quote:Gezellig
Op dinsdag 29 juli 2003 15:41 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Flikker toch op met je kut link
prrrrrr
quote:Idd, dat beloofd wat..
Op dinsdag 29 juli 2003 15:49 schreef Pridemeid het volgende:[..]
Gezellig
prrrrrr
kzat al te twijfelen of ik em nou wel of niet moest posten..
quote:mwah er zijn ook van die dingen waar me pc van vast gaat lopen dus ik hou niet echt van die dingen
Op dinsdag 29 juli 2003 16:01 schreef dikkebanaan het volgende:[..]
Idd, dat beloofd wat..
kzat al te twijfelen of ik em nou wel of niet moest posten..
maar had geen last van deze dus
quote:Hm, daar zeg je wat.. heb ik eigenlijk niet aan gedacht omdat m'n systeem nooit meer vastloopt
Op dinsdag 29 juli 2003 16:07 schreef oldenzaaltjuh het volgende:[..]
mwah er zijn ook van die dingen waar me pc van vast gaat lopen dus ik hou niet echt van die dingen
maar had geen last van deze dus
Als ie idd is vastgelopen (dat van ArmaniMania) dan hierbij m'n excuses, dat is niet m'n bedoeling geweest.
quote:Ook door zo'n scoliose?
Op dinsdag 29 juli 2003 10:12 schreef Pridemeid het volgende:
Zéker herkenbaar!!!
Jarenlang rugproblemen gehad en idd die Mouseachtbaantjes zijn een verschrikking voor je lichaam![]()
Het zou gezellig worden en je gaat voor de lol, en nu zijn er ook mensen bij die lullen in de ruimte als de een niet komt dan kom ik ook niet.
Iedereen wist ruimschoots van te voren wanneer je eventueel bij je baas een dag vrij kon aanvragen.
Dat geld ook voor het dom gelul om geen geld te hebben, waarom kunnen ze dan wel in het weekend zich lam zuipen ? Dan had je dat geld aan de kant kunnen leggen en een dagje niet lam.
Waarom gewoon niet eerlijk zeggen ik heb geen zin, of weet ik wat ?
Mensen bedenk voor dat je naar een meeting wilt gaan of je daadwerkelijk ook wilt gaan, er zijn mensen die verheugen op je komst en op de meeting. Maar door massale afzeggingen stel je veel mensen te leur.
De groete
quote:ja, maar ik las het topic vandaag pas, sorry...
Op dinsdag 29 juli 2003 23:12 schreef ArmaniMania het volgende:
Bij deze meld ik me maar af, niet omdat ik niet kan maar gewoon om de simpele reden dat nu iedereen schijnbaar een kut smoesje klaar heeft liggen om niet te komen.Het zou gezellig worden en je gaat voor de lol, en nu zijn er ook mensen bij die lullen in de ruimte als de een niet komt dan kom ik ook niet.
Iedereen wist ruimschoots van te voren wanneer je eventueel bij je baas een dag vrij kon aanvragen.
Dat geld ook voor het dom gelul om geen geld te hebben, waarom kunnen ze dan wel in het weekend zich lam zuipen ? Dan had je dat geld aan de kant kunnen leggen en een dagje niet lam.Waarom gewoon niet eerlijk zeggen ik heb geen zin, of weet ik wat ?
Mensen bedenk voor dat je naar een meeting wilt gaan of je daadwerkelijk ook wilt gaan, er zijn mensen die verheugen op je komst en op de meeting. Maar door massale afzeggingen stel je veel mensen te leur.
De groete
quote:
Maar door massale afzuigingen stel je veel mensen te leur.
quote:hier sluit ik me voledig bij aan. Mooi verwoord armani
Bij deze meld ik me maar af, niet omdat ik niet kan maar gewoon om de simpele reden dat nu iedereen schijnbaar een kut smoesje klaar heeft liggen om niet te komen.Het zou gezellig worden en je gaat voor de lol, en nu zijn er ook mensen bij die lullen in de ruimte als de een niet komt dan kom ik ook niet.
Dat geld ook voor het dom gelul om geen geld te hebben, waarom kunnen ze dan wel in het weekend zich lam zuipen ? Dan had je dat geld aan de kant kunnen leggen en een dagje niet lam.Waarom gewoon niet eerlijk zeggen ik heb geen zin, of weet ik wat ?
De groete
groetjes......
quote:ja we hebben het over de mensen die dit ruimschoots van te voren wel hebben geweten.
Op dinsdag 29 juli 2003 23:13 schreef Jory het volgende:[..]
ja, maar ik las het topic vandaag pas, sorry...
en ik heb echt nog mun bestje gedaan..
quote:gezien ik het hier wel mee eens ben en het jammer vind dat er zowat niemand overblijft ga ik ook niet meer voor een gedeelte ook doordat ik geen vervoer meer heb en weinig zin heb om nog wat anders te regelen...
De groete
erg jammer allemaal maar ik meld me nu dus ook af...
zo gaat het wel lekker, ik moet echt voor morgenmdidag (de 30e dus) weten of het doorgaat ivm. boodschappen...
quote:Was het maar zo simpel, er speelt meer.
Op woensdag 30 juli 2003 02:13 schreef Henno het volgende:
Als je het jammer vindt dat er zo weinig overblijven en je je daarom maar afmeldt, werk je er zelf aan mee hewie gaat de hand tussen de dominosteentjes houden?
1. Mensen die zich al meteen afgemeld hadden:
Cyst
Qyroz
Sylvesterrr
Boebiedoe
Sassa
David Letterman
Lemijn
MrLucca
Triumph
2. Mensen die afgemeld staan maar waarvan geen melding is in de Meetingtopics:
- DaMSWer
- Tally
- Tburg
- Jackson
- PteV
- dustbunny
- -Sum-
- Khalein
3. Mensen die zich van de "misschien" status afgemeld hebben:
Lovegrll (binnen 1 dag)
Eggstc
Sylvana
Bhorka
The_duce
Tco99
Maanvis
4. Mensen die zich van de "misschien" status aangemeld hebben:
Dikke Banaan
MattpuntNL
Henno
5. Mensen die nog op de "misschien" status staan:
TroyK
2Mini
Party_P
6. Mensen die zich afgemeld hebben van hun "Aanwezig" status
Flowerpinky (rugproblemen)
Jerruh (overlijden collega)
D3nn15 (werk = kutsmoes)
pekel (voetballen )
keepertje (Gaat niet zonder pekel)
Blijhoofdbennie (werk = kutsmoes)
Divine-Evil (sollicitatie)
7. Mensen die altijd de status "aanwezig" hadden/hebben
Oldenzaaltjuh
DJKoster
Pridemeid
Minkeltje
Troel
Riann
Eon
ArmaniMania
TheWilliedocksaints
Morgana_LeFay
Pacstah
Conclusie
Het totaal aantal mensen dat nu meegaat is 14 (groep 4+7)
Het totaal aantal mensen dat zich meteen aangemeld had is 18 (Groep 6+7) , daarvan zijn er 7 afgegaan (3 goede reden/4 kutsmoes) en zijn er 3 mensen bijgekomen (groep 4)
Van groep 2 is helaas weinig te zeggen, maar die stonden voornamelijk op de "misschien" lijst wat ik me kan herinneren..
Wat ik hiermee wil zeggen is dat het aantal afmelding met een kutsmoes
quote:Slecht 4 ( van de 18) is...
Persoonlijk vind ik dit geen reden om te zeggen dat iedereen zich opeens afmeldt met een kutsmoes..
Maar goed, dit zijn de cijfers.., er speelt vast wel wat meer (wat ik hoop te horen)
Dus ik hoop dat ArmaniMania/Riann/Eon zich nog bedenken
Ow ja, ik ben hier ruim een uur mee bezig geweest..
quote:Dan ben ik verkeerd ingelicht of heb het verkeerd begrepen
[b]Op woensdag 30 juli 2003 02:45 schreef DJKoster het volgende:
veelwerk...
Ik dacht dat er veeeel meer mensen zich hadden afgemeld
In dat geval is mijn vorige post dus nu ontkracht
Tip #1: De hamburgers bij Friar Tuck's restaurant zijn niet te vreten. De normale goedkoopste hamburger heeft geeneens kaas, slechts twee augurkschijfjes en wat ketchup.
Tip #2: Wachttijden bij El Condor kunnen enorm tegenvallen. Dan kun je beter in de rij aansluiten bij:
Tip #3: GOLIATH!!!!! Laatste keer dat we zijn gegaan waren de wachttijden schappelijk, ws omdat er maar weinig mensen in durven.
Tip: #4 Neem zelf een flesje drinken mee, los kost een 0,5 liter fris of water 2,50 euro...
quote:Tering wat een werk
Op woensdag 30 juli 2003 02:45 schreef DJKoster het volgende:
Ik heb ff alle topics hoe het zat met aan en afmeldingen:
Anyway, als werk een kutsmoes is, wil je dat even tegen mijn baas vermelden ook?
Waar haal jij het recht vandaan om te oordelen of iets nou een kutsmoes is of niet? Ik ga ook niet mee omdat ik moet werken..
Nahja, het zal wel aan mij liggen
quote:En daarmee eigenlijk een min of meer onbelangrijk lijstje. T zijn de mensen die riepen: "LEUK!!!! Ik kom niet", zeg maar.
Op woensdag 30 juli 2003 02:45 schreef DJKoster het volgende:
1. Mensen die zich al meteen afgemeld hadden:
quote:Klopt, hebben zich danwel bij mij gemeld, danwel in de Nachtbar afgemeld tijdens discussies over deze dag.... Zijn dus specifiek gevraagd in de nachtbar, en mensen die dus idd op "misschien" stonden officieus, aangezien we ze gewoon direct gevraagd hebben.
2. Mensen die afgemeld staan maar waarvan geen melding is in de Meetingtopics:
quote:
Persoonlijk vind ik dit geen reden om te zeggen dat iedereen zich opeens afmeldt met een kutsmoes..
quote:Belangrijkste zin in dit stuk
Dus ik hoop dat ArmaniMania/Riann/Eon zich nog bedenken
quote:Topwerk, ik kan niet anders zeggen
Ow ja, ik ben hier ruim een uur mee bezig geweest..![]()
--->>>>> KORTOM: <<<<<---
JA! Ik ga dus gewoon mee, we zien wel, dan maar geen f*cking groepskorting. Tis graag of niet mee, maar
--> IK STA DAAR DONDERDAG GVD, AL STA IK DAAR IN MN UPJE!! <--
prrrrrrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |