abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 juli 2003 @ 01:00:28 #26
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_12105120
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 00:47 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Nee hoor, wat ze voor Raul wilden vragen (100 mln euro) hoeft niet, voor 45 miljoen mag hij ook wel weg

Alles onder de 18 miljoen vind ik goed Al heeft alles onder de 5 miljoen de voorkeur
pi_12105168
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 01:00 schreef twi het volgende:

Alles onder de 18 miljoen vind ik goed Al heeft alles onder de 5 miljoen de voorkeur

Dan gaat de deal niet door
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_12108426
quote:
Van Bommel: 'Chelsea's ambities staan me aan'

Mark van Bommel is enthousiast over de interesse van Chelsea. 'De ambities van de club zoals die op mij overkomen staan me aan', reageert de PSV-middenvelder. Overigens staat ook Juan Sebastian Veron - volgens zijn zaakwaarnemer Fernando Hidalgo - op het punt naar Londen te verhuizen.

PSV is slechts officieus op de hoogte van de belangstelling van Chelsea voor z'n 26-jarige international. Volgens woordvoerder Pedro Salazar heeft zich weliswaar een spelersmakelaar namens de Londense club naar de vraagprijs Van Bommel geïnformeerd, maar de man kon geen garantie overleggen dat hij ook daadwerkelijk namens Chelsea optrad.

De afkoopsoom die de agent kreeg te horen, wordt geschat op zo'n vijftien miljoen euro. Het contract van de Limburger loopt in Eindhoven nog twee jaar door. Afgelopen seizoen stond hij in de belangstelling van een andere Londense club (Arsenal), maar voor die interesse echt concreet kon worden stortte de transfermarkt in. Over de interesse van Chelsea toonde Mark van Bommel zich in ieder geval verheugd.

'Maar ik ga pas praten als de clubs eruit zijn', reageert hij in De Telegraaf, 'en dan nog wil ik eerst rondkijken bij Chelsea en in Londen. Maar de ambities van de club zoals die op mij overkomen staan me aan. Met de nieuwe president wil Chelsea eindelijk eens een serieuze gooi doen naar het landskampioenschap en serieus meespelen in de Champions League.'

Sinds Chelsea enkele weken geleden werd overgenomen door de Russische miljardair Roman Abramovitsj, heeft de club al flink in de bus geblazen. De club versterkte zich met Damien Duff, Geremi, Wayne Bridge en Glen Johnson al voor ruim zestig miljoen euro. Ook ManU's Juan Sebastian Veron zou volgens zijn zaakwaarnemer Fernando Hidalgo op het punt staan om naar Londen te verhuizen.

'Het ziet er goed uit', zegt Hidalgo in de Guardian. 'Op woensdag praten we nog een keer en als dan wordt bevestigd wat dinsdag is besproken is het zo goed als beklonken.' Volgens de krant heeft Manchester United inmiddels het bod van Chelsea van 21,5 miljoen euro voor Veron geaccepteerd.

http://www.vi.nl

Kennelijk heeft ie er niet zo veel moeite mee te vertrekken uit Eindhoven.

pi_12108455
Ik vrees en vermoed dat zowel Kezman als Van Bommel PSV nog gaan verlaten, en dat er nauwelijks tot geen vervangers gaan komen. Waarschijnlijk zal een groot gedeelte van het dan verkregen geld moeten worden afbetaald aan financiers, waarbij er slechts een beperkt bedrag overblijft voor transfers.

Ik denk dat PSV voor Bommel maximaal 15 miljoen ontvangt, voor kezman waarschijnlijk iets rond die koers, zeg ook 15 miljoen. Daarvan moet PSV minimaal 10 miljoen afbetalen vermoed ik, dus blijft er 20 miljoen over. Wanneer de transfers echt plaatsvinden, zal het zeker tweede week augustus zijn, dus is de competitie begonnen en heeft Feyenoord Nederlandse vervangers als Schreuder en landzaat al gecontracteerd. Dan kom je op een Nederlander in het buitenland (van Bronckhorst - die al heeft aangegeven te willen blijven), een 'afdankertje' van een topclub (Cambiasso - die naar mijn mening niet naar PSV wil komen) of een dragende speler van een kleinere club (waarvan ik me afvraag of het een versterking zou zijn).

Ik denk dat PSV in plaats van de beste zaken (zoals het nu gaat vind ik PSV de winnaar gezien het aanblijven van de selectie) de minste te hebben gedaan: met het vertrek van aanvoerder Van Bommel en topscorer kezman lever je verschrikkelijk veel in, meer nog dan Feyenoord, dat wel de kans en tijd heeft gehad om aankopen te doen.

What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 30 juli 2003 @ 10:36:34 #30
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_12108549
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 10:30 schreef nikk het volgende:

[..]

http://www.vi.nl

Kennelijk heeft ie er niet zo veel moeite mee te vertrekken uit Eindhoven.

Ik denk dat van Bommel eigenlijk ook wel hogerop wilt, want hij is gewoon de beste speler.
The Most Incredible, Baby
pi_12108665
Welke opties zijn er nu nog voor Kezman dan, heb er de laatste tijd niet veel over gehoord.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_12108967
Chelsea
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_12117072
Het Zwitserse Young Boys meldt dat Johann Vonlanthen per direct naar PSV vertrekt. De jonge talentvolle aanvaller zou aanvankelijk in de winterstop de overstap naar PSV maken om op zijn 18e verjaardag een contract te ondertekenen bij PSV. Eerder bleek destijds volgens de regelementen niet mogelijk. Het is onduidelijk waarom dat nu wel mogelijk is.

In november 2002 bereikte PSV overeenstemming met Vonlanthen en zijn club Young Boys per 1 januari 2004. Vanwege zijn leeftijd zou hij pas vanaf 1 februari 2004 voor PSV uitkomen, op die datum wordt hij 18. Vanaf 1 januari zou een contract van 4,5 jaar ingaan.

PSV was al heel lang geïnteresseerd in de Zwitserse spits van Colombiaanse afkomst. Zo speelde hij in augustus nog mee in een jeugdelftal van PSV op het jeugdtoernooi op de Herdgang. PSV twijfelde aanvankelijk over de aankoop vanwege de kosten en het feit dat hij pas in 2004 voor PSV uit mag komen. PSV moest echter haast maken, vanwege de interesse van vele Europese topclubs. Vonlanthen maakte als 16-jarige al indruk in de hoogste Zwitserse klasse bij Young Boys en bij zijn debuut in Zwitserland U19 en U21.

vooruit nu rood witten vooruit PSV.
pi_12117346
Kan iemand me dan even uitleggen waarom iedereen bij PSV denkt dat hij de nieuwe Ronaldo wordt en hij als een verlosser ontvanger wordt onder de supporters, terwijl het kind nog maar 17 is en het niet zeker is of hij het niveau en druk wel aan kan?
  woensdag 30 juli 2003 @ 16:18:15 #35
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_12117968
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 15:55 schreef JeroenV het volgende:
Kan iemand me dan even uitleggen waarom iedereen bij PSV denkt dat hij de nieuwe Ronaldo wordt en hij als een verlosser ontvanger wordt onder de supporters, terwijl het kind nog maar 17 is en het niet zeker is of hij het niveau en druk wel aan kan?
Hoe oud was Ronaldo toen hij naar PSV kwam?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_12118129
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 15:55 schreef JeroenV het volgende:
Dat denkt niemand, alleen chelloboy.
Wat een vrouw!
spits!
pi_12118681
Kijk maar eens op andere PSV forums. Iedereen denkt dat hij het wel even gaat maken, op een paar nuchtere boeren na. Hij zal best talent hebben, maar bewijs het maar. Net zoals de Ridder het ook nog moet laten zien.
pi_12118768
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 16:41 schreef JeroenV het volgende:
Kijk maar eens op andere PSV forums. Iedereen denkt dat hij het wel even gaat maken, op een paar nuchtere boeren na. Hij zal best talent hebben, maar bewijs het maar. Net zoals de Ridder het ook nog moet laten zien.
Tsja, als je op Ajax-forums gaat kijken zul je ook zien dat:
1) De Ridder de nieuwe Cruijff is;
2) Sonck zeker 25 goals gaat maken;
3) Ajax praktisch al zeker is van de CL-zege;
4) Ajax waarschijnlijk al voor de winterstop kampioen is

Mag ook wel met een korreltje zout genomen worden. Het is hier vaak wat realistischer lijkt me

Wat een vrouw!
spits!
pi_12119664
Dan ben ik gewoon een nuchtere Ajacied
pi_12119960
Ajax, Juventus, Real Madrid, Internazionale en Barcelona hadden ook grote belangstelling voor hem,dus we mogen best wel wat van hem verwachten de komende jaren.
pi_12123957
Eerst zien, dan geloven zeg ik altijd maar. Als hij een superspits wordt dan is dat prachtig, maar ik herriner me ook Ledezma die niets presteerde en Claudio heeft ook nooit gebracht wat men van hem had verwacht.

Het is natuurlijk wel geweldig dat zo'n speler voor PSV kiest en niet voor de grote clubs in Spanje of Italie

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_12127464
PSV staat trouwens halverwege met 1-0 voor tegen Crystal Palace door een goal van Vsn Bommel.

Hij wil dus het nodige laten zien in Engeland

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_12128033
Afgelopen en weer gewonnen nu met 0-1 door Mark van Bommel in de 1e minuut tegen Crystal Palace.
pi_12128247
Leuk dat de jonge talenten Janssen en Jakobsen wat minuten speeltijd hebben gekregen. Een aantal spelers uit de jeugdopleiding in de selectie is altijd positief natuurlijk
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  woensdag 30 juli 2003 @ 23:05:32 #45
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_12128318
Hosanna, 0-1 tegen Crystal Palace
pi_12128374
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 23:05 schreef twi het volgende:
Hozanna, 0-1 tegen Crystal Palace
Tja, de een is blij met een kleine overwinning tegen Crystal Palace en de ander is trots op een 2-2 tegen vergelijkbare engelse teams.

Het is misschien een oefenwedstrijd, maar zo krijgen de spelers wel zelfvertrouwen

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  donderdag 31 juli 2003 @ 10:14:29 #47
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_12134656
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 23:07 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Tja, de een is blij met een kleine overwinning tegen Crystal Palace en de ander is trots op een 2-2 tegen vergelijkbare engelse teams.

Het is misschien een oefenwedstrijd, maar zo krijgen de spelers wel zelfvertrouwen

Nouja, het is minder beschamend als wat Ajax qua resultaten heeft behaald, maar om deze reeks nu te voorzien van een vind ik persoonlijk ook wat overdreven
pi_12135700
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 10:14 schreef twi het volgende:

[..]

Nouja, het is minder beschamend als wat Ajax qua resultaten heeft behaald, maar om deze reeks nu te voorzien van een vind ik persoonlijk ook wat overdreven

Kijk dan ook even wie er een neerzet...
Wat een vrouw!
spits!
pi_12143788
Ik denk dat PSV-fans bij de naam Chelsea als mogelijk nieuw team voor van Bommel hetzelfde gevoel hebben dat wij Ajacieden hadden bij AS Roma als nieuwe club voor Chivu, of heb ik het dan mis?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_12144085
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 16:34 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat PSV-fans bij de naam Chelsea als mogelijk nieuw team voor van Bommel hetzelfde gevoel hebben dat wij Ajacieden hadden bij AS Roma als nieuwe club voor Chivu, of heb ik het dan mis?
Aan de ene kant wel, want Chelsea pst niet in het Rijtje Man U. Arsenal, Barcelona, Real, Bayern.

Aan de andere kant, als je op dit moment de ambities van Chelsea ziet, dat is nogal wat. Ik vraag me alleen af of ze hem nog steeds willen als Chelsea Veron binnen haalt. Want met Veron, Geremi en Van Bommel heb je in principe 3 goede spelers op dezelfde positie.

Ik gun Van Bommel zijn droom transfer wel, omdat hij zich altijd voor PSV heeft ingezet. Chelsea kan ik eventueel mee leven, Tottenham zou ik minder vinden, omdat dat zeker geen stap voorwaarts is qua elftal.

En ik vind dat Roma een hele mooie club is, al was het maar omdat je in de mooiste stad van Europa mag spelen.

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')