quote:Grapjas, DC is gemaakt naar het beeld van de voorgaande golfoorlogen toen bestond de MOAB nog niet eens, alleen zou het idd wel cool zijn als je over de Daisycutter kon beschikken, die je uit een C-130 vliegtuig kon droppen! "Death from above"
Op dinsdag 12 augustus 2003 15:32 schreef HANDPUPPE het volgende:
Waar zit trouwens de MOAB in Desert Combat?
ben nu vooral de Secret Weapons of WW2 demo aant spelen...
ook Desert Storm een tijdlang gespeeld...
alleen hangt het spel af van teamplay, iets wat nooit goed gaat met bepaalde gasten...
owja... kspeel onder Extince...
quote:Het is mogelijk, er is een mod voor DC dus dan heb je wel dat wapen, dan schijnt alles nog realister te zijn geworden (lees: 1 hit kill)
Op dinsdag 12 augustus 2003 17:08 schreef franske19 het volgende:[..]
Grapjas, DC is gemaakt naar het beeld van de voorgaande golfoorlogen toen bestond de MOAB nog niet eens, alleen zou het idd wel cool zijn als je over de Daisycutter kon beschikken, die je uit een C-130 vliegtuig kon droppen! "Death from above"
zo ziet het er uit
Boem! Weg alles op je basis
[Dit bericht is gewijzigd door H3NK op 13-08-2003 16:18]
quote:Als je kapotte cds heb kun je ze toch terugsturen naar EA en krijg je toch nieuwe. Toch??
Op donderdag 24 juli 2003 22:15 schreef Gijsje het volgende:
Klote dat ik toen mijn CD's gebroken heb allebei precies in het midden op dezelfde plaats 2 scheurtjes hij leest hem gewoon echt niet meer. Jammer vond het best een leuk spel misschien koop ik hem binnekort maar weer een keer als ie in buget of bundel versie uitkomt.Mocht ik hem weer kopen dan speel ik onder USN|Arundo
quote:Nog eentje die z'n cd's van BF1942 gebroken heeft....opvallend zeg (tenminste als deze ook origineel waren)
Op woensdag 13 augustus 2003 16:16 schreef Deevay het volgende:[..]
Als je kapotte cds heb kun je ze toch terugsturen naar EA en krijg je toch nieuwe. Toch??
quote:Yep de team play is soms zwaar k*t vind ik,soms zie je iedereen wachten totdat ze een vliegtuig kunnen krijgen en als er iemand eerst is zie je genoeg gasten hun eigen maatjes dood schieten omdat ze persee in die vliegtuig willen,zwaar kinderachtig dus.
Op dinsdag 12 augustus 2003 17:13 schreef Lurcker het volgende:
speel het spel zowat iedere dag online...ben nu vooral de Secret Weapons of WW2 demo aant spelen...
ook Desert Storm een tijdlang gespeeld...
alleen hangt het spel af van teamplay, iets wat nooit goed gaat met bepaalde gasten...
owja... kspeel onder Extince...
Maar voor de rest is het spel heb laast road to rome gekocht en speel op dit moment de demo secret weapons.
Ik speel tegenwoordig vaak de mod Experience World War 2 (XWWII), voorheen bekend als Soldiers9realism-mod (of zoiets). Dit is een mod waarbij de nadruk meer op realisme ligt.
Dwz:
- Één schot is vaak genoeg om iemand neer te leggen.
- Kogels fluiten nu echt om je oren. Klinkt erg cool. Zo zijn veel geluiden veranderd en klinken nu allemaal realistischer.
- Tanks zijn veel destructiever, maar de turrets draaien een stuk langzamer. Ook het herladen duurt ff.
- In sommige maps zijn de textures wat aangepast, ook de skins van de models zijn her en der gewijzigd.
- Vliegtuigen zijn ook aangepast.
- Nog veel meer wijzigingen, maar je moet het zelf maar ff checken.
Helemaal leuk wordt deze mod als ook de nametags boven de spelers niet meer weergegeven worden. Het onderscheid tussen vriend of vijand is nu een stuk moeilijker te maken en dus....realistischer.
Het valt mij op dat mensen zich een stuk relaxter lijken te gedragen dan op de gemiddelde BF of DC server. Helaas is de mod nog niet zo bekend en zijn er niet veel servers te vinden. Als je The All Seeing Eye gebruikt, dan vindt je er vast wel een paar. Gisteren waren er 3 Amerikaanse servers te vinden. Ik had een ping van rond de 140 en het was prima te spelen. Geen last van lag....
Nu nog wat linkjes:
Official site: http://www.experienceww2.com/
Download mod (ong. 150 MB) hier
Ook nog een benodigde patch Dowload hier
Screenshots laten zien heeft niet zo veel zin aangezien het erg lijkt op het origineel qua gfx. Nou...kom op download die mod en probeer het ff
quote:Eerst screens zien dan geloven
Op vrijdag 15 augustus 2003 09:46 schreef jagermeister1 het volgende:
Screenshots laten zien heeft niet zo veel zin aangezien het erg lijkt op het origineel qua gfx. Nou...kom op download die mod en probeer het ff
quote:Sommige servers op BF zijn ook erg relaxt, DIE METEEN de nOObs, basecampers (dus ook planecampers), en TK-ers eruit kicken en ook bannen. Vaak speelt daar de elite op, tzijn vaak de clanservers die die policy voeren, goeie aanrader is FUBAR of elbracht.net. Die servers zijn echt relax
Op vrijdag 15 augustus 2003 09:46 schreef jagermeister1 het volgende:
-heel verhaal-
Iemand een idee wat het probleem kan zijn??????
quote:Een goede oplossing is: Ga naar je EA Directory, dan naar BF1942, dan naar mods, dan weer naar bf1942 (in de mods directory), en dan weer naar Settings.
Op zaterdag 16 augustus 2003 20:24 schreef Frutsel het volgende:
Weet iemand of de patches zoals Deser Combat invloed kunnen hebben op het originele spel?
Ik had nooit problemen met BF1942, maar tot voor kort heb ik het probleem dat het spel spontaan naar Windows XP terug"floept" en gewoon zichzelf afsluit. Ik dacht een videodriver probleem maar deze heb ik geupdate en dat probleem blijft bestaan.
Ik heb het vaak na het inladen van een map van bijv. Desert Combat (een reguliere zoals Gazala ofzo) maar ook soms midden in het spel, als ik al een half uur speel, zowel bij DC als bij het reguliere BF1942 spel.Iemand een idee wat het probleem kan zijn??????
Als het goed is heb je er dan geen last meer van.
quote:Zoals altijd met initiatieven van Fok.......
Op zaterdag 16 augustus 2003 22:04 schreef Chen het volgende:
de clan is een beetje uitgestroven he?
quote:Ziet er cool uit alleen jammer dat je bij clans zoveel verplichtingen hebben meestal
Op woensdag 13 augustus 2003 18:05 schreef TriuMpH het volgende:
sQ zoekt nog steeds goeie / actieve members, we zijn nu ook een EU divisie gestart... ** geen spam ** http://www.sQ-Legion.nl
Maar de member opties zien er cool uit met wat voor vaste functie ze hebben
Maar dat kan ook nadelen hebben,bijvoorbeeld bij de ene level ben ik goed met sniperen en bij een ander level loop ik liever met een normaal geweer,omdat de omgeving waar veel gebouwen staat te klein is.
[Dit bericht is gewijzigd door Kassadar op 17-08-2003 10:10]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |