abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 augustus 2005 @ 20:14:59 #26
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_29544860
De Moddermonsters!

Ook vroeger keek ik nooit zo veel tv, maar voor deze serie ging ik elke keer toch weer effe zitten. Sjeus wat was dat eng! Als het nu nog eens wordt uitgezonden ga ik niet kijken, want dat gaat een hevige teleurstelling worden. Ik vrees dat ik dan alleen maar moet lachen.
pi_29552122
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 17:16 schreef Shogo het volgende:
Wreed! Thx! Alleen weet ik niet of de modjes dat zo waarderen...
waarschijnlijk niet. Getuige het feit dat verschillende posts verdwenen zijn. De serie is al beschikbaar op dvd in Nederland sinds meer dan een jaar. Vanuit dezelfde bron als genoemd in de link.
In a world without fences, who needs Windows and Gates!
pi_31517916
Dit vond ik ook een geweldige serie! Jaren gezocht naar mensen die het ook kenden tot ik in een klas kom waar 2 mensen zitten die het ook kennen en eentje heeft er zelfs een originele video van. Van het lenen van die videoband is het nooit gekomen verdomme. Heb ook al eens contact opgenomen met fox kids of ze het zouden kunnen herhalen. Geen reactie. De slotscene van de 1e aflevering vergeet ik de rest van mijn leven niet. Een modderpoel waar eerst wat luchtbellen uitkomen en vervolgens schrik je je de tering van een monster wat naar boven komt als een gek. Ik kan me ook nog herinneren dat de jongen op een gegeven moment aan de kant van de moddermonsters staat. En als ik me niet vergis draaide alles om 2 stenen, een blauwe en een rode die de tweeling moest beschermen. Volgens mij waren dit de sleutels tot de verovering van de aarde voor de moddermonsters. Herkenning mensen? Of heb ik nu teveel verraden voor de mensen die het weer eens gaan kijken? Volgens mij bestaat die mogelijkheid niet. Jammer!
  maandag 17 oktober 2005 @ 21:40:14 #29
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_31517966
Ik zou aan de buis gekluisterd zijn als ze dit zouden gaan herhalen
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_31518018
Het werd zaterdagmiddag uitgezonden op nederland 2 volgens mij. Ik lees ook wel eens nederland 3, maar ik weet het bijna zeker. en het was rond de klok van 4 uur. De 1e keer dat het werd uitgezonden dan.
pi_31518918
volgens mij hadden we nog niet eens een nederland 3.
Ik kan me alleen herinneren dat het ergens in de middag was. Dus 4 uur zou best wel kunnen.
In a world without fences, who needs Windows and Gates!
  maandag 17 oktober 2005 @ 22:16:31 #32
72820 3st
immer besser
pi_31519064
dit was echt een vette serie! Gelukkig niet de enige heb nog een serie die ik eigenlijk zoek! Was volgens mij een engese serie die eens rond de kerst werd uitgezonden! Wat ik me er nog van kan herrineren dat er oa dwergen (verkleinde mensen) in voor kwamen! Niet veel info maar heeft iemand enig idee/??
A dirty mind is a joy forever
  maandag 17 oktober 2005 @ 22:17:43 #33
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_31519118
Het enige wat ik me er nog van kan herinneren was dat ze door van die glibberige gangen gleden en dat ik daarna nooit durfde te gaan slapen .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 3 maart 2006 @ 00:39:21 #34
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_35664725
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 22:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het enige wat ik me er nog van kan herinneren was dat ze door van die glibberige gangen gleden en dat ik daarna nooit durfde te gaan slapen .
Eventjes dit topic omhoog halen!!
Ik weet er ook niet zo heel veel meer van af maar weet wel dat ik het echt heel eng vond.. maar zat wel iedere zaterdag middag klaar om die serie te kijken.. Zo idd wel leuk zijn als ze dit een keertje op tv zouden herhalen. Gewoon even om te kijken hoe het nou ook al weer ging.
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
pi_35668607
en ook een kickje

De torrent die hierboven wordt genoemd werkt nog! Ben hem nu aan het downloaden!

*dansje doet*
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 3 maart 2006 @ 09:16:24 #36
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_35669028
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 08:51 schreef Ceased2Be het volgende:
en ook een kickje

De torrent die hierboven wordt genoemd werkt nog!

*dansje doet*
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
pi_39294060
En weer is er iemand heel erg blij gemaakt, ik was ook al jaaaaren de naam van deze serie vergeten, maar dankzij een mede-zoeker die de vraag gesteld heeft in de Veronica-gids weet ik nu het antwoord! Een leuk verjaardagscadeautje die torrent ;-)
I looked up, half hoping to see the thing from my dream but all I saw was a sky full of stars...
pi_39302477
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 22:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, ik keek dit ook in mijn kindertijd, eng vond ik het haha, idd met die glibberige gangen dat staat me nog bij, het meest enge! en dan ontsnapten ze altijd net aan die enge monsters

Ik wil nog wel eens een aflevering zien hiervan .... dat waren nog eens mooie kinderprogramma's
The secret of getting ahead is getting started
  woensdag 28 juni 2006 @ 03:19:42 #39
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_39309495
Ik heb dit filmpje even gekeken, maar kan me deze serie echt niet herinneren...
http://youtube.com/watch?v=Gtx4r_oHH_w&search=under%20the%20mountain
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
pi_39309820
Er was ook een serie waarin monsters in een UFO zaten, die het vel van hun huid er af trokken en zodoende een groene glibberige huid onthulden. Dat was iets soortgelijks. Het is voor mij allemaal te lang geleden, ik weet eigenlijk alleen nog dat ik de moddermonsters doodeng vond en er nachtmerries van kreeg.
  woensdag 28 juni 2006 @ 03:53:47 #41
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_39309898
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 03:45 schreef Croupouque het volgende:
Er was ook een serie waarin monsters in een UFO zaten, die het vel van hun huid er af trokken en zodoende een groene glibberige huid onthulden. Dat was iets soortgelijks. Het is voor mij allemaal te lang geleden, ik weet eigenlijk alleen nog dat ik de moddermonsters doodeng vond en er nachtmerries van kreeg.
Dat was V volgens mij

Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
pi_39349712
Je wil niet weten hoe blij ik was toen ik vanochtend de ingezonden brief in de Veronicagids las! Ik heb jarenlang gezocht naar deze serie! En het enige dat ik me nog kan herinneren is een grot met een rode steen en moddermonsters. En in mijn herinnering was het kerst. Terwijl de moddermonsters achter het raam stonden werd de kerstster op de boom gezet.

Meer weet ik niet, maar weet wel dat het toen veel indruk heeft gemaakt. Ben zo blij dat ik nu weet welke serie het is!!!
  maandag 21 mei 2007 @ 08:23:59 #43
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_49595158
*kuch* torrent?
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
pi_49603927
Bij het lezen van deze berichten herinner ik me deze serie. Toen ik klein was, vond ik deze serie best eng. Toch keek ik toen meerdermaals naar deze series. Nu zou ik het weer terug willen kijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')