abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12043038
Onzin, zie Snopes .

Hier staat een andere uitleg.

pi_12043449
Een oude hardnekkige urban myth. Gewoon onzin, aangezien spinnen de lichaamstemperatuur van een mens als veel te heet ervaren. Ze houden niet zo van warmte. Ze zullen daarom alles doen om je te vermijden.
  zondag 27 juli 2003 @ 13:02:11 #28
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_12044453
Het kan zelfs voorkomen dat een spin in je maag of spijsverteringskanaal overleefd en daar eitjes legt. Als die eitjes dan uitkomen kunnen er duizenden spinnen binnen in je leven. Er zijn gevallen bekend van mensen die van binnenuit helemaal zijn opgegeten door spinnen en op een dag openbarsten.
brrrrrr......
ik slaap altijd met een stukje plakband over mijn mond en met watjes in mijn neusgaten
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_12044596
Hier in Finland, waar ik woon, eten we er behoorlijk meer dan in Holland. We wisselen ze ook af met muggen, elandvliegen, steekvliegen en mieren.
  zondag 27 juli 2003 @ 13:36:00 #30
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_12044928
quote:
Op zondag 27 juli 2003 10:39 schreef thabit het volgende:
Ik heb ooit een keer een stuk of 20 spinnen uit het bos meegenomen en op m'n kamer gedropt. Ze zijn allemaal verdwenen. Zou ik ze opgegeten hebben?
Waarom drop je spinnen uit het bos in je kamer??

Ontopic: Ik heb altijd mijn mond dicht als ik slaap.

Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_12045770
quote:
Op zondag 27 juli 2003 13:02 schreef BabeWatcher het volgende:
Het kan zelfs voorkomen dat een spin in je maag of spijsverteringskanaal overleefd en daar eitjes legt. Als die eitjes dan uitkomen kunnen er duizenden spinnen binnen in je leven. Er zijn gevallen bekend van mensen die van binnenuit helemaal zijn opgegeten door spinnen en op een dag openbarsten.
brrrrrr......
ik slaap altijd met een stukje plakband over mijn mond en met watjes in mijn neusgaten
Ook die verhalen zijn hoaxen.
pi_14107791
Ik vind het zorgwekkender als een rat zich een weg naar je plee zwemt en je in je zak bijt terwijl je aan het poepen bent.
pi_14115678
quote:
Op zondag 27 juli 2003 11:39 schreef Disorder het volgende:
Een oude hardnekkige urban myth. Gewoon onzin, aangezien spinnen de lichaamstemperatuur van een mens als veel te heet ervaren. Ze houden niet zo van warmte. Ze zullen daarom alles doen om je te vermijden.
dat is niet waar, een spin kan over je gezicht rennen, in je mond vallen en een mens kauwt als hij slaapt, het zou idd waar zijn dat de mens in zijn leven ongeveer zeven spinnen zou eten als hij slaapt

maar ook in het gewonen leven eten wij vele kleine insecten zonder dat we het beseffen.

en dan?

pi_14117923
quote:
Op zondag 27 juli 2003 00:40 schreef Hermez het volgende:
Spiders are the basic of a everyday's nutrious breakfast!

It's easy... Nederland - Duitsland: 3-1
pi_14543991
Misschien dat ze ook de hele kleintjes meerekenen die je amper met het blote oog kunt zien.

Bestaan zulke kleine spinnetjes eigenlijk? 't Zou me niks verbazen.
Veel soorten spinnen maken ook geen web, dus dan zouden het dat soort spinnetjes moeten zijn.

pi_14544045
maakt het uit hoeveel spinnen je eet in een jaar?? mij lukthet nooit, ik maak me kamer expres niet schoon en slaap met me bek open, maar ik blijf 's ochtens honger hebben.
  dinsdag 11 november 2003 @ 11:05:46 #37
68041 NeMe
Yho ass gots its own zipcode!
pi_14547112
vanacht heb ik nog 20 spinnen gefrituurd, was wel lekker, met een beetje curry...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')