Gisteren zat ik op de fiets te mijmeren en ik kreeg plotseling trek in iets wat al jaren niet meer op de markt is.. Tjolk.
Tjolk, in verschillende smaken en verpakkingen, Heiland van dagjesmensen met kinderen, schoolreisjes waren niet compleet zonder Tjolk. Je keek dan in je rugzakje en zocht wat je moeder je had meegegeven. Heel even was er dan paniek bij het zoeken, maar dan glimlachtte de aap op de verpakking je alweer toe.
Je had aardbei (met een konijn op het rose pakje), chocolade (met een beer) en banaan, met een aap. *zucht ende mijmer*
quote:Geboren: 6 september 1987..
Op vrijdag 25 juli 2003 16:18 schreef Raissa het volgende:
Geef mij maar Punicaaaaaaaaaa!
Dat verklaart genoeg, gij van de kwade punika-generatie!
Vandaar dat ze tegenwoordig allemaal aan de breezer zitten op jouw leeftijd. Het is allemaal een terugverlangen naar de Punika.
Nee, dan Tjolk! Dat was tenminste nog gezond!
Ook de slogan, 'Ik tjolk overal en altijd.' is veel sterker dan die van Punika.
quote:het is Punica
Op vrijdag 25 juli 2003 16:28 schreef Herne_the_Hunter het volgende:[..]
Geboren: 6 september 1987..
Vandaar dat ze tegenwoordig allemaal aan de breezer zitten op jouw leeftijd. Het is allemaal een terugverlangen naar de Punika.Nee, dan Tjolk! Dat was tenminste nog gezond!
Ook de slogan, 'Ik tjolk overal en altijd.' is veel sterker dan die van Punika.
En er is nog wel Punica, maar in een ander soort fles en andere smaken...
En Smoky bacon is momenteel weer verkrijgbaar als ribbelchipsvariant.
[Dit bericht is gewijzigd door Vampira-spike op 25-07-2003 16:49]
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 16:29 schreef djkoelkast het volgende:[..]
het is Punica
quote:Ik wilde hier ooit een topic over openen, maar ik kon geen plaatjes vinden van Tjolk
Op vrijdag 25 juli 2003 16:13 schreef Herne_the_Hunter het volgende:
Tjolk is lekker, overal en altijd!Gisteren zat ik op de fiets te mijmeren en ik kreeg plotseling trek in iets wat al jaren niet meer op de markt is.. Tjolk.
Tjolk, in verschillende smaken en verpakkingen, Heiland van dagjesmensen met kinderen, schoolreisjes waren niet compleet zonder Tjolk. Je keek dan in je rugzakje en zocht wat je moeder je had meegegeven. Heel even was er dan paniek bij het zoeken, maar dan glimlachtte de aap op de verpakking je alweer toe.
Je had aardbei (met een konijn op het rose pakje), chocolade (met een beer) en banaan, met een aap. *zucht ende mijmer*
Mijn hart vervult zich met weemoed! *snif*
Wat was dat lekker! Waarom is dat nou ook weer verdwenen? Laat me raden: de kleurstofjes waren niet geschikt voor onze tere kinderlijkjes?
quote:In mijn tijd kreeg je een kruikje mee met ranja...
Op vrijdag 25 juli 2003 16:28 schreef Herne_the_Hunter het volgende:[..]
Geboren: 6 september 1987..
Vandaar dat ze tegenwoordig allemaal aan de breezer zitten op jouw leeftijd. Het is allemaal een terugverlangen naar de Punika.
quote:Omdat je dan van die "bruine randjes" krijgt!
Op vrijdag 25 juli 2003 17:12 schreef ook_gek het volgende:
ik kreeg dat nooit. Geen idee waarom niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |