch mee te gaan en er gewoon een topdag van te maken!!
quote:
Ow ja, ik ben hier ruim een uur mee bezig geweest..
Topwerk, ik kan niet anders zeggen
Ik ben dan niet een uur met typen bezig geweest voor deze post, maar er zit al wel genoeg tijd werk in sowieso dit hele topic, het meelen van personen, een auto regelen mét beenruimte en bovendien het nog zelf op de rails krijgen van mijn aanwezigheid a.s. donderdag.

--->>>>> KORTOM: <<<<<---

JA! Ik ga dus gewoon mee, we zien wel, dan maar geen f*cking groepskorting. Tis graag of niet mee, maar

--> IK STA DAAR DONDERDAG GVD, AL STA IK DAAR IN MN UPJE!! <--

prrrrrrr

If you're not confused, you're not paying attention
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')