A.s. papa's en mama's:
8 juli 2003: Mirage & Overzichie
18 juli 2003: mama-in-spe
24 juli 2003: Ethel
2 augustus 2003: danosa
* 4 augustus 2003: Eska & BugsBunny
06 augustus 2003: Logician & gemeenkaboutertje
* 15 augustus 2003: bixister & GHaven
17 augustus 2003: jessie
19 augustus 2003: Genuivere & Bastardhost
31 augustus 2003: moussy
4 september 2003: Lois
27 september 2003: Mister-X (papa)
28 september 2003: Chocobo (papa)
29 september 2003: Bright (papa)
26 oktober 2003: Lies en Zooi
29 oktober 2003: Grijs en K3
31 oktober 2003:SheDeviltje
1 november 2003: Meaghan
15 november 2003: Luckepuk
25 november 2003: Livelink
14 december 2003: Lewis.de.boxer
februari 2004: Catootje
24 februari 2004: Gaoxing
* 1 maart 2004: Swetsenegger & E.T.
Babietjes:
10 augustus 2002 - 11 augustus 2002: Mink, zoon van moussy & black crow
16 augustus 2002: Rhody, zoon van gebruikersnaam
19 augustus 2002: Femke, dochter van Illogical
19 augustus 2002: Sverre, zoon van Genuivere & Bastardhost
4 september 2002: Jonas, zoon van Sweej
30 oktober 2002: Tristan, zoon van Spuuglokje
19 november 2002: Justin Thomas, zoon van Angelic1
6 december 2002: Dylan, zoon van cheela
28 december 2002: Xander, zoon van D-FENS
6 januari 2003: Indy, dochter van Tinkepink
24 januari 2003: Nailo, zoon van mal-lam
4 februari 2003: Babet, dochter van Rosie
23 februari 2003: Demi Aidan, dochter van dice (papa)
5 maart 2003: Bram, zoon van Karin
18 maart 2003: Jennifer Leonie, dochter van Dinus
01 april 2003 : Duncan, zoon van Angel22
01 april 2003: Lara, dochter van CarOnline
12 april 2003: Jasper, zoon van NT-T.Bartman (papa)
20 april 2003: Yelena Sophia, dochter van Artemis665 en leviathanfd (papa)
27 april 2003: Chiara Rosan, dochter van melonovy & Ocmerda
17 mei 2003: Dagmar, dochter van dolle_hond (papa)
20 mei 2003: Lars, zoon van Pluizzje
* 15 juni 2003: Isa Donna, dochter van Phileine en Voyeur
16 juni 2003: Carmen, dochter van Dylan Dog (papa)
24 juni 2003: Tom, zoon van coolbabe
30 juni 2003: Noa, dochter van basset
8 juli 2003: Norah, dochter van Tanne & Sc0rPi0n
15 juli 2003: Lina Jolene, dochter van beware_reageerd (papa)
* vermeldingen in het rood zijn (as) officiele fokbaby's
En hier weer verder, nog steeds wachtend op de nieuwe lichting babies.
[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 29-07-2003 12:27]
logician en eska, wat een ellende zeg die laatste loodjes...... succes ermee hoor!!! Ook natuurlijk voor ale anderen die op knappen staan.
Ik heb het de laatste paar weken errug druk steeds dus van reageren komt niet echt veel, maar ik lees wel alles en probeer iig een beetje bij te blijven.
effe me vraag uit het vorige topic naar hier gehaald
quote:Yep, komt me i.e.g erg bekend voor .. denk dat het normaal is heb
Op zondag 27 juli 2003 16:09 schreef Catootje het volgende:
Hadden/hebben jullie ook wel es steken-krampachtig gevoel in je vagina (jaaaaa lekker zondagmiddagonderwerp)? Sinds ik zwanger ben, heb ik regelmatig zo'n naar-boven-trekkend-pijnlijk-gevoel..
quote:Owww, goed!! Ik heb nog steeds wel es het-is-te-goed-om-waar-te-zijn-en-daarom-gaat-het-vast-mis-gevoelens....
Op zondag 27 juli 2003 16:39 schreef Logician het volgende:[..]
Yep, komt me i.e.g erg bekend voor .. denk dat het normaal is heb
er elke zwangerschap last van gehad, dus ik denk dat je je daar
geen zorgen over hoeft te maken.
quote:Zijn groeipijntjes van de baarmoeder....had ik ook last van...en maar denken dat het mis ging....maar dat ging het niet hoor...zoonlief is alweer bijna 12 jaar...
Op zondag 27 juli 2003 16:09 schreef Catootje het volgende:
Hadden/hebben jullie ook wel es steken-krampachtig gevoel in je vagina (jaaaaa lekker zondagmiddagonderwerp)? Sinds ik zwanger ben, heb ik regelmatig zo'n naar-boven-trekkend-pijnlijk-gevoel..
Danosa, Eska en Logician heel veel sterkte met de laatste loodjes ik hoop voor jullie dat het snel zo ver is
Voor mezelf eigenlijk ook Ik ben vandaag precies 37 weken en mag dus thuis bevallen. Ik heb de laatste dagen ook van die menstruatieachtige rugpijn en denk dan steeds dat het gaat beginnen maar nee hoor. Ook voelt me buik erg strak aan en ben ik net als logician misselijk. Niet misselijk dat ik niet kan eten (pfff nee het zal me eens gegund zijn dat ik geen trek heb, eet nog steeds alles wat los en vast zit
)maar gewoon een misselijk rotgevoel. Verder ben ik superonrustig. Vooral snachts (nu helpt het ongemakkelijk liggen 5 keer door een mug gestoken zijn en hem dan nog niet kunnen vangen ook niet mee natuurlijk) heb ik daar last van. Verder slaat de nestdrang hevig toe. Vandaag moest ik gewoon de was doen, de slaapkamer flink opruimen inclusief me kledingkasten uitmesten enz enz (ja hallo ik moet hier wel in bevallen als alles goed gaat dus moet het naar me zin zijn, met de kaarsjes aan toe hoor) Uiteindelijk zit ik nu met dikke voeten en een harde buik natuurlijk, maar minder onrustig
Over ongeveer een week of 2 komt ons nieuwe waterbed en dan wil ik mijn slaapkamer zo ver klaar en opgeruimd hebben, ander kleurtje op de muur en zo, maar ik vrees dat dát er niet meer in zit Ik heb zo'n vreselijke last van mn rug, dat ik amper nog mn stoel uit kan komen.
quote:Wat vervelend voor je, Moussy, maarrrrrrr was het niet juist de bedoeling dat je bleef zitten en heel rustig aan ging doen?
Op zondag 27 juli 2003 18:01 schreef moussy het volgende:
Ik heb zo'n vreselijke last van mn rug, dat ik amper nog mn stoel uit kan komen.
Alle andere zwangere dames sterkte met de laatste loodjes en/of de zwangerschap Zwanger zijn lijkt me heel bijzonder en speciaal maar ook heel eng als ik zo jullie verhalen hoor...
quote:
Op zondag 27 juli 2003 18:13 schreef Spuuglokje het volgende:[..]
Wat vervelend voor je, Moussy, maarrrrrrr was het niet juist de bedoeling dat je bleef zitten en heel rustig aan ging doen?
Geintje natuurlijk, rugpijn is kl*te.
Ik wees de plek van de rugpijn aan bij mn moeder verpleegkudigedingesblabla blijkt dat daar mn nieren zitten. Nahjah, dan weet ik tenmiste wel waar het vandaan komt en hoef ik niet bang te zijn dat ik morgen lig te puffen.
Duchdinges (ik vergeet altijd hoe ik dat moet typen ) je bent vooral heel erg onzeker en dat maakt het zo eng....
Mirage zou toch woensdag 8 uur al ingeleid worden? Ik vind het nu ook eng worden hoor! Meid ik hoop dat alles goed met jullie is.
quote:Als jullie nog meer willen poetsen heb ik nog een compleet huis in de aanbieding hoor
Op zondag 27 juli 2003 19:30 schreef danosa het volgende:
Jessie dat heb ik ook!!!!!!!!! Ik heb vandaag 2 wassen gedraaid en naast dat wat hangt te drogen heb ik ook geen strijkgoed meer liggen, alles ligt opgevouwen daar waar het hoort. Ik heb heel het gasfornuis schoongemaakt, de deuren beneden, zelfs van de buitendeur het raam gewassen. Het bedzeil netjes gelegd, bed verfrist met spray-tjes Febreseen ik loop de hele dag al met harde buiken en steken onderin mijn bekken en achterin mijn rug. Laat het gebeuren, alstublieft!
quote:En hier ook nog eentje.
Op zondag 27 juli 2003 19:37 schreef Rewimo het volgende:[..]
Als jullie nog meer willen poetsen heb ik nog een compleet huis in de aanbieding hoor
quote:Ik wil niet achterblijven, al bestaat mijn huis maar uit 1 kamer
Op zondag 27 juli 2003 20:43 schreef berney het volgende:[..]
En hier ook nog eentje.
.
Naast de nestdrang slaat nu toch ook de angst en paniek voor de bevalling soms in vlagen toe. Vooral 'snachts....
Ik ben er ook nog helemaal niet klaar voor, vooral mentaal niet. Nog 6 weken vandaag maar voor mijn gevoel ben ik net pas zwanger en ben ik het nog lang niet zat....
quote:Spuuglokje, welkom terug van je huwelijksreis! Ik hoop/neem aan dat het leuk is geweest? (Al iets op komst
Op zondag 27 juli 2003 18:13 schreef Spuuglokje het volgende:[..]
Wat vervelend voor je, Moussy, maarrrrrrr was het niet juist de bedoeling dat je bleef zitten en heel rustig aan ging doen?
Geintje natuurlijk, rugpijn is kl*te.
quote:Uhhh, ik denk dat je in de war bent met iemand anders? Ik ben gewoon een weekje op vakantie geweest met mijn man en onze drie kinderen
Op zondag 27 juli 2003 21:59 schreef Bright het volgende:[..]
Spuuglokje, welkom terug van je huwelijksreis! Ik hoop/neem aan dat het leuk is geweest? (Al iets op komst
?)
-edit- Je bedoelt volgens mij Slaapmeisje!
[Dit bericht is gewijzigd door Spuuglokje op 27-07-2003 23:29]
Ik leef erg mee met alle zwangeren in deze hitte. Weet zelf nog hoe erg ik dat vond aan het eind, en toen was het volgens mij een stuk minder warm nog dan dit. Naast de tip voor een natte handdoek in je nek en je haar nat houden heb ik er nog eentje: Wij hebben bij Gamma een speciale water-gekoelde ventilator gekocht. CoolFlow heet het ding. Flink prijzig (rond de 60 euro), maar het is echt het geld waard. Je kunt het raam er gewoon bij openhouden, maar hij weet toch de kamer een paar graden koeler te krijgen, en zorgt voor een heerlijk fris briesje.
Isa is de laatste paar dagen vrij lastig, weer erg veel last van haar darmen. Nu drink ik sinds een paar dagen een glas pruimensap (voor de stoelgang snapt u wel) per dag, dus ik denk dat het daardoor komt. Iets anders laxerends proberen dus. Zielig hoor, zo'n trappelend meisje. Loop de hele dag met haar in de babybjörn, dat vindt ze nog wel fijn. En het handige is dat als ik zorg voor een laag decolleté, ze ook nog zittend in dat ding kan drinken. Niet dat ik ermee naar buiten ga als ze drinkt, maar in huis is het wel handig. Kan ik ik nog wat anders doen.
Ben druk bezig met het babyboek. Omdat ik tweede kind ben, heeft mijn moeder nooit dat soort dingen voor mij gedaan. Ik was dan ook altijd vreselijk jaloers op mijn oude zus die wel een leuk babyboek had, dus Isa krijgt van alles door haar strot geduwd. In combinatie met de nieuwe digicam (geweldig ding!) die we van mijn schoonmoeder hebben gekregen, ben ik echt op de crea-toer (al heb ik dringend een cursus photoshop nodig):
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |