quote:En bij psv vrijwel uniek, dus geniet er van
Op woensdag 30 juli 2003 23:03 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Een aantal spelers uit de jeugdopleiding in de selectie is altijd positief natuurlijk
quote:Ik denk dat noch Bommel noch Chivu goed genoeg zijn voor de absolute top, dus de top 4/5 Juve, Milan, (Barça), Manchester, Real
Op donderdag 31 juli 2003 16:34 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat PSV-fans bij de naam Chelsea als mogelijk nieuw team voor van Bommel hetzelfde gevoel hebben dat wij Ajacieden hadden bij AS Roma als nieuwe club voor Chivu, of heb ik het dan mis?
quote:Mee eens. Op het oog zijn echter Chelsea en Roma niet direct sterker dan PSV en Ajax de laatste tijd, maar ja, de grandeur van de competities is er wel..
Op donderdag 31 juli 2003 17:24 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Ik denk dat noch Bommel noch Chivu goed genoeg zijn voor de absolute top, dus de top 4/5 Juve, Milan, (Barça), Manchester, Real
quote:En ze kunnen er meer verdienen, dat is ook een drijfveer
Op donderdag 31 juli 2003 17:31 schreef methodmich het volgende:
Mee eens. Op het oog zijn echter Chelsea en Roma niet direct sterker dan PSV en Ajax de laatste tijd, maar ja, de grandeur van de competities is er wel..
quote:Wij tenminste nog wat Hollanders in de selectie
Op donderdag 31 juli 2003 16:54 schreef keeper het volgende:[..]
En bij psv vrijwel uniek, dus geniet er van
.
quote:niet voor lang meer
Op donderdag 31 juli 2003 17:34 schreef chelloboy het volgende:[..]
Wij tenminste nog wat Hollanders in de selectie
PSV heeft de komende week een international van Costa Rica op proef. Althans dat meldt nacion.com. Leonardo González, 22 lentes oud, is een linkervleugelvedediger. Leonardo speelt momenteel bij Sport Club Herediano, uit Costa Rica.
Woordvoerder Kristian Arguedas zegt op de website: "PSV is al een tijdje geïnteresseerd in Leonardo, maar ook andere Europese clubs hebben interesse in hem. Hij kiest liever niet gelijk voor een Italiaanse of Spaanse topclub."
quote:Ken hem niet, maar een linkervleugel verdediger kunnen we zeker wel gebruiken
Op donderdag 31 juli 2003 18:07 schreef superjoden het volgende:niet voor lang meer
PSV heeft de komende week een international van Costa Rica op proef. Althans dat meldt nacion.com. Leonardo González, 22 lentes oud, is een linkervleugelvedediger. Leonardo speelt momenteel bij Sport Club Herediano, uit Costa Rica.
Woordvoerder Kristian Arguedas zegt op de website: "PSV is al een tijdje geïnteresseerd in Leonardo, maar ook andere Europese clubs hebben interesse in hem. Hij kiest liever niet gelijk voor een Italiaanse of Spaanse topclub."
quote:Bron
Mateja Kezman voelt niets voor een transfer naar Tottenham Hotspur. De Servische spits van PSV werd regelmatig in verband gebracht met de Londense club maar maakt op de website van de BBC een einde aan alle specualties.
'Tottenham is naar mijn mening niet een club die past bij de ambities die ik heb. PSV biedt momenteel een beter podium. Het gaat me niet om geld maar ik wil prijzen winnen en ik denk niet dat dat kan bij the Spurs', aldus Kezman.Kezman scoorde afgelopen seizoen 35 keer voor PSV en wekte daarmee veel interesse van Europese topclubs. Zelf gaf de gretige spits ook al meerdere keren aan in te zijn voor een transfer naar een 'grote' club. Tot op heden bleef zo'n overgang uit.
Ondanks zijn nee aan the Spurs sluit Kezman niet uit dat hij in de toekomst nog naar het Premiership verhuist. 'Voetbal in Engeland is iets speciaals, met een geweldige historie en cultuur. Ik denk zeker dat ik hier ooit nog eens zal spelen', aldus Kezman.
Vind ik toch klasse van Kezman, niet alleen voor het grote geld vertrekken, ook prijzen willen winnen. De meesten wisten wel dat hij eigenlijk gewoon een wereldgozer was, maar dat wordt nu weer mooi onderstreept.
Klasse dus
quote:Hij heeft waarschijnlijk gewoon een betere aanbieding van een grotere club liggen......................
Op donderdag 31 juli 2003 21:13 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Goed nieuws
[..]Vind ik toch klasse van Kezman, niet alleen voor het grote geld vertrekken, ook prijzen willen winnen. De meesten wisten wel dat hij eigenlijk gewoon een wereldgozer was, maar dat wordt nu weer mooi onderstreept.
Klasse dus
quote:En naief dus
Op donderdag 31 juli 2003 21:13 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Vind ik toch klasse van Kezman, niet alleen voor het grote geld vertrekken, ook prijzen willen winnen. De meesten wisten wel dat hij eigenlijk gewoon een wereldgozer was, maar dat wordt nu weer mooi onderstreept.
quote:Met PSV wint hij iig de Peace Cup en de Philips Cup
Op donderdag 31 juli 2003 21:19 schreef keeper het volgende:
En naief dus.
quote:Tot nu toe heeft niemand zich verder gemeld, dus dat moet ik maar zien. Barcelona en Valencia hebben al nieuwe spitsen gehaald en dat waren de voornaamste kandidaten
Op donderdag 31 juli 2003 21:19 schreef aldostuta het volgende:Hij heeft waarschijnlijk gewoon een betere aanbieding van een grotere club liggen......................
quote:En dat gaat natuurlijk bij PSV lukken........................
Op vrijdag 1 augustus 2003 15:07 schreef methodmich het volgende:
Denk ook niet dat Kezman nog weg gaat. Eerst in de CL overtuigen, dan eventueel weg.
quote:Jah dit jaar wel jah
Op vrijdag 1 augustus 2003 15:17 schreef aldostuta het volgende:[..]
En dat gaat natuurlijk bij PSV lukken........................
quote:1996: Nee, maar dit jaar wel
Op vrijdag 1 augustus 2003 16:25 schreef chelloboy het volgende:[..]
Jah dit jaar wel jah
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 16:53 schreef twi het volgende:[..]
1996: Nee, maar dit jaar wel
1997: Jah ik weet het, maar nu echt
1998: Wedden dat het dit jaar wel lukt?
1999: Volgens mij gaan we het dit jaar beter doen
2000: Nu echt
2001: Ja, want als het nu niet lukt zijn we slecht
2002: Vorig jaar hadden we geen geluk, dit jaar wordt beter
2003: Jah dit jaar wel jah
quote:Ik hoop van wel, ik zie liever zowel Ajax, PSV als Feyenoord in de Champions League spelen
Op vrijdag 1 augustus 2003 17:01 schreef chelloboy het volgende:
![]()
![]()
Kan er wel om lachen,maar geloof me nou maar het gaat echt gebeuren dit jaar.
quote:Inderdaad. PSV in de finale, waar ze natuurlijk verliezen van Ajax. Hopelijk levert dat dan binnen afzienbare tijd weer een extra CL plaats op
Op vrijdag 1 augustus 2003 17:15 schreef Leshy het volgende:[..]
Ik hoop van wel, ik zie liever zowel Ajax, PSV als Feyenoord in de Champions League spelen
quote:Dus kan Westham de marge nog vergroten.
Op vrijdag 1 augustus 2003 21:59 schreef chelloboy het volgende:
ruststand 1-0 voor Westham United maar er komt nog een 2e helft dus...
quote:Idd...
Op vrijdag 1 augustus 2003 22:03 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Dus kan Westham de marge nog vergroten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |