quote:Ja, en dat geldt ook voor alle andere rages: Barbie, Tweenies, Sesamstraat enzovoort. Ik vraag ze dus aan opa's en oma's met verjaardagen. Christan krijgt er zondag eentje (weet ie nog niet)
Op donderdag 16 oktober 2003 17:09 schreef lily het volgende:[..]
Zeg dat! Damon begint ook het Bob de Bouwer virus te krijgen. Ik gisteren naar de Leen Bakker...
Bob de Bouwer dekbedovertrek 39,95
En qltel had geluk: een klant van hem maakt ze en hij mocht er eentje meenemen voor de helft van de winkelprijs
Dus bij hem heeft Christan er ook een.
quote:Is niet gezellig meer. Ik doe hier niet aan mee. Liggen ze maar niet onder hun favo cartoon figuur. Want nu is het Bob de Bouwer voor die kleintjes, maar als ze 5 zijn vinden ze daar niks meer aan. Zit je met je dure dekbed te kijken.
Op donderdag 16 oktober 2003 17:09 schreef lily het volgende:[..]
Zeg dat! Damon begint ook het Bob de Bouwer virus te krijgen. Ik gisteren naar de Leen Bakker...
Bob de Bouwer dekbedovertrek 39,95
En ach, één zo'n dure, voor de overgang naar het grote bed, kan natuurlijk altijd.
(de winter komt eraan en het is totaal niet veel werk om zo'n ding in elkaar te stikken en op te moeten sturen, misschien red ik het zelfs nog wel voor de 25e voor de belangstellenden)
quote:zoveel bob de bouwer fans zijn er nog niet
Op donderdag 16 oktober 2003 17:20 schreef lily het volgende:
jee, weet wat je zegt Knor
en daarnaast het zijn maar een paar rechte naadjes. is met knippen erbij misschien een klein half uurtje werk
quote:Bob de Bouwerstof heb ik nog steeds niet kunnen vinden. Ik zoek het ook, maar dan voor gordijnen. Want 40 euro voor 1 gordijn gaat mij dus ook veel te ver.
Op donderdag 16 oktober 2003 17:19 schreef Knorretje het volgende:
* Rewimo zal zodra ze op de markt is eens kijken wat de bob de bouwerstof kost en wat dan de kosten zullen zijn van een dekbedovertekje(de winter komt eraan en het is totaal niet veel werk om zo'n ding in elkaar te stikken en op te moeten sturen, misschien red ik het zelfs nog wel voor de 25e voor de belangstellenden)
Als je bij de Ikea bent en die kinderkamertjes ziet, zien die meegroeibedjes er wel altijd heerlijk knus uit....
(een kaboutershuisjes gevoel, zeg maar...)
quote:Ja, dat is een van de redenen waarom ik er eentje wilde. En ik vind het ook een geweldig gezicht als Christan in zijn bedje ligt, niet zo'n enorme vlakte maar een bedje dat bij zijn grootte past
Op donderdag 16 oktober 2003 17:23 schreef lily het volgende:
trouwens ontopic:Als je bij de Ikea bent en die kinderkamertjes ziet, zien die meegroeibedjes er wel altijd heerlijk knus uit....
En bij de grootte van zijn kamertje
nee, ik ga toch maar voor het bed wat we uitgekozen hebben (van 2.00m)
quote:yep wij vielen er ook als een blok voor
Op donderdag 16 oktober 2003 17:23 schreef lily het volgende:
trouwens ontopic:Als je bij de Ikea bent en die kinderkamertjes ziet, zien die meegroeibedjes er wel altijd heerlijk knus uit....
(een kaboutershuisjes gevoel, zeg maar...)
quote:Alicia kan er helemaal jaren mee doen denk ik
Op donderdag 16 oktober 2003 17:28 schreef Knorretje het volgende:[..]
yep wij vielen er ook als een blok voor
ligt Damon geklemd in zijn ledikant heb ik nog geen keuze gemaakt...
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 17:30 schreef lily het volgende:
he bah, dadelijk ga ik weer twijfelen....
Je moet ook een beetje mazzel hebben hoor. Wij kochten die bedjes tweedehands en heel goedkoop. Dan is het niet zo'n grote investering. Beddegoed heb ik gewoon in de normale eenpersoonsuitvoering gekocht, dat hoef je dan maar één keer aan te schaffen.
quote:Nee hoor, voorlopig blijft ze in haar eigen bedje slapen, want de baby ligt de eerste maanden in een wiegje bij ons op de kamer. We hebben wel een tweede ledikant staan voor als ze over een tijdje naar haar nieuwe kamer gaat. En ze gaat pas naar boven wanneer ik geheel hersteld ben van de zwangerschap en de bevalling en het trappen lopen geen problemen meer geeft. Ze hoeft dus ook niet meteen haar kamer af te staan met de komst van de baby.
Op donderdag 16 oktober 2003 17:03 schreef Gia het volgende:[..]
Ze hoeft toch straks niet voor de baby uit het ledikant, hè?
Want dan zou ze zich misschien verdreven kunnen voelen.Ik heb toen de tweede op komst was, de oudste een maand of vijf voor de bevalling uit het ledikant gehaald en in een groot bed. Hij was toen anderhalf.
Toen de jongste werd geboren was hij alweer vergeten dat dat zijn kleine bedje eigenlijk was.
quote:Ik heb een goedkope van ikea (die gestreepte uit de catalogus) en een dure en ze zijn allebei even dun
Op donderdag 16 oktober 2003 16:47 schreef Meaghan het volgende:[..]
Ik heb ze dus alleen in de catalogus gezien, maar goed dat je het even zegt, scheelt me weer een ritje naar Amsterdam.
Trouwens, ik kijk voor dekbedovertrekken weleens bij wehkamp. Ze zijn erg vaak in de aanbieding daar en het scheelt een boel geld. Zo had ik er laatst nog een besteld voor maar 13 Euro'tjes(lits-jumeaux) en dan heb je echt mooie kwaliteit.
quote:Daar koop ik ze ook
Op donderdag 16 oktober 2003 18:19 schreef Meaghan het volgende:
Trouwens, ik kijk voor dekbedovertrekken weleens bij wehkamp. Ze zijn erg vaak in de aanbieding daar en het scheelt een boel geld. Zo had ik er laatst nog een besteld voor maar 13 Euro'tjes(lits-jumeaux) en dan heb je echt mooie kwaliteit.
Dus hier 2x groot bed, 2x feest 2x heerlijk slapen
groetjes
Stout
Zegt ze vanmorgen: nee, ik heb me bedacht ik houd het toch nog....
Nu slaapt onze 2e er inmiddels al een aantal maandjes in. Mijn man heeft het bedje op de matrasmaat pas gemaakt.
quote:Ja, inderdaad. Ik heb er een paar maanden geleden ook 1-tje gemaakt voor een peuterbedje. Ik had nog gordijnstof over. Het is echt heel simpel en snel gemaakt!
Op donderdag 16 oktober 2003 17:22 schreef Knorretje het volgende:[..]
zoveel bob de bouwer fans zijn er nog niet
en daarnaast het zijn maar een paar rechte naadjes. is met knippen erbij misschien een klein half uurtje werk
Vanmiddag heeft ze gezien hoe papa het bed in elkaar zette, en mocht ze beneden in de huiskamer spelen met haar nieuwe dekbed met Pooh-hoes erom. Ze vond het erg leuk en heeft de hele middag lopen bellen met Nijntje aan haar oor om het iedereen te vertellen
Ik heb het bed wel een beetje kort opgemaakt, maar vooralsnog hebben we geen spijt van de keuze voor een gewoon 1- persoons, er is genoeg plek voor veel knuffels aan het hoofdeind en we kunnen er lekker even naast liggen om voor te lezen.
Ik zal morgen als ik het niet vergeet even een foto maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |