quote:Ik vind jou kansloos met je bekrompen ideeen over dit soort issues...
Op zondag 27 juli 2003 01:04 schreef Superstudent het volgende:
ik vind het vrij kansloos
quote:jij bent nog kanslozer, omdat je geen onderbouwing geeft mannetje.. ik geef een mening, met onderbouwing, jij moet lekker in de politiek gaan gwoon gooien met termen die je zelf niet snapt
Op zondag 27 juli 2003 15:17 schreef R2cksson het volgende:[..]
Ik vind jou kansloos met je bekrompen ideeen over dit soort issues...
quote:Mag jij op zondag wel internetten?
Op zondag 27 juli 2003 16:20 schreef Superstudent het volgende:[..]
jij bent nog kanslozer, omdat je geen onderbouwing geeft mannetje.. ik geef een mening, met onderbouwing, jij moet lekker in de politiek gaan gwoon gooien met termen die je zelf niet snapt
quote:Heej Laura!
Op zondag 27 juli 2003 15:26 schreef Laurabeest het volgende:
Kijk eens in de via via.... daar zie ik regelmatig advertenties voor dit werk in staan. Gewoon bij vacatures en dan diversen! www.viavia.nl
Hartstikke bedankt voor de link, hier heb ik echt iets aan!
Ik wist gewoon echt niet waar ik dat soort werk kon vinden. En hier staan veel van dat soort vacatures, so thanks again !
Doe je wel ff je nummer posten hiero als je de baan hebt!
Als half droogstaand FOK! gaat bellen krijg je waarschijnlijk nog opslag ook
succes ermee
Ik heb voor zo een bedrijf gewerkt voor systeembeheer en onderhoud aan de internet kant... en kan je dat bedrijf van harte aanbevelen.
Ik ga alleen geen nummers hier rondgooien ...
quote:Ach mooi was die tijd.
Op vrijdag 25 juli 2003 10:41 schreef Chayenn het volgende:
Vroeger had je zo'n nummer 064949, dat was gratis voor vrouwen en mannen belde dan naar een ander (betaald) nummer. Dat ging ik wel eens bellen met vriendinnetjes en gingen we mannen voor de gek houden. Als je maar lang genoeg met 1 dezelfde bleef hangen, werd er vanzelf gevraagd of je daar wilde 'werken'. Dan kon je gewoon vanuit huis bellen en kreeg je toen geloof ik iets van 15 gulden per uur, misschien wel meer.. Weet niet of dat nummer uberhaupt nog bestaat.
Je op je 11de met je vrienden voordoen als wijf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |