quote:Volgens een boek dat ik deze zomer heb gelezen, wel.
Op zaterdag 26 juli 2003 17:10 schreef Leatherface het volgende:[..]
Is dat werkelijk zo, dat kan toch bijna niet?
quote:Indurain = heers en verdeel
Op zaterdag 26 juli 2003 17:19 schreef Linz het volgende:
Wel, zoals Lance de bergen opreed deed Indurain dat minder. Maar aan de andere kant was Indurain in de bergen meer de man van consolideren in plaats van aanvallen. Misschien dat daarom Armstrong beter lijkt...
quote:Maar als je kan heersen en nog eens heersen, dan doe je dat ook. Misschien kon Indurain dat niet?
Op zaterdag 26 juli 2003 17:25 schreef Leatherface het volgende:[..]
Indurain = heers en verdeel
Armstrong = heers, heers en alleen als hij het nodig acht verdeel.
Nog over Ullrich, stel dat hij zich in al die jaren wel goed had voorbereid net als Armstrong, had hij dan hem meerder keren kunnen verslaan? Ik hoorde namelijk een tijdje gelden van een aantal journalisten dat Ullrich een groter potentieel had/heeft dan Armstrong.
Petje af voor deze grote man!! (1.77 meter *gniffel*)
quote:Ullrich heeft denk ik inderdaad een groter potentieel dan Armstrong. Maar dat bied dus niet altijd garanties he?
Op zaterdag 26 juli 2003 17:29 schreef Linz het volgende:[..]
Maar als je kan heersen en nog eens heersen, dan doe je dat ook. Misschien kon Indurain dat niet?
Nog over Ullrich, stel dat hij zich in al die jaren wel goed had voorbereid net als Armstrong, had hij dan hem meerder keren kunnen verslaan? Ik hoorde namelijk een tijdje gelden van een aantal journalisten dat Ullrich een groter potentieel had/heeft dan Armstrong.
Ook nog een 6e
Zou mooi zijn een WR!!!!!
quote:Lukt m wel...de concurrentie voor Lance is niet super....
Op zaterdag 26 juli 2003 18:06 schreef Zw0rld het volgende:
Ben heel blij voor Lance.Ook nog een 6e
Zou mooi zijn een WR!!!!!
quote:Wat nou? Zijn Ullrich en Beloki (als hij goed uit zijn blessures komt) geen grote concurrenten?
Op zaterdag 26 juli 2003 18:07 schreef pekel het volgende:[..]
de concurrentie voor Lance is niet super....
Okay, Indurain moest afrekenen met o.a. Bugno, Chiappucci, Riis en Rominger, Hinault moest afrekenen met o.a. Zoetemelk, Van Impe en Fignon, Merckx met Ocana en Zoetemelk en Anquetil met Poulidor. Maar dat neemt niet weg dat Armstrong helemaal geen concurrentie heeft.
quote:Ik zeg ook niet dat de concurrenten helemaal niks zijn. Ik bedoel gewoon dat Armstrong -zolang ie wielrenner is- onsterfelijk is.
Op zaterdag 26 juli 2003 18:19 schreef Leatherface het volgende:[..]
Wat nou? Zijn Ullrich en Beloki (als hij goed uit zijn blessures komt) geen grote concurrenten?
Okay, Indurain moest afrekenen met o.a. Bugno, Chiappucci, Riis en Rominger, Hinault moest afrekenen met o.a. Zoetemelk, Van Impe en Fignon, Merckx met Ocana en Zoetemelk en Anquetil met Poulidor. Maar dat neemt niet weg dat Armstrong helemaal geen concurrentie heeft.
quote:Ooit kom de dag dat Armstrong eraf moet.
Op zaterdag 26 juli 2003 18:21 schreef pekel het volgende:[..]
Ik zeg ook niet dat de concurrenten helemaal niks zijn. Ik bedoel gewoon dat Armstrong -zolang ie wielrenner is- onsterfelijk is.
Deze wint hij dus nog wel, maar toch zie je al vrij duidelijk dat hij niet meer die absolute overmacht heeft van voorgaande jaren.
En dat er dan achteraf gezegd word dat hij ziek werd door de hitte en daardoor niet de tijdrit won is flauw. En op Alpe d'Huez was hij IMHO toch ook niet de sterkste.
Zo kun je elke overwinning van iedereen wel wegrelativeren onder het mom van: Armstrong liet hem winnen.
Edit - dit slaat dus niet op jouw Pekel, maar op de mensen die riepen dat Armstrong ziek was en alleen daardoor niet won
Maar hij heeft toegeslagen wanneer het moest. Dat moet je hem wel nageven.
quote:Ik heb de Tour verslagen, maar dat heb ik dan even gemist. Was het niet zo dat Armstrong de complete Tour in het wiel van zijn ploeggenoten reed, behalve als hij zijn behoefte deed. Hij heeft voortdurend geconsolideerd. Pas na de bewuste valpartij en inhouden van concurrenten ging hij op het wiel van Mayo mee. Daarna besloot hij met goede benen door te zetten. Tacticus Indurain was misschien niet even sterk, maar die maakte niet van die fouten.
Op zaterdag 26 juli 2003 17:19 schreef Linz het volgende:
Wel, zoals Lance de bergen opreed deed Indurain dat minder. Maar aan de andere kant was Indurain in de bergen meer de man van consolideren in plaats van aanvallen. Misschien dat daarom Armstrong beter lijkt...
Gefeliciteerd Lance
Volgend jaar is mogelijk Ullrich weer 100% fit, nu werd ziekte hem fataal. In mijn ogen de sterkste renner Joseba Beloki kwam te vallen, hem zie ik volgend jaar winnen. Lance wint dit jaar terecht. Als je heelhuids door een veld mag rijden en tweemaal ten val kan komen zonder tijdverlies en je bovendien kan sparen in de afsluitende tijdrit ben je een groot kampioen. Vergeet niet dat hij maar één etappezege nodig had.
quote:Hij heeft eigenlijk niets te vrezen zolang hij in deze vorm steekt en bij deze ploeg fietst. Der Jan heeft het nu al zo vaak geprobeerd en net niet gehaald, die zie ik eigenlijk de tour niet meer winnen. Beloki is een twijfelgeval. Maar verder komt niemand in zijn buurt. Dus volgend jaar... Lance!!!
Op zaterdag 26 juli 2003 18:21 schreef pekel het volgende:[..]
Ik zeg ook niet dat de concurrenten helemaal niks zijn. Ik bedoel gewoon dat Armstrong -zolang ie wielrenner is- onsterfelijk is.
quote:Als Lance volgend jaar in deze vorm verkeerd en Ullrich op zijn best is gaat hij eraan. Dan wint Ullrich wint met meer dan twee minuten voorsprong.
Op zaterdag 26 juli 2003 20:48 schreef kamagurka het volgende:[..]
Hij heeft eigenlijk niets te vrezen zolang hij in deze vorm steekt en bij deze ploeg fietst. Der Jan heeft het nu al zo vaak geprobeerd en net niet gehaald, die zie ik eigenlijk de tour niet meer winnen. Beloki is een twijfelgeval. Maar verder komt niemand in zijn buurt. Dus volgend jaar... Lance!!!
En wat dachten jullie van de mogelijkheid dat Lance slechter is dan dit jaar. De leeftijd begint aan te tikken
quote:Juist, dat is ook een belangrijk punt.
Op zaterdag 26 juli 2003 22:31 schreef ondersoeker het volgende:[..]
En wat dachten jullie van de mogelijkheid dat Lance slechter is dan dit jaar. De leeftijd begint aan te tikken
Dat vind ik nou zo flauw. De concurrentie was dit jaar beter dan voorgaande jaren. Daar al eens aan gedacht meneer Armstrong?
Al die jaren zo gefocused op presteren dat niemand z'n humor en kwetsbaarheid mocht zien.
Hij heeft boute teksten, zegt dat ie de beste is, is chagrijnig, doet niet alsof ( zoals Kneteman ).
Hij is daar om te winnen, was Ulrich maar iets minder aimabel, levensgenieter geweest. Hadden wij toeschouwers de afgelopen jaren mooiere tour de Frances gezien.
" Deze tour was mijn niveau onaanvaardbaar" " Volgend jaar moet ik weer mijn oude niveau halen"
" Voorlopig hang ik de fiets aan de wilgen. Voorlopig maar niet aan fietsen denken. Volgend jaar kom ik terug om te winnen"
Ik hoop echt diep van binnen dat hij geen zesde tour meer wint.
Groot renner hoor, maar hij moet echt meer gaan koersen. Dit is wel heel karig.
quote:Ja, hij werpt een soort van facade op.
Op zaterdag 26 juli 2003 23:10 schreef tong80 het volgende:
Meneer Armstrong blijkt misschien wel een Ivan Lendl te zijn.Al die jaren zo gefocused op presteren dat niemand z'n humor en kwetsbaarheid mocht zien.
Hij heeft boute teksten, zegt dat ie de beste is, is chagrijnig, doet niet alsof ( zoals Kneteman ).
Hij is daar om te winnen, was Ulrich maar iets minder aimabel, levensgenieter geweest. Hadden wij toeschouwers de afgelopen jaren mooiere tour de Frances gezien.
Maar ik vind het o zo flauw ook van meneer Naaibelg om te roepen dat Armstrong alleen maar op Alpe d'Huez verloor omdat zijn rem eerder in de rit vastliep, en dat hij daardoor te veel krachten had verspilt op de Galibier.
Mayo was denk ik die dag de sterkste. Ik vind dat je op die manier topprestaties van anderen te kort doet. Altijd makkelijk zo'n excuses.
Ik zou ze echt geen blik in de ogen meer gunnen als ze mijn prestatie zo zouden bagataliseren.
quote:Ja en zo zijn er zat die er geen een hoeven te winnen.....
Op zaterdag 26 juli 2003 19:00 schreef okee6 het volgende:Vergeet niet dat hij maar één etappezege nodig had.
Als je 1 keer in de juiste ontsnapping mee zit.
quote:En dan ?
Op zaterdag 26 juli 2003 23:38 schreef Leatherface het volgende:
Je hoeft in principe niet eens elke dag top te zijn om de Tour te winnen.Als je 1 keer in de juiste ontsnapping mee zit.
Ullrich daarin tegen is nu (eindelijk) zijn blessures en ziektes te boven en zie ik samen met Tyler Hamilton de potentiele kandidaten voor volgend jaar. Beloki zal ook wel in de top 5 mee doen, maar ik tip toch Der Jan en Hamilton...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |