abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 juli 2004 @ 18:13:04 #151
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_20446089
Wat zou er vandaag gebeurd zijn als Lance was gevallen en allen andere favorieten zaten mee van voren?
  dinsdag 6 juli 2004 @ 18:16:15 #152
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_20446164
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 18:03 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Euskatel moet ook niet voorin gaan rijden als er kasseien aankomen, dan vraag je om problemen
Hoezo?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_20446202
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 18:13 schreef Zwansen het volgende:
Wat zou er vandaag gebeurd zijn als Lance was gevallen en allen andere favorieten zaten mee van voren?
Dan brak er oorlog uit in het peloton.
  dinsdag 6 juli 2004 @ 18:24:36 #154
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_20446389
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 18:17 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Dan brak er oorlog uit in het peloton.
Ik denk het ook ja. Lance is een vrij sportieve renner lijkt me maar wanneer mensen kritiek op hem uitenof iets doen wat hem niet aanstaat wordt ie wild!
pi_20446468
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 18:24 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Ik denk het ook ja. Lance is een vrij sportieve renner lijkt me maar wanneer mensen kritiek op hem uitenof iets doen wat hem niet aanstaat wordt ie wild!
Een beetje een type McEnroe.
pi_20449753
Heb heel erg veel respect voor Armstrong..geweldige kampioen. Snap echt niet wat mensen altijd tegen hem hebben??? Is ie echt zo naar als mens...ik zie het niet!
geniet nooit met mate
pi_20452316
Vraag maar 'ns aan Daniëlle Overgaag, die heeft er een andere mening over.

Wat ik tegen Armstrong heb is dat 'ie zo vaak laagdunkend over concurrenten spreekt, en dat 'ie zo haartdragend is. En als het hem niet uitkomt, mag er niet gekoerst worden (vraag maar eens aan McEwen, die waagde het een keertje aan te vallen tijdens een bevoorrading of zo, en dat mocht niet van meneer Armstrong, vervolgens gaat Armstrong jarenlang tegen McEwen rijden. Of Boogerd: kennelijk heeft die iets verkeerd gedaan in de tour van 2 jaar geleden, waarom Armstrong in de AGR van vorig jaar héél opzichtelijk tegen Boogerd gaat rijden. Toen Armstrong de touretappe op de Ventoux 'weggaf' aan Pantani, vond Pantani dat hij daar terecht had gewonnen (kun je over twisten, maar Pantani had de overwinning zeker niet gestolen), Armstrong gaat vervolgens pissig doen tegen Pantani en als Pantani nog 'ns aanvalt tijdens bergetappes, gaat Armstrong daar vervolgens in de persconferentie over klagen, en beweert hij "iedereen weet toch wie de beste klimmer is". Hij bedoelt daarmee zichzelf, maar daar valt best over te twisten, Pantani was ook niet te onderschatten als klimmer.
Als Pantani in de tour tijdens de laatste bergetappe aanvalt (en vervolgens door het ijs gaat), met de bedoeling om toch nog de tour te winnen, gaat Armstrong zich afvragen waar Pantani mee bezig is. Wel: Pantani rijdt zijn eigen koers, brengt door zijn aanvaslust Armstrong in de problemen en gooit idd bijna de tour nog op zijjn kop.

In dit voorjaar gaat Armstrong zitten afgeven op de ploeg van Ullrich, die zou te sterk zijn. Hij beweert dat Botero nooit voor Ullrich zal knechten, daar is die veel te goed voor. Hallo meneer Armstrong, wat heeft Heras jarenlang voor jou gedaan?
Heras was vorig jaar nog een belangrijke knecht volgens Armstrong. Als Heras de ploeg van Armstrong verlaat om zijn eigen kans te gaan, zegt Armstrong: 'ach die Heras was toch niet zo'n hulp in de bergen."

Genoeg voorbeelden?
pi_20452454
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 18:16 schreef zjroentje het volgende:

Hoezo?
Het is wringen en proppen. Ze zijn op dit soort wegen minder handig. Ze koersten met grote angst en dan roep je het onheil over je af. Mayo kwam niet achter een valpartij te zitten, hij viel zelf, dus is dit Mayo zelf aan te rekenen. Als je rond de 60ste plaats rijdt verspeel je misschien iets meer kracht, maar daar hoeft hij minder te trekken en duwen.
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_20452504
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 23:47 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Het is wringen en proppen. Ze zijn op dit soort wegen minder handig. Ze koersten met grote angst en dan roep je het onheil over je af. Mayo kwam niet achter een valpartij te zitten, hij viel zelf, dus is dit Mayo zelf aan te rekenen. Als je rond de 60ste plaats rijdt verspeel je misschien iets meer kracht, maar daar hoeft hij minder te trekken en duwen.
De Euskatels reden redelijk voorin. In die valpartij zaten ook Velo en een ploegmaat van Armstrong, en die zaten echt niet ver.
Hoe weet je trouwens dat Mayo zelf is gevallen? Er lagen zoveel op de grond, het kan net zo goed dat hij over iemand gevallen is.
pi_20452589
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 16:10 schreef thaleia het volgende:
De Armstrong-Ullrichdiscussie is hier in de kroeg ook al losgebarsten. Ik hoor tot het Armstrong-kamp, ook al zie ik liever niet dat iemand vaker dan Indurain de tour wint. Ullrich mag de winst dus hebben van mij, maar ik vind Armstrong VEEL meer een sportheld dan U. Zie ze alleen al eens naast elkaar op de fiets zitten: Armstrong zoveel gestroomlijnder dan de wat bonkige Ullrich. En dat Ullrich veel meer een mens is zoals jij en ik, vind ik juist ook pleiten voor Armstrong. Die is ook een mens zoals jij en ik, maar weigert zich daarbij neer te leggen
Doping of niet, de man is een held.
Ik vind juist Ullrich mooier op de fiets zitten. Tijdens tijdritten zit die ook dieper, aerodynamischer. Maar ja, smaken verschillen ook.
Het hoge trapritme van Armstrong vind ik ook niet zo mooii (maar ik moet toegeven dat ik bergop zelf ook erg klein trap, dus misschien doe ik het zelf ook wel. Ik wil daar wel even aan toevoegen dat ik altijd al klein reed bergop, dus dat ik da tniet van Armtrong heb gekopieerd (behalve de eerste keer dat ik in de Pyreneën was, maar dat was omdat ik niet kleiner had dan 39x23. Ik had de bergen toch iets onderschat)).
pi_20452763
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 23:42 schreef Wombcat het volgende:
Vraag maar 'ns aan Daniëlle Overgaag, die heeft er een andere mening over.

Wat ik tegen Armstrong heb is dat 'ie zo vaak laagdunkend over concurrenten spreekt, en dat 'ie zo haartdragend is. En als het hem niet uitkomt, mag er niet gekoerst worden (vraag maar eens aan McEwen, die waagde het een keertje aan te vallen tijdens een bevoorrading of zo, en dat mocht niet van meneer Armstrong, vervolgens gaat Armstrong jarenlang tegen McEwen rijden. Of Boogerd: kennelijk heeft die iets verkeerd gedaan in de tour van 2 jaar geleden, waarom Armstrong in de AGR van vorig jaar héél opzichtelijk tegen Boogerd gaat rijden. Toen Armstrong de touretappe op de Ventoux 'weggaf' aan Pantani, vond Pantani dat hij daar terecht had gewonnen (kun je over twisten, maar Pantani had de overwinning zeker niet gestolen), Armstrong gaat vervolgens pissig doen tegen Pantani en als Pantani nog 'ns aanvalt tijdens bergetappes, gaat Armstrong daar vervolgens in de persconferentie over klagen, en beweert hij "iedereen weet toch wie de beste klimmer is". Hij bedoelt daarmee zichzelf, maar daar valt best over te twisten, Pantani was ook niet te onderschatten als klimmer.
Als Pantani in de tour tijdens de laatste bergetappe aanvalt (en vervolgens door het ijs gaat), met de bedoeling om toch nog de tour te winnen, gaat Armstrong zich afvragen waar Pantani mee bezig is. Wel: Pantani rijdt zijn eigen koers, brengt door zijn aanvaslust Armstrong in de problemen en gooit idd bijna de tour nog op zijjn kop.

In dit voorjaar gaat Armstrong zitten afgeven op de ploeg van Ullrich, die zou te sterk zijn. Hij beweert dat Botero nooit voor Ullrich zal knechten, daar is die veel te goed voor. Hallo meneer Armstrong, wat heeft Heras jarenlang voor jou gedaan?
Heras was vorig jaar nog een belangrijke knecht volgens Armstrong. Als Heras de ploeg van Armstrong verlaat om zijn eigen kans te gaan, zegt Armstrong: 'ach die Heras was toch niet zo'n hulp in de bergen."

Genoeg voorbeelden?
Je hebt mijn gevoelens zeer goed verwoord. Kon het niet beter zeggen.
pi_20468936
Uniek record zit er dus aan te komen, als het zo door gaat.
  woensdag 7 juli 2004 @ 17:47:52 #163
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_20469417
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 23:59 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Je hebt mijn gevoelens zeer goed verwoord. Kon het niet beter zeggen.
Yep.

Maar we praten over een gedreven Amerikaan: Alles moet wijken voor de winst.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 7 juli 2004 @ 17:52:01 #164
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_20469478
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 23:47 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Mayo viel door toedoen van Noval.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 7 juli 2004 @ 17:52:34 #165
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_20469486
En nog bedankt Lance, voor het in 2 dagen naar de klote helpen van de Tour.
  woensdag 7 juli 2004 @ 17:55:31 #166
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_20469536
Zelfs de media hier (korte flits op tv) zeggen dat Lance de tour al bijna gewonnen heeft.

En Amerikanen hebben al geen vertstand van fietsen, moet je nagaan
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_20469587
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 17:52 schreef zjroentje het volgende:

Mayo viel door toedoen van Noval.
Niet helemaal waar. Mayo week uit voor Noval. Daarna maakte hij een onhandige manoeuvre en ging hij zelf onderuit en nam nog wat mensen mee. Beiden waren veel te veel bezig met handhaven en zorgden voor levensgevaarlijke situaties
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_20469601
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 17:52 schreef zjroentje het volgende:
En nog bedankt Lance, voor het in 2 dagen naar de klote helpen van de Tour.
Dan moet je bij z'n tegenstrevers zijn die niet goed genoeg zijn...
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  woensdag 7 juli 2004 @ 18:00:56 #169
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_20469628
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 17:59 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Dan moet je bij z'n tegenstrevers zijn die niet goed genoeg zijn...
Het [Centrale] Tegenstrevers topic bestaat heleas niet.
pi_20469792
De concurrentlie laat het er idd bij zitten.

Hoop wel dat Mayo nog wat moois kan laten zien.
pi_20470004
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 18:09 schreef Leatherface het volgende:

Ik snap dat nooit. Ze kunnen toch prima 1 front vormen tegen Armstrong. Ongeschreven wetten en coureurs die zich er aan houden.
pi_20470044
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 18:19 schreef Steijn het volgende:

[..]

Ik snap dat nooit. Ze kunnen toch prima 1 front vormen tegen Armstrong. Ongeschreven wetten en coureurs die zich er aan houden.
het is toch vaak eigenbelang dat dit soort combines weerhoud.
pi_20473973
Phonak was vandaag zeer sterk. Zonder de lekke banden waren ze erg kort gekomen vandaag.
Maar wat is het toch weer een belachelijke regel met die tijden; eerst een kasseistrook plaatsen die tijdverlies kan opleveren en dit ook indirect heeft gedaan, en daarna zo'n tijdregel in de ploegentijdrit instellen zodat er niet te grote verliezen ontstaan.
pi_20474497
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 17:55 schreef popolon het volgende:
Zelfs de media hier (korte flits op tv) zeggen dat Lance de tour al bijna gewonnen heeft.

En Amerikanen hebben al geen vertstand van fietsen, moet je nagaan
Ik heb echt een aversie tegen Armstrong sinds ik in Amerika was tijdens de Tour. Allemaal highlights van 'Lance' en slogans als 'Lance takes on the world' blablabla. Daar kan hij niets aan doen en het doet niets af aan zijn kwaliteiten, maar gad-ver-damme!!
  woensdag 7 juli 2004 @ 21:20:07 #175
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_20474648
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 18:09 schreef Leatherface het volgende:

Dat verwacht ik wel. Op het moment dat de bergen komen laat Iban zien wat-ie waard is. Dan rijdt-ie die siamese tweeling Hincapie-Armstrong aan gort.
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')