quote:Welke prijs gaan jullie dit jaar nog binnen halen dan
Op maandag 11 augustus 2003 11:06 schreef edje77 het volgende:
We hebben al weer de 1e prijs binnen en er volgt nog veel meer dit jaar dat weet ik zeker psv kampioenen!!![]()
quote:Het landskampioenschap. En jullie?
Op maandag 11 augustus 2003 11:25 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Welke prijs gaan jullie dit jaar nog binnen halen dan
quote:Landskampioen is dit jaar. (2003) Is dus al geweest.....
Op maandag 11 augustus 2003 11:32 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Het landskampioenschap. En jullie?
quote:Jezus ga op elke slak zout leggen.
Op maandag 11 augustus 2003 11:35 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Landskampioen is dit jaar. (2003) Is dus al geweest.....
Wij pakken die titel volgend jaar (2004) en met overmacht. Dit seizoen dus.
quote:PSV weer kampioen? Zal mij verbazen.
Op maandag 11 augustus 2003 12:07 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Jezus ga op elke slak zout leggen.
De titel van dit seizoen wordt voor PSV. Mogen jullie de tweede ronde CL halen, goed? Daarop heb ik toch geen hoop.
quote:Als PSV intact blijft denk ik dat PSV kampioen wordt. Succes in Europa kun je vergeten (of eigenlijk kan ik vergeten, ik zie het niet gebeuren. Mentaal is het elftal een drama.
Op maandag 11 augustus 2003 12:12 schreef Speed1971 het volgende:[..]
PSV weer kampioen? Zal mij verbazen.
PSV zal echt wat moeten laten zien in de CL anders vrees ik een enorme mentale terugslag voor de ploeg van Hiddink wat wel eens als gevolg zou kunnen hebben dat er onnodig punten worden verspeeld in de HCE.........
quote:Ik denk dat een vertrek van Kezman toch wel tot de optie`s behoort. Als hij blijft scoren zullen zich aardig wat clubs gaan melden tijdens de winterstop. En als PSV dan weer een teleurstellend CL seizoen achter de rug heeft zal het voor Kezman minder aantrekkelijk zijn om bij PSV te blijven.
Op maandag 11 augustus 2003 12:13 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Als PSV intact blijft denk ik dat PSV kampioen wordt. Succes in Europa kun je vergeten (of eigenlijk kan ik vergeten, ik zie het niet gebeuren. Mentaal is het elftal een drama.
quote:Als PSV in Europa niet overwinterd, is de kans zeker aanwezig dat Kezman in de winterstop weggaat, al zal hij dan niet meer interessant zijn voor clubs die Europees nog in de race zijn.
Op maandag 11 augustus 2003 12:19 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Ik denk dat een vertrek van Kezman toch wel tot de optie`s behoort. Als hij blijft scoren zullen zich aardig wat clubs gaan melden tijdens de winterstop. En als PSV dan weer een teleurstellend CL seizoen achter de rug heeft zal het voor Kezman minder aantrekkelijk zijn om bij PSV te blijven.
Of van Bommel blijft........geen idee, ik wordt een beetje doodziek van de media die alles maar de wereld in helpen en opkloppen.
Maar cruciaal zijn de CL wedstrijden voor PSV, meer dan ooit.
Europees succes is voor PSV inderdaad erg belangrijk, maar ik zie weinig hoop. Wellicht dat een tikkie geluk bij de loting en een voorspoedig wedstrijdverloop een goede start betekent, maar ik vrees van niet. Als PSV tegen een 'zwakke broeder' uit mag beginnen, drie punten pakt en onverhoopt thuis tegen de beste kan winnen, sta je meteen met 6 punten. Dat speelt wat gemakkelijker, zeker met het zicht op die zwakke broeder nog thuis.
quote:Wat dacht je van landskampioen en CL, en niet te vergeten de Amstelcup
Op maandag 11 augustus 2003 11:06 schreef edje77 het volgende:
We hebben al weer de 1e prijs binnen en er volgt nog veel meer dit jaar dat weet ik zeker psv kampioenen!!![]()
quote:Je vergeet de Wereldbeker.
Op maandag 11 augustus 2003 12:31 schreef ellize het volgende:[..]
Wat dacht je van landskampioen en CL, en niet te vergeten de Amstelcup
quote:
PSV wil zich niet aan de Nederlandse competitie binden
Uitgegeven: 11-8-2003 12:18:28Afgelopen week deed voorzitter van de KNVB Henk Kesler een plan uit de doeken om PSV, Ajax en Feyenoord voor de komende vijf jaar aan de Nederlandse competitie te binden, maar PSV voelt daar in ieder geval niets voor.
Voorzitter van PSV Harry van Raaij neemt het plan echter niet serieus en zegt dat zijn club zich niet voor langere tijd aan de vaderlandse competitie wil binden.
bron: www.voetbalzone.nl
![]()
Het zal de hitte wel zijn
quote:Die Harry toch.........
Op maandag 11 augustus 2003 12:39 schreef TalkShowHost het volgende:[..]
bron: www.voetbalzone.nl
![]()
![]()
Het zal de hitte wel zijn
quote:Ik denk het niet. Het is in Eindhoven al jarenlang foute boel met financiën, de FIOD komt er zo vaak langs om een en ander te arresteren.
Op maandag 11 augustus 2003 12:41 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Die Harry toch.........
Misschien geen licentie voor volgend seizoen voor PSV
quote:En toch kun je lullen wat je wilt, maar Harry is (ondanks zijn debiele uitstraling) een super intelligente vent!
Op maandag 11 augustus 2003 12:41 schreef Speed1971 het volgende:Die Harry toch.........
quote:Tis uitschot daar in Eindhoven
Op maandag 11 augustus 2003 12:42 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Ik denk het niet. Het is in Eindhoven al jarenlang foute boel met financiën, de FIOD komt er zo vaak langs om een en ander te arresteren.
Maar beetje flauw is het wel van Harry
Bij Arjen Robben is maandagochtend in het St. Annaziekenhuis in Geldrop operatief een goedaardig tumortje in de linker testikel verwijderd. Het is de verwachting dat het herstel van Arjen Robben zon 7 tot 10 dagen in beslag zal gaan nemen. Waarschijnlijk zal de aanvaller in de thuiswedstrijd tegen Willem II weer zijn eerste competitiewedstrijd kunnen spelen. Dat betekent tevens dat hij de interland tegen België op woensdag 20 augustus zal moeten missen.
Bron: www.psv.nl
Luchtig berichtje voor een dergelijke ingreep...
quote:Das lullig voor hem.
Op maandag 11 augustus 2003 15:05 schreef Dylan Dog het volgende:
Robben anderhalve week uit de roulatieBij Arjen Robben is maandagochtend in het St. Annaziekenhuis in Geldrop operatief een goedaardig tumortje in de linker testikel verwijderd. Het is de verwachting dat het herstel van Arjen Robben zon 7 tot 10 dagen in beslag zal gaan nemen. Waarschijnlijk zal de aanvaller in de thuiswedstrijd tegen Willem II weer zijn eerste competitiewedstrijd kunnen spelen. Dat betekent tevens dat hij de interland tegen België op woensdag 20 augustus zal moeten missen.
Bron: www.psv.nl
Luchtig berichtje voor een dergelijke ingreep...
quote:Ze hebben er dan ook de ballen verstand van.
Op maandag 11 augustus 2003 15:05 schreef Dylan Dog het volgende:
[b]Luchtig berichtje voor een dergelijke ingreep...
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 01:34 schreef Juan Zueco het volgende:
Geen grappen a.u.b.Ongepast.
J.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |