Gisteren zaten deze plekken er nog niet en we hebben geen idee wat het is en waar het vandaan zou kunnen komen. Heeft iemand anders dit ooit meegemaakt en weet raad? Aub geen 'lollige' opmerkingen, dit is een serieus onderwerp.
ja dit kan.. als je te wild neukt.. en je stoot hem een keer naast kan ie 'breken' .
overigens is dat wel reden om meteen naar het ziekenhuis tegaan.. en volgens mij dood het onwijs pijn.
quote:waarschijnlijk gewoon wat te lomp gesext als ze dr na 2 dagen nog zitten zou ik ff naar de doc gaan voor dat ie dr afvalt
Op zaterdag 26 juli 2003 18:06 schreef pummely het volgende:
Vanochtend merkte mijn vriend tijdens het douchen dat er twee redelijk grote bloeduitstortingen/blauwe plekken op zijn penis zaten. De plekken hebben elk een doorsnede van 0.5-1 cm en zijn donker paars.Gisteren zaten deze plekken er nog niet en we hebben geen idee wat het is en waar het vandaan zou kunnen komen. Heeft iemand anders dit ooit meegemaakt en weet raad? Aub geen 'lollige' opmerkingen, dit is een serieus onderwerp.
quote:
Op zaterdag 26 juli 2003 18:09 schreef lordspacie het volgende:
Dit soort vlekken ontstaan als je penis breekt.ja dit kan.. als je te wild neukt.. en je stoot hem een keer naast kan ie 'breken' .
overigens is dat wel reden om meteen naar het ziekenhuis tegaan.. en volgens mij dood het onwijs pijn.
quote:Ik vroeg om serieuze reacties, hebben jullie jochies niets beters te doen op zaterdagmiddag??
Op zaterdag 26 juli 2003 18:10 schreef martijntie het volgende:[..]
waarschijnlijk gewoon wat te lomp gesext als ze dr na 2 dagen nog zitten zou ik ff naar de doc gaan voor dat ie dr afvalt
Bedankt voor de tip Georges
[Dit bericht is gewijzigd door pummely op 26-07-2003 18:16]
quote:Ja, de zwellichamen kunnen ernstig beschadigd raken... Dat noemt men een gebroken penis.
Op zaterdag 26 juli 2003 18:10 schreef dJ-Zcore het volgende:
Een penis die kan breken??? Hehehehe
quote:Hoe dan ook, hier is geen sprake van. Het zit in de opperste huid, niet in onderliggende weefsel.
Op zaterdag 26 juli 2003 18:16 schreef lordspacie het volgende:
huh dat was serieus.
quote:Reken maar dat er blauwe plekken verschijnen in geval van zo'n breuk.
Op zaterdag 26 juli 2003 18:18 schreef pummely het volgende:[..]
Hoe dan ook, hier is geen sprake van. Het zit in de opperste huid, niet in onderliggende weefsel.
maar ok, lijkt me een kneusing idd, en als dat zo is dan geneest het uit zich zelf wel, ff niet gebruiken dus..
Dat lijkt misschien grappig, maar is bepaald geen grapje!
Serieuze reacties vragen, maar niet weten wat de serieuze zijn!
quote:Hij geraakt bont en blauw, en kan scheef gaan staan met een knik erin.
Op zaterdag 26 juli 2003 18:26 schreef EggsTC het volgende:
ROFLMAOGCBHoe moet ik dit zien? Net als een arm die breekt?
quote:Dus dan kan je zegmaar ook om een bocht neuken??
Op zaterdag 26 juli 2003 18:28 schreef UncleFunk het volgende:[..]
Hij geraakt bont en blauw, en kan scheef gaan staan met een knik erin.
quote:Jeppes
Op zaterdag 26 juli 2003 18:30 schreef EggsTC het volgende:[..]
Dus dan kan je zegmaar ook om een bocht neuken??
quote:Betekent dat ook dat de mijne recht kan worden als ik in mijn slaap als ik 'lekker' lig te dromen de juiste kant op draai?
Op zaterdag 26 juli 2003 18:28 schreef UncleFunk het volgende:
Hij geraakt bont en blauw, en kan scheef gaan staan met een knik erin.
quote:ik denk niet dat je dat wilt... dan kan je um wel als lineaal gebruiken... streepjes erop...
Op zaterdag 26 juli 2003 18:32 schreef Feestkabouter het volgende:[..]
Betekent dat ook dat de mijne recht kan worden als ik in mijn slaap als ik 'lekker' lig te dromen de juiste kant op draai?
ontopic...
ze noemen het 'gebroken penis' maar het is niet zoals een arm of been die breekt... er is namelijk GEEN bot in je penis die kan breken... de zwellichaampjes krijgen alleen zo'n forse oplawater dat ze breken/scheuren en dat kan idd voor blauwe plekken zorgen...
duzzz
op dezelfde manier kan je ook een zwellichaam in je lul breken/scheuren/kneuzen
quote:dan blijf ik het geloof ik toch maar liever gewoon met dat kromme ding doen, heb er ook nog nooit problemen mee of klachten over gehad
Op zondag 27 juli 2003 00:17 schreef Drumkruk het volgende:
ik denk niet dat je dat wilt... dan kan je um wel als lineaal gebruiken... streepjes erop...ontopic...
ze noemen het 'gebroken penis' maar het is niet zoals een arm of been die breekt... er is namelijk GEEN bot in je penis die kan breken... de zwellichaampjes krijgen alleen zo'n forse oplawater dat ze breken/scheuren en dat kan idd voor blauwe plekken zorgen...duzzz
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |