Ik ben een nederlands meisje en heb sinds een paar maanden een relatie met een jongen van marokaanse afkomst. Hij is moslim maar niet streng. De reacties van de omgeving zijn vaak zorgelijk. Ik ben benieuwd hoe andere hier over denken en of er ook positieve ervaringen zijn.
-edit- dus niet moeilijk doen, sterk zijn
[Dit bericht is gewijzigd door Caipirinhia op 27-07-2003 14:31]
Ik zou het niet zo prettig vinden, een gelovige vriend, maar als je er geen problemen mee hebt is het toch prima?
Ik vind Marokkanen trouwens vaak best knap
quote:dat staat er ook niet. het gaat om uitwisselen van ervaringen.
Op zondag 27 juli 2003 14:30 schreef Caipirinhia het volgende:ik snap je probleem niet zo.....
Het zou toch idioot zijn als jullie liefde niet door kan gaan vanwege geloof?!
quote:There goes the neighbourhood
Op zondag 27 juli 2003 14:33 schreef bondgirl het volgende:Ik vind Marokkanen trouwens vaak best knap
quote:WTF?
Op zondag 27 juli 2003 14:34 schreef darrow het volgende:Dit gaat fout met de nederlandse vrouwen. Waar zijn ze toch mee bezig. Ik hoop voor je dat ie je niet in elkaar slaat of verkracht
quote:ja, want dat doen nederlandse mannen niet !
Op zondag 27 juli 2003 14:34 schreef darrow het volgende:Dit gaat fout met de nederlandse vrouwen. Waar zijn ze toch mee bezig. Ik hoop voor je dat ie je niet in elkaar slaat of verkracht
quote:Klopt ook hoor heb ook geen probleem. Maar hoor eigenlijk alleen maar heel veel negatieve verhalen en ben benieuwd of er ook positieve verhalen zijn. Ga er ook zeker geen drama van maken
Op zondag 27 juli 2003 14:30 schreef Caipirinhia het volgende:ik snap je probleem niet zo.....
Het zou toch idioot zijn als jullie liefde niet door kan gaan vanwege geloof?!-edit- dus niet moeilijk doen, sterk zijn
Geniet en laat andere ook vrij in hun genieten....
quote:Vooral de blonde met blauwe ogen niet
Op zondag 27 juli 2003 14:35 schreef Viola_Holt het volgende:[..]
ja, want dat doen nederlandse mannen niet !
quote:Wat is er dan mis mee? Ik val gewoon niet zo op blond haar en blauwe ogen. Negers vind ik dan weer te donker. Maar Marokkanen vind ik er vaak best goed uitzien
Op zondag 27 juli 2003 14:34 schreef vosss het volgende:[..]
There goes the neighbourhood
(Er zijn trouwens ook best knappe blonde mensen en negers hoor, maar meestal heb ik liever iets ertussen in )
Ik heb zelf geen ervaring aangezien ik zelf mannelijk ben , maar ken wel iemand die had ook wat met een marrokaanse jongen, en dat ging gewoon perfect.. Het is tussen hun uitgegaan, maar ze hoeft niet te vrezen voro dr leven ofzo
Denk ik, ik kom daar nooit
quote:
Op zondag 27 juli 2003 14:29 schreef Mirebeer het volgende:
Hi,Ik ben een nederlands meisje en heb sinds een paar maanden een relatie met een jongen van marokaanse afkomst. Hij is moslim maar niet streng. De reacties van de omgeving zijn vaak zorgelijk. Ik ben benieuwd hoe andere hier over denken en of er ook positieve ervaringen zijn.
quote:Nuttige aanvulling.
Op zondag 27 juli 2003 14:37 schreef legacythe2nd het volgende:[..]
quote:Heb chips en melk
Op zondag 27 juli 2003 14:39 schreef vosss het volgende:
Ik ga ff de chips erbij halen en een biertje
Doe dat de Nederlands bevolking niet aan.
Dumpen die gozer, en meteen Voor het te laat is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |