quote:Hoebedoelu?
Op vrijdag 3 oktober 2003 21:33 schreef joehaann het volgende:[..]
-> smaak
: )hoe zit dat met die sites! =P
quote:vibrant forms deel 2 bedoel je?? Lekkere diepgaande experimentele techno met een abstract soundje, ben benieuwd wat je ervan vindt...ikzelf heb gisteren Vainqueur - Elevations ontvangen van het Chain reaction label die ook o.a. Fluxion uitgebracht hebben. Nog een aanrader in die stijl is alles van Monolake.
Op zaterdag 4 oktober 2003 00:22 schreef teknomist het volgende:
Ik heb net een cd gehaald van Fluxion ofzo. Part 2 volgens mij. Nog niet geluisterd. Ben wel benieuwd
quote:Ja die, ik ga em morgen maar eens luisteren. Verder heb ik de nieuwe van Alexander Kowalski van Kanzleramt
Op zaterdag 4 oktober 2003 03:12 schreef HAL9000S het volgende:[..]
vibrant forms deel 2 bedoel je?? Lekkere diepgaande experimentele techno met een abstract soundje, ben benieuwd wat je ervan vindt...ikzelf heb gisteren Vainqueur - Elevations ontvangen van het Chain reaction label die ook o.a. Fluxion uitgebracht hebben. Nog een aanrader in die stijl is alles van Monolake.
Monolake zal ik eens checken.
quote:Je had verschillende sites gezien waarop Shipwreck nog te koop was in zo'n blikken doos.. ik ben er 2 tegengekomen .. proxis en.. boudisque.nl
Op vrijdag 3 oktober 2003 22:02 schreef Weakling het volgende:[..]
Hoebedoelu?
Overigens gister Troubleshooter - EP1 geluisterd
ook wel ok!
quote:Schijt aan hebben!! Zeg dat ze een beetje respect moeten hebben stelletje cultuurbarbaren....bij de snelste ferrari steek je toch ook niet de banden lek of bij het lekkerste wijf dat je ooit gezien hebt....ga ja toch ook niet kijken hoe ze aan het schijten is....
Op zaterdag 4 oktober 2003 12:46 schreef corc het volgende:
Als ik Plastikman's consumed opzet (op fijn volume) komen medebewoners altijd melden dat ze helemaal *naar* worden van die bassen. En of het alsjeblieft afmag...
quote:Dit is in ieder geval een link ... als ik de andere ook nog vind zet ik ze ook hiero
Op zaterdag 4 oktober 2003 12:26 schreef joehaann het volgende:[..]
Je had verschillende sites gezien waarop Shipwreck nog te koop was in zo'n blikken doos.. ik ben er 2 tegengekomen .. proxis en.. boudisque.nl
Daar staat beiden niet op dat het om een blikken doos gaat.
*zeur*
Overigens gister Troubleshooter - EP1 geluisterd
ook wel ok!
http://www.opalmusic.com/a_to_z/darcangelo.htm
Overigens: ik vraag me wel af of ie ooit in een "normaal" doosje is verschenen. Ik heb de indruk van niet, maar kan me vergissen.
quote:edit, verkeerd gelezen.
Op zaterdag 4 oktober 2003 15:17 schreef Weakling het volgende:[..]
Dit is in ieder geval een link ... als ik de andere ook nog vind zet ik ze ook hiero
http://www.opalmusic.com/a_to_z/darcangelo.htm
Overigens: ik vraag me wel af of ie ooit in een "normaal" doosje is verschenen. Ik heb de indruk van niet, maar kan me vergissen.
Die indruk had ik dus ook.. maar.. mja : /
[Dit bericht is gewijzigd door joehaann op 05-10-2003 15:06]
quote:Ziet er dus naar uit dat het niet uitmaakt waar je 'm besteld ... altijd in blik ... als ze 'm nog hebben
Op zondag 5 oktober 2003 15:02 schreef joehaann het volgende:[..]
http://www.discogs.com/release/40766
"Notes: Limited to 1000 copies in tin box."
quote:snelle reply ; )
Op zondag 5 oktober 2003 15:04 schreef Weakling het volgende:[..]
Ziet er dus naar uit dat het niet uitmaakt waar je 'm besteld ... altijd in blik ... als ze 'm nog hebben
anyway, ik zal Rephlex eens mailen hierover, kijken wat ze te zeggen hebben over hun eigen release ; )
quote:Je wil 'm echt graag hebben he? Nou okay, voor 100 euro wil ik wel erover nadenken om 'm van de hand te doen
Op zondag 5 oktober 2003 15:06 schreef joehaann het volgende:[..]
snelle reply ; )
anyway, ik zal Rephlex eens mailen hierover, kijken wat ze te zeggen hebben over hun eigen release ; )
quote:ik vind het een erg goede cd ja, en ik heb natuurlijk liever zo'n nifty blik dr bij..
Op zondag 5 oktober 2003 16:43 schreef Weakling het volgende:[..]
Je wil 'm echt graag hebben he? Nou okay, voor 100 euro wil ik wel erover nadenken om 'm van de hand te doen
Zojuist Apparat - Duplex opgehaald.. gut, wat is dat goeeeed
quote:Duplex is toch ook een electro label?
Op zondag 5 oktober 2003 17:14 schreef joehaann het volgende:[..]
ik vind het een erg goede cd ja, en ik heb natuurlijk liever zo'n nifty blik dr bij..
Zojuist Apparat - Duplex opgehaald.. gut, wat is dat goeeeed
quote:Zou kunnen, ik ken het niet ; )
Op zondag 5 oktober 2003 17:16 schreef Whaxx het volgende:[..]
Duplex is toch ook een electro label?
edit.. discogs geeft ook niks, google evenmin : \
Duplex is techno en ook wel electro uit Rotterdam en zij brengen platen uit op diverse aan Clone gelieerde labels. Op zich niet verkeerd, maar meer iets voor een ander topic.
quote:ShitKatapult en Koax ; )
Op maandag 6 oktober 2003 10:24 schreef Circuitbreaker het volgende:
Apparat maakt vage muziek, typisch iets voor dit topic. Ik heb hier een 12" "Coax" op BPitch Control, maar het album is uit op ShitCatapult het label van T.Raumschmiere. Check www.fe.org maar eens.
Duplex is techno en ook wel electro uit Rotterdam en zij brengen platen uit op diverse aan Clone gelieerde labels. Op zich niet verkeerd, maar meer iets voor een ander topic.
het is idd rare muziek, maar wel zo verschrikkelijk briljant vind ik het : )
Vooral die instrumenten erbij, uber. Zang erbij vind ik normaal niet echt geweldig (daar heb ik dan wel andere muziekrichtingen voor ) maar bij Apparat voegt het zeker wel iets toe.
Raumschmiere, ach ja.. laatst nog die cd 5x achterelkaar gedraaid bij een hum.. 'wekelijkse biermeeting'.. Radio Blackout geloof ik
Monstertruckdriver echt party-muziek
[Dit bericht is gewijzigd door joehaann op 06-10-2003 23:21]
en.. U2 - Best of X to X+25 ofzo
quote:hoeveel voor die hellfish en/of astrobotnia?
Op zaterdag 11 oktober 2003 15:57 schreef Born_2B_Scorned het volgende:
Te koop aangeboden:
Hellfish - Meat beat Broadcast System
Railway Raver - You'll never get anywhere by spending all day playing with that bloody drummachine EP
Astrobotnia - Astrobotnia 1
Cylob - Lobster Tracks
Datach'i - We are always well thank you
Global Goon - Vatican Nitez
Merzbow - Music for bondage performance 1
Various Artists - Different colours of Drum and Bass 2CDen.. U2 - Best of X to X+25 ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |