abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 juli 2003 @ 17:55:39 #176
50783 Eddypeddy
Pas op!! Zeldzaam!!
pi_12049363
Ok, laten we even orde op zaken stellen.

Ten eerste zou ik jogy voor de volle 100 % vertrouwen. Hij zal echt niet vreemd gaan met zen vriendin, maar als hij dronken is wil hij de volgende dag nog wel is dingen vergeten zijn... snappie?

Ten tweede is mijn vriendin ook niet echt het type dat sex buiten de deur zoekt zeg maar.

Maar het verhaal is van even stofzuigen naar een weekeind schoonmaken geworden. Jogy heeft niet zo veel teringzooi in zen huis dat ik niet geloof dat je dat in 2 dagen schoon kan maken. Want dan moet het echt zo'n koekiemonster zijn die alles verzameld van marswikkels tot zakjes suiker van overal waar hij geweest is..

Als ik dan vraag of ik nie ff zou kunnen helpen dat we in 3 uur het hele huis ff gedaan hebben en ik mocht niet langs komen omdadt dat niet nodig zou zijn. Ik zou toch alleen maar in de weg staan, terwijl ik volgens mij de snelste schoonmaker zou van hun zou zijn.. Dus mis ik een punt daar.

Maar goed, ik heb jogy al gesproken en het uitgepraat. Hij beweert dat er echt niks gebeurt, en moet je je vrienden dan daarin maar vertrouwen. Maar mijn vriendin heeft geen enkele uitleg gegeven sinds ik het gehoort heb.. Heb haar ook niet gesproken..

Ik baal hier echt van en snap het gewoon niet... Wil men vriendin me gewoon kwijt (waar echt geen aanlijding voor geweest is) of ... Ik zie eigenlijk geen andere reden waarom ze elkaar tegen zouden spreken...

Je bent een nederlandse kuthoer, dus probeer nou gewoon maar lief te zijn..
  zondag 27 juli 2003 @ 18:14:43 #177
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_12049680
Professionele is met enkel 'f' en dubbel 's'... verder ben ik bang dat je topic niet helemaal geloofwaardig meer is...

Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zondag 27 juli 2003 @ 18:26:18 #178
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_12049892
Denk ervan wat je wil. Misschien was het idd niet echt verstandig om dit allemaal via het forum te bespreken. Maar ik vond dat ik ook mijn deel van het verhaal moest vertellen n.a.v. Eddy's posts.
Helaas liep het allemaal wat uit de hand. Misschien had ik beter na moeten denken..

Maar als ik dan gelijk niet meer serieus genomen wordt.. prima.
Ik laat het hier wel bij. Ik ben blij dat er wel mensen zijn die mijn kant van het verhaal begrijpen.

Ik trek me terug uit dit topic. Alles wat ik er verder over wil zeggen doe ik wel rechtstreeks tegen de betrokkenen. Iig bedankt voor de adviezen.

Fok!bejaarde
pi_12050143
Kostelijk dit, maar ik twijfel aan het waarheidsgehalte
... te zijn bij die warme, natte, christelijke, lauwe, binnebroekse, rukkerrrr; Rick Felderhof. En dat je 'm dan een paar dagen mag martellen door 'm uit te schelden voor vunzig glijmiddel, gereformeerde kutvoyeur en luizige artiestenvlo...
  zondag 27 juli 2003 @ 19:39:01 #180
23158 Miss_MacPhisto
This is not an exit.
pi_12051177
Dit hele verhaal kan toch niet waar zijn? Ik geloof er niets van in ieder geval.

Als het wel waar is: waarom praten jullie dit in Godsnaam niet IRL uit ?!

Smell the flowers while you can....
  zondag 27 juli 2003 @ 19:39:38 #181
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_12051188
quote:
Op zondag 27 juli 2003 18:26 schreef Anosmie het volgende:
Alles wat ik er verder over wil zeggen doe ik wel rechtstreeks tegen de betrokkenen.
Heel verstandig
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zondag 27 juli 2003 @ 21:16:13 #182
34400 PietF
Captain Obvious
pi_12053217
* PietF pakt de chips
*gaat comfortabel zitten*
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -A. Einstein
"once again, you save the day captain obvious! without your obviousness the world would suck." (bash.org)
  zondag 27 juli 2003 @ 21:17:56 #183
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_12053270
helaas het einde van deze soap is nu aangebroken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')