waarschijnlijk niet. Getuige het feit dat verschillende posts verdwenen zijn. De serie is al beschikbaar op dvd in Nederland sinds meer dan een jaar. Vanuit dezelfde bron als genoemd in de link.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:16 schreef Shogo het volgende:
Wreed! Thx!Alleen weet ik niet of de modjes dat zo waarderen...
Eventjes dit topic omhoog halen!!quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het enige wat ik me er nog van kan herinneren was dat ze door van die glibberige gangen gleden en dat ik daarna nooit durfde te gaan slapen.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:51 schreef Ceased2Be het volgende:
en ook een kickje
De torrent die hierboven wordt genoemd werkt nog!
*dansje doet*
Ja, ik keek dit ook in mijn kindertijd, eng vond ik het haha, idd met die glibberige gangen dat staat me nog bij, het meest enge! en dan ontsnapten ze altijd net aan die enge monstersquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het enige wat ik me er nog van kan herinneren was dat ze door van die glibberige gangen gleden en dat ik daarna nooit durfde te gaan slapen.
Dat was V volgens mijquote:Op woensdag 28 juni 2006 03:45 schreef Croupouque het volgende:
Er was ook een serie waarin monsters in een UFO zaten, die het vel van hun huid er af trokken en zodoende een groene glibberige huid onthulden. Dat was iets soortgelijks. Het is voor mij allemaal te lang geleden, ik weet eigenlijk alleen nog dat ik de moddermonsters doodeng vond en er nachtmerries van kreeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |