abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 maandag 28 juli 2003 @ 01:03:35 #101
7889 tong80
Spleenheup
pi_12058359
quote:
Op maandag 28 juli 2003 01:02 schreef kamagurka het volgende:

Maar zoals domme jan nu al tour op tour rijdt zie ik hem Armstrong nooit verslaan.

Tour op tour ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_12058382
quote:
Op maandag 28 juli 2003 01:02 schreef kamagurka het volgende:

[..]

En gelijk de tour uit handen gegeven.. begrijp me niet verkeerd, ik hoopte natuurlijk ook wel op een oorwassing voor de lance dit jaar. Maar zoals domme jan nu al tour op tour rijdt zie ik hem Armstrong nooit verslaan. Daarvoor ontbeert hij de intelligentie, de planning en de oerkracht van een winnaar.

Jammer voor je, maar ik wijt dit allemaal aan gebrek aan concurrentie en een (nog steeds) erg sterke Armstrong.

Onzin Der Jan wint de tour volgend jaar met 2 vingers in de nase
  Trouwste user 2022 maandag 28 juli 2003 @ 01:06:33 #103
7889 tong80
Spleenheup
pi_12058410
quote:
Op maandag 28 juli 2003 01:04 schreef Kareem.Abdul-Jabbar het volgende:

Onzin Der Jan wint de tour volgend jaar met 2 vingers in de ase

Hij laat de tegenstanders een poepie ruiken ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_12058425
quote:
Op maandag 28 juli 2003 01:06 schreef tong80 het volgende:

[..]

Hij laat de tegenstanders een poepie ruiken ?

he jij hebt mijn post veranderd tong80
pi_12058426
Misschien heb ik gewoon een andere of dommere kijk op wielrennen.

Ik zal wel te naief zijn in mijn gedachte dat de prestatie van een wielrenner niet hoeft af te hangen van die van een ander.

Of is die Armstrong werkelijk zo bepalend in een koers dat dat wel zo is, of hij nou goed of minder goed rijd?

Explanation please

maandag 28 juli 2003 @ 01:07:51 #106
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_12058429
quote:

Denk het niet, Der Jan zal waarschijnlijk iets anders in die Nase hebben gestoken tegen die tijd, hem kennende.

wit poeder

Maar als Beloki goed herstelt heeft Lance echt een concurrent erbij.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_12058467
quote:
Op maandag 28 juli 2003 01:07 schreef golfer het volgende:

[..]

Denk het niet, Der Jan zal waarschijnlijk iets anders in die Nase hebben gestoken tegen die tijd, hem kennende.

wit poeder

Die tijd zal Der Jan zo onderhand toch wel achter zich hebben gelaten, mag ik hopen.
  Trouwste user 2022 maandag 28 juli 2003 @ 01:09:57 #108
7889 tong80
Spleenheup
pi_12058468
quote:
Op maandag 28 juli 2003 01:07 schreef Leatherface het volgende:
Misschien heb ik gewoon een andere of dommere kijk op wielrennen.

Ik zal wel te naief zijn in mijn gedachte dat de prestatie van een wielrenner niet hoeft af te hangen van die van een ander.

Of is die Armstrong werkelijk zo bepalend in een koers dat dat wel zo is, of hij nou goed of minder goed rijd?

Explanation please

Hinault won ooit de Tour door een combine aan te gaan met Herrera. Thevenet gaf later toe dat ie op dope de Tour won.

De bondgenoot van Armstrong is zijn vijand.

pi_12058472
quote:
Op maandag 28 juli 2003 01:07 schreef golfer het volgende:

[..]

wit poeder

nee dat gebeurt Jan geen 2e keer hij heeft nu zoveel moraal dat ie sterker terug komt dan dit jaar en verslaat lance met een nase lengte
  maandag 28 juli 2003 @ 01:10:27 #110
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_12058475
quote:
Op maandag 28 juli 2003 01:07 schreef Leatherface het volgende:

Explanation please

Yups, Lance heeft brains en one ball en kan beter rekenen dan wie dan ook.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 28 juli 2003 @ 01:13:55 #111
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_12058531
quote:
Op maandag 28 juli 2003 01:03 schreef tong80 het volgende:

[..]

Tour op tour ?

Als in tour na tour, of ga je me nu vervelen met dat hij één tour is gediskwalificeerd?

Heb jij hem in al in tours die hij tot nu toe heeft gereden al in zijn favorietenrol zien kruipen? Het blijft alsmaar die belofte..

Leatherface: Ja, je kunt met tactiek en intelligentie een eind komen. Zoals het acteren dat je erdoorheen zit, maar iemand na 30 km te hebben laten leiden in de bergen er vandoor gaan als een speelse klimgeit

Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_12058532
quote:
Op maandag 28 juli 2003 01:09 schreef tong80 het volgende:

[..]

Hinault won ooit de Tour door een combine aan te gaan met Herrera. Thevenet gaf later toe dat ie op dope de Tour won.

De bondgenoot van Armstrong is zijn vijand.

Ja, dat begrijp ik allemaal wel.

Maar als Armstrong nou echt zo graag op de Alpe d'Huez had gewonnen dan had hij toch wel gewoon proberen te demarreren. Daar is hij waarschijnlijk wel eerzuchtig genoeg voor.

Ik geloof niet altijd in die combines.

pi_12058555
quote:
Op maandag 28 juli 2003 01:10 schreef golfer het volgende:

[..]

Yups, Lance heeft brains en one ball en kan beter rekenen dan wie dan ook.

Hij kan goed rekenen, maar je benen moet dat rekensommetje ook uit kunnen voeren.

Als het niet zou lukken ben je de lul.

maandag 28 juli 2003 @ 01:16:24 #114
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_12058582
quote:

[..]

Lucide aap Keep on dreaming in technicolor
pi_12058603
Waarom zou Ullrich niet nog eens de Tour kunnen winnen?

Hij moet wel leren om bergop kleiner te gaan rijden, dat moet hij kunnen leren.

pi_12058639
quote:
Op maandag 28 juli 2003 01:16 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Lucide aap Keep on dreaming in technicolor

Hij was er nu al dicht bij en het kan net zo goed een keer in zijn voordeel uitpakken
pi_12058648
quote:
Op maandag 28 juli 2003 01:17 schreef Leatherface het volgende:

doet ie nu al een paar tandjes kleiner
pi_12058662
quote:
Op maandag 28 juli 2003 01:20 schreef Kareem.Abdul-Jabbar het volgende:

[..]

doet ie nu al een paar tandjes kleiner

Klopt, maar het kan nog kleiner, vind ik.

Dat is echt efficienter.

maandag 28 juli 2003 @ 01:23:00 #119
62182 Georges
That's the shit
pi_12058689
Ik heb niet alles gelezen, dus excuses hier voor, maar hoe is de communis opinio hier over Lance?
Gaat hij een 6e winnen en valt hij onder de groten der Tour, voorzover je ze met elkaar kan vergelijken?

Ik denk zelf van wel. Hij is sterker dan Indurain was in de bergen, en dat maakt een boel verschil.
Daarnaast is hij erg eerzuchtig en heeft ie een goed team om zich heen, een 6e kan hij dus nog wel zeker winnen.
Hij past zeker in de gallerij der groten denk ik, ondanks de verschillende omstandigheden. Misschien juist wel vanwege de andere omstandigheden.

Nu is het zo dat teams en klassementsrijders die voor de grote rondes gaan zich alleen nog maar richten op de Tour waardoor de competitie alleen maar heviger wordt. Dat zegt genoeg lijkt me.

Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
  maandag 28 juli 2003 @ 01:23:23 #120
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_12058695
quote:
Op maandag 28 juli 2003 01:17 schreef Leatherface het volgende:

Tegen de tijd dat hij dat kunstje heeft geleerd vliegt Lance hem alweer met zijn NASA-aangedreven fiets voorbij.

Het gaat misschien ook wel om het verschil natuurtalent en (heel goeie) knecht..

pi_12058712
quote:
Op maandag 28 juli 2003 01:23 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Tegen de tijd dat hij dat kunstje heeft geleerd vliegt Lance hem alweer met zijn NASA-aangedreven fiets voorbij.

Het gaat misschien ook wel om het verschil natuurtalent en (heel goeie) knecht..

Maar Ullrich zou nu juist het natuurtalent zijn, volgens insiders.
  maandag 28 juli 2003 @ 01:28:02 #122
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_12058770
quote:
Op maandag 28 juli 2003 01:24 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Maar Ullrich zou nu juist het natuurtalent zijn, volgens insiders.

Toch niet die deerniswekkende smuilharses van een smeets he? Die heeft echt de drollen verstand van wielrennen.

Ik hoop voor hem dat hij het nog ns gaat doen, maar ik zie veel meer de knecht, de ploeteraar in hem dan in Lance, die gewoon als een dominator zo'n col opsnelt. Klasse!

pi_12061959
quote:
Op maandag 28 juli 2003 01:28 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Toch niet die deerniswekkende smuilharses van een smeets he? Die heeft echt de drollen verstand van wielrennen.

Ik hoop voor hem dat hij het nog ns gaat doen, maar ik zie veel meer de knecht, de ploeteraar in hem dan in Lance, die gewoon als een dominator zo'n col opsnelt. Klasse!

*Schopje*

Voor zijn ziekte had Armstrong een heel ander gestel dan tegenwoordig. Hij had een zwaardere bouw en een groter spierweefsel dan nu. Daarvoor was hij ook niet zo'n goede klimmer als nu, kon toen tot het middengebergte goed meekomen, maar moest daarna er af.

Alhoewel het vrij bruut is om te stellen, hebben zijn ziekte en bijbehorende chemokuren en operaties hem mede gevormd tot de renner die hij nu is.

Armstrong in zijn huidige gedaante is dus misschien een groter talent dan Ullrich, als je het zo kan stellen.

maandag 28 juli 2003 @ 12:43:27 #124
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_12064803
quote:
Op maandag 28 juli 2003 10:20 schreef Leatherface het volgende:

Armstrong in zijn huidige gedaante is dus misschien een groter talent dan Ullrich, als je het zo kan stellen.

Interessante hypothese. Daar zou je wel ns groot gelijk in kunnen hebben, mensen hebben soms vette tegenslagen nodig om boven zichzelf uit te groeien! Hoe dan ook, klasse!!
Evenals jou hoop ik toch (voor de tour's sake) dat hij het volgend jaar nog veel moeilijker krijgt en dat bv. Beloki op en top fit is!
pi_12065104
quote:
Op maandag 28 juli 2003 12:43 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Interessante hypothese. Daar zou je wel ns groot gelijk in kunnen hebben, mensen hebben soms vette tegenslagen nodig om boven zichzelf uit te groeien! Hoe dan ook, klasse!!
Evenals jou hoop ik toch (voor de tour's sake) dat hij het volgend jaar nog veel moeilijker krijgt en dat bv. Beloki op en top fit is!

Dat is inderdaad een stelling die je vaak hoort, dat mensen tegenslagen nodig hebben om sterker dan ooit terug te komen.

Misschien is dat straks inderdaad wel het geval met Beloki, we'll see.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')