quote:jij misschien niet maar veel anderen wel.. en dat blijkt wel uit alle mailtjes die ik krijg met vragen over deze serie..
Op zondag 27 juli 2003 15:13 schreef vosss het volgende:
bedankt voor deze geweldige info, hier was ik al jaren naar opzoek
je mist echt een stuk jeugd als je deze serie niet hebt gezien!!
quote:ow, sorry, wist niet dat dit nog steeds een hot item was!
Op zondag 27 juli 2003 15:21 schreef freaky-me het volgende:[..]
jij misschien niet maar veel anderen wel.. en dat blijkt wel uit alle mailtjes die ik krijg met vragen over deze serie..
je mist echt een stuk jeugd als je deze serie niet hebt gezien!!
Mr wilburforce (William Johnson) speelt in de extended version van Lord of the rings 1 een hobbit genaamd Old Noakes - Regular Patron of 'The Green Dragon'.
En hij is goed herkenbaar ook al is ie ouder geworden
Nee zulke series als vroegah worden niet meer gemaakt
Je bent zojuist door mij heilig verklaard.
Duizendmaal dank.
Ik had de vraag naar deze serie al eens eerder op Tweakers gesteld en overal gezocht, maar ja, zonder titel ben je nergens. Ik wist alleen nog dat het een Australische/Nieuw-Zeelandsche serie was.
Dank dank dank. Duizendmaal.
quote:Ook namens mij!!! Ik heb zoveel mensen lastig gevallen met de vraag: "Ken jij de serie de moddermonsters?" En werd vervolgens altijd aangekeken of ze water zagen branden!!
Op zondag 17 augustus 2003 22:43 schreef Jinchi het volgende:freaky-me
Je bent zojuist door mij heilig verklaard.
Duizendmaal dank.
Ik had de vraag naar deze serie al eens eerder op Tweakers gesteld en overal gezocht, maar ja, zonder titel ben je nergens. Ik wist alleen nog dat het een Australische/Nieuw-Zeelandsche serie was.Dank dank dank. Duizendmaal.
Mijn dank is groot!
dan moet ik zeker weer mijn banden uit de kast halen.
Blij dat ik hem weer eens gezien heb.
Bedankt voor de info.
iig heel erg bedankt!!^O^^O^
wanneer werd het ook alweer uitgezonden eigenlijk? ik kan me er nog maar heel weinig van herinneren: Het ging over een familie in een huis aan een meer. Van die familie kan ik me alleen een broertje en zusje van ongeveer mijn leeftijd destijds (ongeveer 8 jaar) herinneren. Zij waren altijd nieuwsgierig naar de aktiviteiten van hun geheimzinnige buurman (kalende man met typische boze wenkbrouwen , zei nooit een woord en reed in een gitzwarte old-timer met geblindeerd glas). De buurman woonde aan de andere kant van het meer. iedere keer als broer en zus zich begaven rond het huis van de buurman kwamen er slijmerige monsters achter hen aan (die ook in het meer woonden geloof ik), waaraan ze iedere keer maar net aan konden ontsnappen. Dit zorgde ieder keer weer voor akelige kippevel-momenten.
Tsja, wie verzint er nou zoiets? best humor allemaal eigenlijk, maar toen angstaanjagend...
quote:Ik ook.
Op maandag 22 september 2003 15:22 schreef Frenkyboy het volgende:
Grrr, spendeer ik net een uur aan zoekwerk, issie al gevonden. Volgende keer eerst op Fok! zoeken en dan pas op Google... Kewle serie, er zullen veel mensen zijn denk ik (incl moi) die denken dat ze dit vroeger hebben gedroomd... IMDB beweert dat er in 2002 een remake van gemaakt is, maar niemand heeft em gezien blijkbaar... Iemand?
Moeten ze eens een mooie DVD set van uitbrengen...
(productiemaatschappij van die serie zal ondertussen niet meer leven waarschijnlijk )
[Dit bericht is gewijzigd door Theeboon op 22-09-2003 17:23]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |