Ik vind Roger Federer de grootste sportman van dit moment. Wimbledon winnen en 7 dagen later een graveltoernooi in Gstaad winnen. 17 wedstrijden op rij ongeslagen en al 7 titels dit jaar.quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:12 schreef JoeyT het volgende:
Ik vind Armstrong de grootste sportman op dit moment. Veel respect voor hm. Hij straalt gewoon winst uit...
kan ik wel gelijk in geven.quote:Op zondag 11 juli 2004 22:01 schreef girllover het volgende:
[..]
Ik vind Roger Federer de grootste sportman van dit moment. Wimbledon winnen en 7 dagen later een graveltoernooi in Gstaad winnen. 17 wedstrijden op rij ongeslagen en al 7 titels dit jaar.
Indeed.quote:Op zondag 11 juli 2004 22:31 schreef Bartoli het volgende:
[..]
kan ik wel gelijk in geven.
Lance is een groot sportman maar heeft bij veel mensen die het wielrennen meer volgen dan alleen de Tour veel krediet bij verspeeld.
En Michael Schumacher dan?quote:Op zondag 11 juli 2004 22:01 schreef girllover het volgende:
[..]
Ik vind Roger Federer de grootste sportman van dit moment. Wimbledon winnen en 7 dagen later een graveltoernooi in Gstaad winnen. 17 wedstrijden op rij ongeslagen en al 7 titels dit jaar.
Die rijdt auto.quote:Op maandag 12 juli 2004 02:06 schreef Steijn het volgende:
[..]
En Michael Schumacher dan?
Ja da's wel waar. Gedeelde eerste plaats dan?quote:Op maandag 12 juli 2004 02:06 schreef Steijn het volgende:
[..]
En Michael Schumacher dan?
(RTL nieuws)quote:LeMond beschuldigt Armstrong van dopinggebruik
De voormalige Amerikaanse topwielrenner Greg LeMond heeft Lance Armstrong beschuldigd van het gebruik van doping. Hij deed dat in een interview met de Franse krant Le Monde.
Zwarte lijst
LeMond trekt het in twijfel dat Armstrong, na te zijn genezen van teelbalkanker, sterker dan ooit terugkeerde in het peloton van de Tour de France zonder ook maar een blik op de zwarte lijst te hebben geworpen. ,,Wonderen op de fiets bestaan niet. Er is altijd een verklaring.''
Geheim
"Lance is bereid alles te doen om zijn geheim te bewaren. Maar ik weet niet hoe lang hij er nog in slaagt iedereen te laten geloven dat hij onschuldig is", aldus de oud-prof, die de Tour de France won in 1986, 1989 en 1990.
Leugenaar
Dat Armstrong nog nooit is betrapt op het gebruik van verboden middelen, zegt LeMond helemaal niets. "Het probleem met Lance is, dat er met hem niet over valt te praten. Voor hem ben je of een leugenaar of iemand die probeert de wielersport kapot te maken."
LeMond beweert telefonisch te zijn bedreigd en van doping te zijn beschuldigd door Lance.quote:Op donderdag 15 juli 2004 17:34 schreef schatje het volgende:
[..]
(RTL nieuws)
Ik heb die beschuldigingen nu al een tijdje gevolgd. Zou het niet eens tijd worden dat men met bewijs komt??
Het komt nu zo over als afgunst.
quote:iedere topsporter gebruikt prestatiebevorderende middelen, het is naïef om anders te denken. Topsport is ongezond, daarom worden er herstelproducten genomen en stoffen die zorgen dat je langer door kan gaan met presteren.
Mensen zijn teleurgesteld als er tijdens de finale 100 meter sprint bij het WK atletiek boven de 10 seconden wordt gelopen of als de renners in de Tour niet iedere dag voluit koersen.
Lemond heeft bijzonder veel boter op z'n hoofd als hij alleen Armstrong noemt en de rest over het hoofd ziet
Merckx deed dat twee keer zo snel. Hij reed ook nog eens achteruit. Met z'n ogen dicht. Op één wiel.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:31 schreef Linz het volgende:
ja, maar reed merckx ook zo bergen op zoals armstrong dat in deze jaren heeft gedaan?
met dank aan zijn ploeg.quote:Op zondag 18 juli 2004 21:56 schreef Leatherface het volgende:
Ik ben zoals velen hier wel weten bepaald geen fan van de Texaan, maar nu zijn 6e overwinning er aan zit te komen is het toch wel op zijn plaats dat ik als oprecht liefhebber van de wielersport mijn respect betuig voor deze historische prestatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |