abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 juli 2003 @ 15:58:38 #1
52684 TIC
Drank de Buffel komt later
pi_12031525
Ik heb een jaar geleden of mischien al 2 toen all killer no filler uitkwam die cd gekocht ik vond toen Fat lip een geweldig nummer. Een paar maanden erna heb ik half hour of Power gekocht en dat vond ik ook een briljant album. maar op een begeven monment vond ik het dte poppy en te na geaapt en het zelfde liedje als alle punkbands. Toen ik gister terugkwam van vakantie had ik van iemand de cd Does this look infected geleend en daar stonden tocvh wel nummers op die ik wel goed vond. Asshole en still waiting vind ik super, want dat lijkt een beetje op T.H.T. van hun eerste album en ik vin het wel lekker als ie een beetje schreeuwt.
Bij Mr. Amsterdam schreewt het ook wel lekker.

Dus al met al vin ik sum 41 eigenlijk toch wel goed.

Ik zeg maar zo ik zeg maar niks dan zeg ik al veel te veel.
www.hetknakkertje.nl
  zaterdag 26 juli 2003 @ 16:01:49 #2
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_12031574
quote:
Op zaterdag 26 juli 2003 15:58 schreef TIC het volgende:
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_12031674
ze hebben wel leuke nummers jah, maar dat was het dan ook wel
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
  zaterdag 26 juli 2003 @ 16:10:17 #4
17808 CoolCazt
www.quadmusic.net
pi_12031701
Ja ik vind Sum 41 ook erg goed, vooral ook HOP en DTLI?, miijn favoriete nummers zijn MR Amsterdam, The Hell Song en No Brains.
I used to listen to N*sync when they were underground ----- http://www.quadmusic.net
pi_12031704
Sum = nijs
* Mtijn zet sum op
pi_12031707
Mensen vinden ze heel vaak "slecht" en "poppy" omdat ze op MTV zijn.
Maar Does This Look Infected is een zeer goed album.
  zaterdag 26 juli 2003 @ 16:12:10 #7
52684 TIC
pi_12031734
quote:
Op zaterdag 26 juli 2003 16:10 schreef Opie het volgende:
Mensen vinden ze heel vaak "slecht" en "poppy" omdat ze op MTV zijn.
Maar Does This Look Infected is een zeer goed album.
Ik had hem nog noiet gehoord om dat ik er geen intresse in had, maar ik zag hem en ik dacht toch maar een keer luisteren en er staan inderdaad bestwel goede nummers op vin het inderdaad niet hun minste album.
www.hetknakkertje.nl
pi_12031792
zie ze wel op pukkelpop (zou pinkpop zijn...) hebben leuke nummers.. sommige zijn wat minder.. heb er ook geen cd's van, en van dat gezeik van iedereen die alleen "originele" muziek luisteren moet je je ook niks van aantrekken..
  zaterdag 26 juli 2003 @ 16:20:27 #9
49959 SnowBite
deze zin past hier niet helema
pi_12031843
ze zijn goed, alleen 1 ding kunnen ze niet:
Live
  zaterdag 26 juli 2003 @ 16:20:53 #10
9613 Seborik
I, Voyager
pi_12031850
Ja, ze zijn best wel okay. Vooral dat Maiden-achtige instrumentale nummer. Grab The Devil by The Horns ofzo.
  zaterdag 26 juli 2003 @ 16:22:29 #11
19357 Punica
Moraalriders on the storm
pi_12031879
Helemaal geen onaardige muziek, alleen beetje te veel minderen nummers per cd (lees: lijkt te veel op elkaar)om de hele cd aan te schaffen.
somewhere, a village in texas is missing it's village idiot...
pi_12031969
quote:
Op zaterdag 26 juli 2003 16:01 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

idd

ze zijn goed als je nooit originele punkbands hebt gehoord,
dit is echt van die punk/pop/commercieel/ikwilinzijn/2cdsenweerexitbands

of beledig ik nou heel wat mensen?

zaterdag 26 juli 2003 @ 16:32:41 #13
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_12032028
quote:
Op zaterdag 26 juli 2003 16:29 schreef ixl85 het volgende:

[..]

idd

je verwoordt wel ongeveer mijn mening ja
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_12032124
Ach voor hun ding vind ik ze best goed hoor... Kweenie... zijn alleen niet stoer voor een metalband wat ze volgens mij liever spelen en weer te soft voor een punkband...

zaterdag 26 juli 2003 @ 16:40:14 #15
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_12032148
quote:
Op zaterdag 26 juli 2003 16:29 schreef ixl85 het volgende:

[..]

idd

ja alleen jammer dat ze al meer dan 2 cd's en dvd materiaal hebben
pi_12032267
quote:
Op zaterdag 26 juli 2003 16:40 schreef -Sum- het volgende:

[..]

ja alleen jammer dat ze al meer dan 2 cd's en dvd materiaal hebben

HE toch...
dvds telt niet mee, dat doen ze alleenmaar omdat meneer de manager dat zegt... allemaal veel te fake,
net een hollywood film...
--Prik-- en de ballon was kapot...

als je die muziek dan echt leuk ding, fine!
maar kijk dan wel verder dan tmf/mtv enz, dat vind ik dan altijd zo zonde dat mensen dat niet doen en maar zo lekker oppervlakkig aan de kant blijven zitten...

zaterdag 26 juli 2003 @ 16:53:01 #17
16149 -Sum-
pi_12032396
quote:
Op zaterdag 26 juli 2003 15:58 schreef TIC het volgende:
Ik heb een jaar geleden of mischien al 2 toen all killer no filler uitkwam die cd gekocht ik vond toen Fat lip een geweldig nummer. Een paar maanden erna heb ik half hour of Power gekocht en dat vond ik ook een briljant album. maar op een begeven monment vond ik het dte poppy en te na geaapt en het zelfde liedje als alle punkbands. Toen ik gister terugkwam van vakantie had ik van iemand de cd Does this look infected geleend en daar stonden tocvh wel nummers op die ik wel goed vond. Asshole en still waiting vind ik super, want dat lijkt een beetje op T.H.T. van hun eerste album en ik vin het wel lekker als ie een beetje schreeuwt.
Bij Mr. Amsterdam schreewt het ook wel lekker.

ik leerde ze dus kennen toen de clip van Fat lip veel op tv was, daarna vervolgens hun 2 eerste albums gedownload, tijd later Does this look infected inc dvd gekocht en ze 2 keer in 013 gezien de laatste cd vind ik denk ik toch het beste. met dit jaar lowlands hoop ik ze eindelijk op een festival te zien. als je een beetje van die schreeuw nrs houdt, wat vind je dan van Never wake up? die vind ik zelf beter dan ANIC
quote:
Op zaterdag 26 juli 2003 16:38 schreef =HellFire= het volgende:
Ach voor hun ding vind ik ze best goed hoor... Kweenie... zijn alleen niet stoer voor een metalband wat ze volgens mij liever spelen en weer te soft voor een punkband...

ja t is een beetje een rare mix wat ze spelen ze hebben dan enkele van die metal-achtige nrs wat voor hen een beetje een persiflage is van Iron Maiden (ze zijn zelfs door Iron Maiden als voorprogramma gevraagd), zoals Pain for Pleasure en Rain in Pain, die zijn echt leuk daarentegen zit er op de eerste paar cd's ook een aantal crappy-punk achtige nrs tussen die me teveel aan blink182 doen denken, die skip ik het liefste. zoals bv All messed up en My Direction op de laatste cd, de enige nrs die ik niet draai. de rest is gewoon
  zaterdag 26 juli 2003 @ 17:00:07 #18
16149 -Sum-
pi_12032548
quote:
Op zaterdag 26 juli 2003 16:46 schreef ixl85 het volgende:

[..]

HE toch...
dvds telt niet mee, dat doen ze alleenmaar omdat meneer de manager dat zegt... allemaal veel te fake,
net een hollywood film...
--Prik-- en de ballon was kapot...

als je die muziek dan echt leuk ding, fine!
maar kijk dan wel verder dan tmf/mtv enz, dat vind ik dan altijd zo zonde dat mensen dat niet doen en maar zo lekker oppervlakkig aan de kant blijven zitten...

juist lekker onderbouwend allemaal.
en al die tig home videos zijn ook allemaal nep?
en ik zie echt weinig tot nooit langs komen op tmf/mtv
pi_12032555
Mja, je hoeft een band niet af te keuren omdat het populair is en omdat er foute mensen naar luisteren De muziek blijft gewoon nog steeds hetzelfde.

[offtopic]
Ey Pauwel, zou je aan Michelle kunnen vragen of ze Lieve ff terug mailt vandaag ofzo, of d'r ff belt ofzo? Thx

zaterdag 26 juli 2003 @ 17:01:14 #20
52684 TIC
pi_12032572
quote:
Op zaterdag 26 juli 2003 16:53 schreef -Sum- het volgende:

[..]

ik leerde ze dus kennen toen de clip van Fat lip veel op tv was, daarna vervolgens hun 2 eerste albums gedownload, tijd later Does this look infected inc dvd gekocht en ze 2 keer in 013 gezien de laatste cd vind ik denk ik toch het beste. met dit jaar lowlands hoop ik ze eindelijk op een festival te zien. als je een beetje van die schreeuw nrs houdt, wat vind je dan van Never wake up? die vind ik zelf beter dan ANIC
[..]

ja t is een beetje een rare mix wat ze spelen ze hebben dan enkele van die metal-achtige nrs wat voor hen een beetje een persiflage is van Iron Maiden (ze zijn zelfs door Iron Maiden als voorprogramma gevraagd), zoals Pain for Pleasure en Rain in Pain, die zijn echt leuk daarentegen zit er op de eerste paar cd's ook een aantal crappy-punk achtige nrs tussen die me teveel aan blink182 doen denken, die skip ik het liefste. zoals bv All messed up en My Direction op de laatste cd, de enige nrs die ik niet draai. de rest is gewoon

Never Wake Up is ook lekker
www.hetknakkertje.nl
pi_12032603
echt de betere, zoals ik het noem blije punkpop muziek, je wordt 'r tneminste vrolijk van!
Techninsch gezien gaat ook nog wel en mensen moeten niet zo zeiken over de vergelijking met Punk, kan ook leuk zijn, maar heb toch liever een strakke drum dan het achterlijk snelle gedrum, zo vaak mogelijk de snair van je drum gebruiken binnen 1 minuut, geef mij maar liever Sum 41 , en dat terwijl ik eigelijk alleen maar Mudvayne luister.
  zaterdag 26 juli 2003 @ 17:05:24 #22
52684 TIC
pi_12032632
quote:
Op zaterdag 26 juli 2003 17:00 schreef Solomon het volgende:
Mja, je hoeft een band niet af te keuren omdat het populair is en omdat er foute mensen naar luisteren De muziek blijft gewoon nog steeds hetzelfde.

[offtopic]
Ey Pauwel, zou je aan Michelle kunnen vragen of ze Lieve ff terug mailt vandaag ofzo, of d'r ff belt ofzo? Thx

[offtopic]
Jantje!!!!!!!!!!!!!!
Ehm mn msn pakt je adres niet? heb je me geblokt staan?
ik zal het ff doorgeven.
www.hetknakkertje.nl
pi_12032668
quote:
Op zaterdag 26 juli 2003 17:05 schreef TIC het volgende:

[..]

[offtopic]
Jantje!!!!!!!!!!!!!!
Ehm mn msn pakt je adres niet? heb je me geblokt staan?
ik zal het ff doorgeven.

Hmm, en nu dan?
pi_12032740
quote:
Op zaterdag 26 juli 2003 17:00 schreef Solomon het volgende:

[offtopic]

dat doe ik ook niet,
alleen hun muziekstijl is commericeel.. en dat vind ik niet cool.
het is punk/pop en dat vind ik gewoon te bha...
als je zo 1 nummer hoord, weet je al genoeg, er zit niet echt iets speciaals in, en al die bands lijken op elkaar... en als je er dan eenmaal genoeg hebt gehoord, en je hoord keer op keer alleen maar power accords dan heb je het ook oz gehad
quote:
juist lekker onderbouwend allemaal
dus jij snapt niet dat die dvd's enz alleenmaar de hype er omheen is, en dat hun daar niet veel over te vertellen hebben?
het muziekwereldje is neit zomooi als de basisdesktop achtergrond van Win XP...
het gaat allemaal om het geld, en dat kan je zelfs horen in de muziek
pak maar eens de eerste cds van blink, die zijn leuk daarna niet meer

zelfde als met The offspring
ik vond Smash geweldig (nogsteeds) en "the offspring" (cdnaam) ook,
die heb ik oook allemaal origineel van vroeger, maar daarna werden ze bekende, en gingen ze ook punkpop spelen, en dan word het zo happy/easy en dan verliezen ze hun originaliteit
vergelijk het nummer smash of genocide met "why dont you get a job" of dat andere viese nummer van hun nieuwere cd...
get my point (moet je je niet aangevallen voelen hoor)

pi_12032786
Jah k vind ze ook wel oke, niet meer niet minder
Aap uit de mouw
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')