quote:Waarom drop je spinnen uit het bos in je kamer??
Op zondag 27 juli 2003 10:39 schreef thabit het volgende:
Ik heb ooit een keer een stuk of 20 spinnen uit het bos meegenomen en op m'n kamer gedropt. Ze zijn allemaal verdwenen. Zou ik ze opgegeten hebben?
Ontopic: Ik heb altijd mijn mond dicht als ik slaap.
quote:Ook die verhalen zijn hoaxen.
Op zondag 27 juli 2003 13:02 schreef BabeWatcher het volgende:
Het kan zelfs voorkomen dat een spin in je maag of spijsverteringskanaal overleefd en daar eitjes legt. Als die eitjes dan uitkomen kunnen er duizenden spinnen binnen in je leven. Er zijn gevallen bekend van mensen die van binnenuit helemaal zijn opgegeten door spinnen en op een dag openbarsten.
brrrrrr......
ik slaap altijd met een stukje plakband over mijn mond en met watjes in mijn neusgaten
quote:dat is niet waar, een spin kan over je gezicht rennen, in je mond vallen en een mens kauwt als hij slaapt, het zou idd waar zijn dat de mens in zijn leven ongeveer zeven spinnen zou eten als hij slaapt
Op zondag 27 juli 2003 11:39 schreef Disorder het volgende:
Een oude hardnekkige urban myth. Gewoon onzin, aangezien spinnen de lichaamstemperatuur van een mens als veel te heet ervaren. Ze houden niet zo van warmte. Ze zullen daarom alles doen om je te vermijden.
maar ook in het gewonen leven eten wij vele kleine insecten zonder dat we het beseffen.
en dan?
quote:
Op zondag 27 juli 2003 00:40 schreef Hermez het volgende:
Spiders are the basic of a everyday's nutrious breakfast!
Bestaan zulke kleine spinnetjes eigenlijk? 't Zou me niks verbazen.
Veel soorten spinnen maken ook geen web, dus dan zouden het dat soort spinnetjes moeten zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |