quote:sorry hoor maar een beetje vreemd niet?
Op vrijdag 25 juli 2003 16:09 schreef Eddypeddy het volgende:
Ik heb een vraagje.
Mijn vriendin gaat volgend weekend bij mijn beste vriend logeren. Om hem te helpen met het huis aan kant te maken omdat zijn ouders bijna van vakantie terugkomen.
Ik vind het zelf een beetje raar. Helemaal omdat ze heeft gezegd dat ik niet hoef te helpen omdat ze het met zn tweetjes wel redden.
Moet ik haar gewoon vertrouwen of denk je dat hier meer achter zit?
quote:ja ook zoiets... echt vaag...
Op vrijdag 25 juli 2003 16:24 schreef Raissa het volgende:
Kan ze niet gewoon thuis slapen? Of woont die vriend zo verweg?!
quote:Ik ook
Op vrijdag 25 juli 2003 16:24 schreef Fucking_Retard het volgende:
Ik haat dit soort mensne.. topic openen en dan vervolgens lang niet reageren ....
quote:Wat denk je dat ie gaat zeggen? "Nee, ik zou m'n hond er nog afschoppen?" ?!?!
Op vrijdag 25 juli 2003 16:22 schreef DeStedebouwer het volgende:
Is jouw vriendin lekker?
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 16:25 schreef Rickman_ het volgende:[..]
Wat denk je dat ie gaat zeggen? "Nee, ik zou m'n hond er nog afschoppen?" ?!?!
quote:Ik slaap ook weleens bij vrienden. Ik vind het niet zoveel uitmaken of dat een man of een vrouw is hoor. OK, ik heb geen vriendin, maar mij zou het echt niet boeien. Ik wilmijn vriendin graag kunnen vertrouwen, kan dat niet dan was het mijn vriendin waarschijnlijk niet eens.
Op vrijdag 25 juli 2003 16:20 schreef Raissa het volgende:[..]
Alleen helpen zou ik oke vinden, maar slapen...?
----------------------------------------------------------------------
Kent je vriendin die beste vriend van jou al langer?
toch?
quote:ik wil gewoon nu ook echt antwoorden
Op vrijdag 25 juli 2003 16:25 schreef Raissa het volgende:[..]
Ik ook
quote:Je kunt ook overal wel wat achter zoeken.
Op vrijdag 25 juli 2003 16:22 schreef Fucking_Retard het volgende:[..]
ja, maar als ze tegen jou zegt nee JIJ hoeft niet te komen helpen, we redden het wel met zijn 2en... en ze blijft slapen...
Dan ga je toch al gauw denken dat ze niet aan trio's doen
quote:hmmm, is wel simpel gedacht.. Ik bedoel, als mijn vriendin uit gaat vertrouw ik haar.. ALs ze een jongen ontmoet tijdens uitgaan en ze spreken na 2 weken iets af, vetrouw ik haar maar hou ik het wel in de gaten.
Op vrijdag 25 juli 2003 16:26 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Ik slaap ook weleens bij vrienden. Ik vind het niet zoveel uitmaken of dat een man of een vrouw is hoor. OK, ik heb geen vriendin, maar mij zou het echt niet boeien. Ik wilmijn vriendin graag kunnen vertrouwen, kan dat niet dan was het mijn vriendin waarschijnlijk niet eens.
toch?
Als ze daar bij 2 maanden blijft slpen vertrouw ik HET niet meer, niet perse haar maar wil wel weten waarom ze dat doet en waar het allemaal op slaat..
En ach, als ze dat toch leuk vinden dan doen ze dat toch gewoon.
quote:bedoel je vreemdgaan? Dat ze dat moet doen als ze dat wil?
Op vrijdag 25 juli 2003 16:29 schreef wingerd het volgende:
ach, het duurt nog een week. Ik zou me er nu nog niet druk om maken.En ach, als ze dat toch leuk vinden dan doen ze dat toch gewoon.
Nja, als je zo een relatie kiest wel ja, maar als je met elkaar afspreekt dat jullie de enige zijn moet je dat ook nakomen vind ik...
Ik hoop in ieder geval dat je een trouwe vriendin hebt en geen matennaaier als beste vriend.
quote:vreemdgaan, logeren, haar vingeren, wat dan ook...
Op vrijdag 25 juli 2003 16:30 schreef Fucking_Retard het volgende:[..]
bedoel je vreemdgaan? Dat ze dat moet doen als ze dat wil?
Nja, als je zo een relatie kiest wel ja, maar als je met elkaar afspreekt dat jullie de enige zijn moet je dat ook nakomen vind ik...
Het is pas volgend weekend.
quote:Ga er maar vanuit dat ze zo zijn, dan valt het altijd nog mee
Op vrijdag 25 juli 2003 16:31 schreef Knaller het volgende:
Ik vind het raar... wat heeft zij met je beste vriend te maken?
Kennen ze elkaar al langer dan vandaag of sinds ze met jou heeft?Ik hoop in ieder geval dat je een trouwe vriendin hebt en geen matennaaier als beste vriend.
quote:Nja, ik vind hem al naaierig... Als een vriendin van mijn beste vriend zou willen blijven slapen zou ik hem ook erbij vragen... EN tja, als hij dan niet wilt.. dan zou ik alsnog niets doen maarja, dan heb je het tenminste gevraagd
Op vrijdag 25 juli 2003 16:31 schreef Knaller het volgende:
Ik vind het raar... wat heeft zij met je beste vriend te maken?
Kennen ze elkaar al langer dan vandaag of sinds ze met jou heeft?Ik hoop in ieder geval dat je een trouwe vriendin hebt en geen matennaaier als beste vriend.
quote:Waar slaat dat op?
Op vrijdag 25 juli 2003 16:32 schreef wingerd het volgende:[..]
vreemdgaan, logeren, haar vingeren, wat dan ook...
Het is pas volgend weekend.
Jij vind het dus best als je vriendin bij een vriend van jou gaat logeren en zich laat nemen door hem?
je zal der vast geen hebben
Vertrouw je die vriend van je? Mocht je vriendin wat proberen, zal hij dan meewerken?
als ze echt heel erg moeilijk doen dan is er iets loos, als ze je wel verwelkomen is er niets aan de hand....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |