En jij denkt dat als dat inderdaad zo was, de Italiaan niet een paar seconden wist te winnenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 01:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Basso reed daar wel erg hard door, we zullen het nooit zeker weten, maar ik had de indruk dat Armstrong niet harder kon (de finish was nl. wel 10% omhoog, dus sprinten is daar wat anders dan simpelweg uit het wiel komen op het laatst).
Aanklampen is wat anders als er overheen sprinten.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 01:28 schreef okee6 het volgende:
[..]
En jij denkt dat als dat inderdaad zo was, de Italiaan niet een paar seconden wist te winnen
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 01:20 schreef okee6 het volgende:
Basso liet Armstrong idd zwaar passen op La Mongie
http://www.laf.org/quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:27 schreef ilona-scuderia het volgende:
Weet iemand waar je zo'n geel polsbandje van Armstrongs' stichting kan bestellen of kopen?
Intersportquote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:27 schreef ilona-scuderia het volgende:
Weet iemand waar je zo'n geel polsbandje van Armstrongs' stichting kan bestellen of kopen?
Thanx, is er misschien ook een nederlandse site of verkooppunt?quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:38 schreef MartinusMagnus het volgende:
[..]
Intersport
Volgens mij verwachte Mart een script a la Indurain, zodat Hamilton zou gaan winnen..denk ik zoquote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:14 schreef tong80 het volgende:
Mooi ja. Take that Mart.
Als er een ultiem verzorgingsmiddel zou zijn, zou de Amerikaan het het eerste vindenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:12 schreef mitt het volgende:
Hij heeft wel fantastisch oog voor detail he..
gewoon Mart confronteren met zijn voorspelling voor de Tour, alsof ie niks anders/beters te doen heeft
Ferrari is een Italiaanse sportarts die veel wielrenners begeleid (en heeft begeleid) en hij heeft een nogal dubieuze reputatie, waaronder idd dat 'ie nogal wat renners aan de EPO heeft geholpen.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:43 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik hoor net dat het niet zo goed gaat tussen Simeoni en Armstrong (rechtszaak wegens smaad?)
Is die Ferrari nou een epo-verstrekker of een trainingsadviseur
Mart heeft er een column over geschreven op de NOS Tour site. Hij is helaas nu weg.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:17 schreef mitt het volgende:
[..]
Volgens mij verwachte Mart een script a la Indurain, zodat Hamilton zou gaan winnen..denk ik zo
Armstrong bedreigdquote:Op zaterdag 24 juli 2004 15:31 schreef tong80 het volgende:
Hij is dus bedreigd, en krijgt extra politiebescherming. Later vandaag een persconferentie.
Eddy werd nog eens een kapotte milt geslagen door een supporter.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 15:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Is dat dan nu zo speciaal die bedreigingen ? Die vonden zelfs al plaats in de tijd van Anquetil vs publiekslieveling Poulidor ... En nog véél erger dan nu bij Lance ... (Anquetil is er zelfs eens niet door gestart in de tour)
't Is normaal.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 15:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Is dat dan nu zo speciaal die bedreigingen ?
Zit er wellicht meer achter zijn forfait voor de Olympische Spelen?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 16:06 schreef tong80 het volgende:
Niemand weet nog wat voor soort bedreiging, het kan wel eens een politieke achtergrond hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |