abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 november 2003 @ 15:38:38 #76
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_14731569
quote:
Op zondag 27 juli 2003 15:46 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Zijn er meerdere die een dagboek bijhouden ??
Ik heb een livejournal onder de naam MindlessMayo..
BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
pi_14731892
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jow. Nee ik schrijf altijd, ook als ik eigenlijk geen zak te melden heb En ja, ik ben ook digitaal gegaan.

En, in anticipatie op het slotje in dat andere topic in GC maar even een zelfquotertje
[..]

Filemaker???
Interessant... kun je me een lege template sturen ?
[diego-br@care2.com]
Braaaaassssiiiilllll, lalalalalalalalalaaaaaaaah!
  woensdag 19 november 2003 @ 17:08:31 #78
66812 Blackraven
to be or not to be
pi_14763347
ik heb ook en dagboek en ben er heel blij mee.
ik schrijf er niet elke dag in, maar meestal als ik me kut voel of juist heel blij, of als ik gewoon ffe wat nieuwtjes heb te vertelle...
als ik me bijv. heel kut voel, voel ik me al weer een stuk beter als ik in me dagboek heb geschreven
(-> The Black Winged Mistress <-) bescherm de dieren tegen de beesten!
pi_14763973
*hand opsteken doet*

Ik heb het eigenlijk altijd onzin gevonden. Tot ik een week geleden een aantal dagen uit het dagboek van iemand te lezen kreeg. Het ging toch over mijzelf, dus opzich maakte het weinig uit. Ik zag toen in wat die meid door de kop spookte op dat moment, en hoe ze dat op haar eigen manier van zich af kon schrijven. Omdat ik toen inzag dat het misschien best eens opluchtend zou kunnen werken ben ik er afgelopen zaterdag zelf ook een begonnen. Gewoon stug in een word documentje. Heb in die dagen al 12 pagina's vol getikt. Ik schrijf iedere dag, de ene keer meer en vaker dan de andere keer.
Niet alleen de negatieve dingen, maar juist ook de positieve dingen schrijf ik op. Dat helpt mij om mezelf na de recente gebeurtenissen weer op de rails te trekken en weer de eeuwige vrolijke optimist te worden die ik vroeger was.
Ik ben een vent, en ik schrijf een dagboek. Ik voel me er goed bij, en de hele wereld mag weten dat ik het doe. Waarom zou je je ervoor schamen? Als je dat helpt bij het verwerken van dingen en het begrijpen van jezelf en je eigen gevoel, waarom zou je het dan laten? Ja toch? Niet dan?

[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')