abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 22:02:53 #126
27648 Weakling
available in strong mint
pi_13634121
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 21:33 schreef joehaann het volgende:

[..]

-> smaak
: )

hoe zit dat met die sites! =P

Hoebedoelu?
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_13637519
Ik heb net een cd gehaald van Fluxion ofzo. Part 2 volgens mij. Nog niet geluisterd. Ben wel benieuwd
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  zaterdag 4 oktober 2003 @ 03:12:28 #128
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_13639618
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 00:22 schreef teknomist het volgende:
Ik heb net een cd gehaald van Fluxion ofzo. Part 2 volgens mij. Nog niet geluisterd. Ben wel benieuwd
vibrant forms deel 2 bedoel je?? Lekkere diepgaande experimentele techno met een abstract soundje, ben benieuwd wat je ervan vindt...ikzelf heb gisteren Vainqueur - Elevations ontvangen van het Chain reaction label die ook o.a. Fluxion uitgebracht hebben. Nog een aanrader in die stijl is alles van Monolake.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_13639768
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 03:12 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

vibrant forms deel 2 bedoel je?? Lekkere diepgaande experimentele techno met een abstract soundje, ben benieuwd wat je ervan vindt...ikzelf heb gisteren Vainqueur - Elevations ontvangen van het Chain reaction label die ook o.a. Fluxion uitgebracht hebben. Nog een aanrader in die stijl is alles van Monolake.

Ja die, ik ga em morgen maar eens luisteren. Verder heb ik de nieuwe van Alexander Kowalski van Kanzleramt Erg lekker

Monolake zal ik eens checken.

“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_13642420
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 22:02 schreef Weakling het volgende:

[..]

Hoebedoelu?

Je had verschillende sites gezien waarop Shipwreck nog te koop was in zo'n blikken doos.. ik ben er 2 tegengekomen .. proxis en.. boudisque.nl
Daar staat beiden niet op dat het om een blikken doos gaat.
*zeur*

Overigens gister Troubleshooter - EP1 geluisterd
ook wel ok!

pi_13642802
Als ik Plastikman's consumed opzet (op fijn volume) komen medebewoners altijd melden dat ze helemaal *naar* worden van die bassen. En of het alsjeblieft afmag...
" there is nothing to not be amazed at "
  zaterdag 4 oktober 2003 @ 12:49:47 #132
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_13642879
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 12:46 schreef corc het volgende:
Als ik Plastikman's consumed opzet (op fijn volume) komen medebewoners altijd melden dat ze helemaal *naar* worden van die bassen. En of het alsjeblieft afmag...
Schijt aan hebben!! Zeg dat ze een beetje respect moeten hebben stelletje cultuurbarbaren....bij de snelste ferrari steek je toch ook niet de banden lek of bij het lekkerste wijf dat je ooit gezien hebt....ga ja toch ook niet kijken hoe ze aan het schijten is....
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_13643673
Lekkere wijven schijten toch niet, rare. Straks vertel je me nog dat mijn ouders ooit sex hebben gehad.
En plastikman blijft dan lekker aanstaan, natuurlijk.
" there is nothing to not be amazed at "
  zaterdag 4 oktober 2003 @ 15:17:02 #134
27648 Weakling
available in strong mint
pi_13645371
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 12:26 schreef joehaann het volgende:

[..]

Je had verschillende sites gezien waarop Shipwreck nog te koop was in zo'n blikken doos.. ik ben er 2 tegengekomen .. proxis en.. boudisque.nl
Daar staat beiden niet op dat het om een blikken doos gaat.
*zeur*

Overigens gister Troubleshooter - EP1 geluisterd
ook wel ok!

Dit is in ieder geval een link ... als ik de andere ook nog vind zet ik ze ook hiero

http://www.opalmusic.com/a_to_z/darcangelo.htm

Overigens: ik vraag me wel af of ie ooit in een "normaal" doosje is verschenen. Ik heb de indruk van niet, maar kan me vergissen.

There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_13664618
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 15:17 schreef Weakling het volgende:

[..]

Dit is in ieder geval een link ... als ik de andere ook nog vind zet ik ze ook hiero

http://www.opalmusic.com/a_to_z/darcangelo.htm

Overigens: ik vraag me wel af of ie ooit in een "normaal" doosje is verschenen. Ik heb de indruk van niet, maar kan me vergissen.

edit, verkeerd gelezen.

Die indruk had ik dus ook.. maar.. mja : /

[Dit bericht is gewijzigd door joehaann op 05-10-2003 15:06]

zondag 5 oktober 2003 @ 15:04:41 #136
27648 Weakling
available in strong mint
pi_13664685
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 15:02 schreef joehaann het volgende:

[..]

http://www.discogs.com/release/40766

"Notes: Limited to 1000 copies in tin box."

Ziet er dus naar uit dat het niet uitmaakt waar je 'm besteld ... altijd in blik ... als ze 'm nog hebben
pi_13664727
idm
pi_13664735
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 15:04 schreef Weakling het volgende:

[..]

Ziet er dus naar uit dat het niet uitmaakt waar je 'm besteld ... altijd in blik ... als ze 'm nog hebben

snelle reply ; )

anyway, ik zal Rephlex eens mailen hierover, kijken wat ze te zeggen hebben over hun eigen release ; )

zondag 5 oktober 2003 @ 16:43:32 #139
27648 Weakling
available in strong mint
pi_13667345
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 15:06 schreef joehaann het volgende:

[..]

snelle reply ; )

anyway, ik zal Rephlex eens mailen hierover, kijken wat ze te zeggen hebben over hun eigen release ; )

Je wil 'm echt graag hebben he? Nou okay, voor 100 euro wil ik wel erover nadenken om 'm van de hand te doen
pi_13668125
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 16:43 schreef Weakling het volgende:

[..]

Je wil 'm echt graag hebben he? Nou okay, voor 100 euro wil ik wel erover nadenken om 'm van de hand te doen

ik vind het een erg goede cd ja, en ik heb natuurlijk liever zo'n nifty blik dr bij..

Zojuist Apparat - Duplex opgehaald.. gut, wat is dat goeeeed

pi_13668166
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 17:14 schreef joehaann het volgende:

[..]

ik vind het een erg goede cd ja, en ik heb natuurlijk liever zo'n nifty blik dr bij..

Zojuist Apparat - Duplex opgehaald.. gut, wat is dat goeeeed

Duplex is toch ook een electro label?
pi_13668220
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 17:16 schreef Whaxx het volgende:

[..]

Duplex is toch ook een electro label?

Zou kunnen, ik ken het niet ; )

edit.. discogs geeft ook niks, google evenmin : \

pi_13668399
op www.clone.nl staat ie er wel tussen
pi_13682951
Apparat maakt vage muziek, typisch iets voor dit topic . Ik heb hier een 12" "Coax" op BPitch Control, maar het album is uit op ShitCatapult het label van T.Raumschmiere. Check www.fe.org maar eens.

Duplex is techno en ook wel electro uit Rotterdam en zij brengen platen uit op diverse aan Clone gelieerde labels. Op zich niet verkeerd, maar meer iets voor een ander topic.

pi_13686545
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 10:24 schreef Circuitbreaker het volgende:
Apparat maakt vage muziek, typisch iets voor dit topic . Ik heb hier een 12" "Coax" op BPitch Control, maar het album is uit op ShitCatapult het label van T.Raumschmiere. Check www.fe.org maar eens.

Duplex is techno en ook wel electro uit Rotterdam en zij brengen platen uit op diverse aan Clone gelieerde labels. Op zich niet verkeerd, maar meer iets voor een ander topic.

ShitKatapult en Koax ; )

het is idd rare muziek, maar wel zo verschrikkelijk briljant vind ik het : )
Vooral die instrumenten erbij, uber. Zang erbij vind ik normaal niet echt geweldig (daar heb ik dan wel andere muziekrichtingen voor ) maar bij Apparat voegt het zeker wel iets toe.
Raumschmiere, ach ja.. laatst nog die cd 5x achterelkaar gedraaid bij een hum.. 'wekelijkse biermeeting'.. Radio Blackout geloof ik
Monstertruckdriver echt party-muziek

[Dit bericht is gewijzigd door joehaann op 06-10-2003 23:21]

pi_13809942
Te koop aangeboden:
Hellfish - Meat beat Broadcast System
Railway Raver - You'll never get anywhere by spending all day playing with that bloody drummachine EP
Astrobotnia - Astrobotnia 1
Cylob - Lobster Tracks
Datach'i - We are always well thank you
Global Goon - Vatican Nitez
Merzbow - Music for bondage performance 1
Various Artists - Different colours of Drum and Bass 2CD

en.. U2 - Best of X to X+25 ofzo

zaterdag 11 oktober 2003 @ 16:24:47 #147
25601 roer-ei
I (HEART) GHETTO
pi_13810397
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 15:57 schreef Born_2B_Scorned het volgende:
Te koop aangeboden:
Hellfish - Meat beat Broadcast System
Railway Raver - You'll never get anywhere by spending all day playing with that bloody drummachine EP
Astrobotnia - Astrobotnia 1
Cylob - Lobster Tracks
Datach'i - We are always well thank you
Global Goon - Vatican Nitez
Merzbow - Music for bondage performance 1
Various Artists - Different colours of Drum and Bass 2CD

en.. U2 - Best of X to X+25 ofzo

hoeveel voor die hellfish en/of astrobotnia?
getting high on protein deficiency
pi_13812546
ONE MILLION DOLL... uhh 10 euro per stuk ofzo... excl verzendkosten!
pi_13888197
Ik heb uiteindelijk toch maar Phoenicia's Brownout aangeschaft en het is onbegrijpelijk dat ik deze plaat niet meteen na de eerste keer luisteren in de platenzaak gekocht heb. Wat een prachtige dosering van geluid.
pi_13888303
Ik vind vooral de IDM die D'n'B aspecten heeft top! Squarepusher, Venetian Snares

Venetian Snares - Chocolate Wheelchair, aanrader

"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')