Ik kan er nog wel bij dat als je met je mond open slaapt (wat ook lang niet iedereen doet) er bij toeval eens zo'n beestje in kan lopen, maar als deze toch ook maar halverwege de tong komt krijg je al kokhals neigingen... ik heb wel eens een pluis uit mn kussen in mn mond gehad.. ging zowat over mn nek en zo ver zatie er niet in toen...
en datie via de neus naar binnen gaat lijkt me simpelweg onmogelijk...
kortom geloof ik er helemaal niets van...
wat denken jullie? misschien iemand die er ook 'feiten' over heeft en dus geen 'fabels'
quote:morgen wordt het mooi weer.
Op zondag 27 juli 2003 00:28 schreef street011 het volgende:
wat denken jullie?
85% van de mensen slapen met mond open... (zelfs al "val je in't slaap" met je mond dicht)
quote:En in een gemiddeld huis zitten er altijd een stuk of 300 ofzo.
Op zondag 27 juli 2003 00:33 schreef 700MB het volgende:
Gemiddeld zijn het er een stuk of 8.
Dream on!
Ik denk dat het ook ligt aan je leefomgeving, met camperen heb ik wel meer kans erop.
quote:Als we even uitgaan van het gemiddelde aantal spinnen per huishouden en per huis zon 8 kamers dan lijkt het me stug dat jij geen 7 spinnen in je kamertje hebt... (gemiddeld zitten er tussen de 2 en de 6 DUIZEND spinnen in een huis)
Op zondag 27 juli 2003 00:37 schreef UFOtje het volgende:
Tja.... gewoon een lulverhaal!
7 zijn er hier in mijn kamer in een heel jaar niet eens te vinden.. en die zouden dan allemaal in mijn mond moeten kruipen?!Dream on!
quote:
Op zondag 27 juli 2003 00:40 schreef Hermez het volgende:
Spiders are the basic of a everyday's nutrious breakfast!Ik denk dat het ook ligt aan je leefomgeving, met camperen heb ik wel meer kans erop.
quote:Rrrright..
Op zondag 27 juli 2003 00:42 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
(gemiddeld zitten er tussen de 2 en de 6 DUIZEND spinnen in een huis)
quote:Arachnaphobia gekeken ?
Als we even uitgaan van het gemiddelde aantal spinnen per huishouden en per huis zon 8 kamers dan lijkt het me stug dat jij geen 7 spinnen in je kamertje hebt... (gemiddeld zitten er tussen de 2 en de 6 DUIZEND spinnen in een huis)
quote:dat is wel zo
Op zondag 27 juli 2003 00:45 schreef Mardoek het volgende:[..]
Rrrright..
quote:ooh!
Als we even uitgaan van het gemiddelde aantal spinnen per huishouden en per huis zon 8 kamers dan lijkt het me stug dat jij geen 7 spinnen in je kamertje hebt... (gemiddeld zitten er tussen de 2 en de 6 DUIZEND spinnen in een huis)
quote:Jahaa, tuurlijk.
Op zondag 27 juli 2003 00:49 schreef Doctor_Bara het volgende:[..]
dat is wel zo
ik had laast nog een spin vlak naast mijn hoofd zitten (brrrr) en zo'n BIG one (grote van een 2 pleuro munt)
nou die zou toch zo op je kunnen gaan lopen....
en ff over dat 37 graden verhaal dat dat een mega warme temp. is voor die spin.
Als je een spin op je hand zet, sprint ie niet weg ofzo... Niet dat ik een spin op mijn hand zet maar ik heb een paar 'maffe' kameraden....
(k haaaaaaaaaaaaaaaat nl spinnen, behalve als z' muggen eten enz. )
quote:Volges mij klopt dat ja.
Op zondag 27 juli 2003 00:35 schreef bogyserver het volgende:
ik dacht een paar maanden geleden op de frontpage gelezen te hebben dat mensen gemiddeld 12 spinnen in hun leven opeten ...85% van de mensen slapen met mond open... (zelfs al "val je in't slaap" met je mond dicht)
quote:had al lange tijd
Op zondag 27 juli 2003 01:12 schreef Georges het volgende:
Er zijn wel gevallen bekend van spinnen die in de oren van mensen kruipen.
Een man had al lange tijd last van hoofdpijn, de dokter kwam uiteindelijk met een spin te voorschijn.
Ik vraag me dan ook af of temperatuur zo'n groot probleem voor ze is.
verder kan je met 2 spiegels makkelijk in je oor kijken, en als het een normale spin was zou hij ten eerste niet ver komen, en ten 2de zou je hem zien
als je daarnaast weet hoe een oor eruit ziet weet je dat hij niet verder kan komen dan het trommelvlies, en die kan je makkelijk aanraken als je bijv je oor aan het schoonmaken bent (met bijv een wattestaafje)
lijkt me weer een broodje spin
Trouwens, ik moet alsmaar denken aan die vrouw, die bij de dokter kwam. Zij had een bult op haar voorhoofd die steeds groter werd. De arts sneed erin mijn zijn scalpel, waarna een eruptie van kleine spinnetjes plaatsvond.
Het onderhuids eitjes leggen is iets, wat niet zelden bij mensen gebeurt.
Ik eet dan toch liever een spin in mijn slaap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |