quote:ff eerst testen voor je hem probeert he
Op donderdag 4 september 2003 14:23 schreef Mister_T het volgende:[..]
Je moet hem ook niet downloaden
is de hele versie maar af en toe een spelletje downloaden om te proberen mag tog
quote:ziet er goed uit
Op donderdag 4 september 2003 08:10 schreef gijsje79 het volgende:
Wacht wel tot Battlefield Vietnam uitkomt.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
wanneer gaat dit uitkomen?
quote:had ik ook, schijnen meer mensen te hebben met 1.45, de full werkt idd wel
Op donderdag 4 september 2003 19:47 schreef Skull-splitter het volgende:
Patch-probleempje wat ik had: een ingremental update wilde het NIET doen, ongeldige bla bla bla, maar de full patch deed het wel normaal
en ik heb net ook Secret Wepons of WWII gekocht
quote:Volgens mij in begin 2004.
Op donderdag 4 september 2003 19:52 schreef StefanFM het volgende:[..]
ziet er goed uit
wanneer gaat dit uitkomen?
quote:Had je na RtR dan een goede expansion verwacht? Ik had de hoop al opgegeven.
Op maandag 8 september 2003 22:54 schreef Inquistor87 het volgende:
die SwoW lijkt me echt niks. Al die "geheime wapens" met die rockets enz... nee. Jammer want het was een goede WW2 sim/fps
quote:Dat dacht ik ook eens, en toen ik hem vond en dacht dat ik dacht dat het eerst 3 CD's waren raakte ik helemaal in paniek
Op dinsdag 9 september 2003 21:52 schreef Chen het volgende:
damm ik ben de 2de cdrom kwijt..
Sindsdien niet meer gere-installed..
Hier haal ik even een Hind D naar beneden
quote:Toch knap met een machinegeweer. Ik had je al lang bestookt met wat raketjes.
Op zondag 14 september 2003 18:29 schreef Ker_Plunk het volgende:
Na lange tijd weer is DC gedaan, nieuwe patches erop etc... heb weer zit te gillen![]()
Hier haal ik even een Hind D naar beneden
quote:Meer van de groote en efficientie van die patches... Het zijn ook meer soundpacks/skins dan echte patches, aangezien de veranderde instructies maar een paar KB in hoeven te nemen... En BF is zelf net zo erg dus...
Op zondag 14 september 2003 18:44 schreef Ker_Plunk het volgende:
Worden jullie ook niet moe van die oneindige lading patches en mods?DC leuk ok,maar zoveel...
quote:Eh, laat hem eens instant battle met maximaal 16 spelers doen. Als ie het dan nog vloeiend doet dan kun je de schuld op de internetverbinding leggen... Is hier de laatste 2-3 weken ook het geval... Na een halfuurtje spelen heb je geheid een keer connection problems...
Op donderdag 18 september 2003 10:52 schreef milagro het volgende:
Ik weet niet of dit hier hoort of in Dig, maar ik (mijn zoontje) heb sinds gister, na installeren van bepaalde (automatisch gedownloade) Windows XP updates problemen met BF.
Het liep tot gister perfect, en nu langzamer en soms met horten en stoten (al is dat laatste maar enkele seconden).
Ik sluit Zonelabs en Norton af dus dat is het niet.
Laatste drivers van de videokaart heb ik ook.
Enig idee?
en af en toe de japanners zijn is ook gaaf, die praten zo cool/
quote:Hm, het is in de single player mode.
Op donderdag 18 september 2003 11:38 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Eh, laat hem eens instant battle met maximaal 16 spelers doen. Als ie het dan nog vloeiend doet dan kun je de schuld op de internetverbinding leggen... Is hier de laatste 2-3 weken ook het geval... Na een halfuurtje spelen heb je geheid een keer connection problems...
quote:Nieuwste drivers van de videokaart en geluidskaart er al op staan? Laatste Battlefield patch?
Op donderdag 18 september 2003 11:46 schreef milagro het volgende:[..]
Hm, het is in de single player mode.
quote:jep, drivers up to date.
Op donderdag 18 september 2003 12:52 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Nieuwste drivers van de videokaart en geluidskaart er al op staan? Laatste Battlefield patch?
Laatst geinstalleerde patch is die van 1.07 mb.
ik word niet echt wijs uit die patches, welke nu echt nuttig/nodig zijn en waarvoor.
het zijn er zoveel en iedereen raad je weer wat anders aan
www.battlefield1942.com en dan de nieuwste FULL patch downloaden (incremental werkt negen van de tien keer niet goed)
quote:Ik heb patch 1.45 107 mb al gedownload dus dat is het niet.
Op donderdag 18 september 2003 13:34 schreef Skull-splitter het volgende:
Battlefield patches zijn minstens 45 MB, dus denk niet dat ie erg up-to-daat is...www.battlefield1942.com en dan de nieuwste FULL patch downloaden (incremental werkt negen van de tien keer niet goed)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |