quote:Ik krijg hem idd niet vaak aan nee.,.... Weer uninstalled en nu weer lekker verder met BF en patch 1.4. Wel even Battle of Britain gedowned. Is idd een erg cool level zeg
Op zaterdag 2 augustus 2003 03:49 schreef franske19 het volgende:
Yepp ik speel BF1942 bijna dagelijks, soms ook Desert Combat, eve of destruction en sinds vandaag Galactic Conquest!Nick: Eglaerinion[NL]
Stats: http://www.bfstats.com/player.php?pid=957488&showfull=1&army=4
[..]Merciless werkt alleen op unpure servers, waar ik nooit op speel ivm cheatgevoeligheid en randebielen, ik speel alleen op pure servers!
Newbies of Death is een goede server, veel mensen van bf1942.nl!
Edit: typo
quote:Ik moest heel BF opnieuw installeren toen ik Merciless (niet versie 4) eraf had gegooit, had iets te maken met custom textures ofzo!
Ik krijg hem idd niet vaak aan nee.,.... Weer uninstalled en nu weer lekker verder met BF en patch 1.4. Wel even Battle of Britain gedowned. Is idd een erg cool level zeg
Edit: url pictures fixed
[Dit bericht is gewijzigd door franske19 op 04-08-2003 23:38]
quote:Timming.......de bom los laten terwijl je nog een paar meter afstand van het voorwerp heb (hangt wel van de hoogte af...hoe hoger hoe eerder.)
Op maandag 4 augustus 2003 22:58 schreef Kassadar het volgende:
Zien er cool uit die screen shots
Maar heeft iemand een tip over het vliegen en een bom droppen op de juiste plek
Ik kan met alles over weg in dat spel,behalve dat bommen droppen tijdens het vliegen blijft lastig
Ik installeer battlefield opnieuw, draai updates an maps etc, Desert Combat, Starwars ding, en een no-cd patch omdat ik niet tegen een brommende kast kan....
En dan doet NIX het meer....
Kan iemand me met een volgorde/tips helpen?
Ik kan dan geen mods meer activeren zonder dat ik op de desktop val, wel BF via het Programma zelf, en via Gamespy kan ik ineens ook nergens meer in...
Btw. de Coral Sea map is onderdeel van patch 1.4!
Gewoon een kwestie van gemak dus...
CDkey word in een INI file weggeschreven en wordt dus gewoon van de HD gecontroleerd...
Edit:
Ik heb het spel dus WEL gewoon origineel, ik heb alleen een fucking hekel aan nutteloos gespin van mijn CD-rom... Laat het dan tenminste nog eens NUT hebben om er een CD in te hebben liggen...
[Dit bericht is gewijzigd door Skull-splitter op 05-08-2003 23:59]
quote:Geluidskaart issues, dus eventjes je drivers updaten! Als dit niet helpt moet je even kijken of je hardware geluidondersteuning aan hebt staan in de menu's van VC en BF SW demo!
Op zaterdag 9 augustus 2003 00:00 schreef STFU het volgende:
ik heb vandaag de nieuwste versie gedownload van BattleField1942 multiplayer demo, alleen heb ik last van snel geluid.
Dus de stemmetjes in het spel en het schietgeluid gaat razend snel.
Ik had dit ook al met Vietcong.
Weet iemand wat dat is en hoe het op te lossen is?
quote:Waar schiet jij dan op. Op de moter?
Op maandag 11 augustus 2003 23:20 schreef Retuobak het volgende:
je doet echt wel iets fout want ik schiet zo een ander vliegtuig kapot :Szeker in galactic conquest
quote:In het normale BF is het vrij moeilijk een vliegtuig neer te halen, tenminste als je het niet heel vaak speelt. Een tip is om proberen de motoren te raken dan schiet je iemand met binnen no-time uit de lucht!
Op maandag 11 augustus 2003 22:58 schreef Frasier het volgende:
Eventje een vraag over het vliegen of meer het proberen tegenstanders uit de lucht te halen. Ik verbaas me soms echt hoe snel ik uit de lucht word geschoten door een vliegtuig. Ik hoor dat ik geraakt word en vrijwel gelijk ben ik al kapot. Andersom ligt het heel anders, ik schiet op een vliegtuig ik zie dat ik hem raak want er vallen stukken vanaf maar het lijkt eeuwen te duren voor dat ding kapot is. Ligt het aan mij en doe ik iets fout
quote:mwah niet eens altijd, iig niet op de vleugels als het kan natuurlijk wel op motor...... maar meestal gewoon op gewone deel
Op maandag 11 augustus 2003 23:25 schreef Frasier het volgende:[..]
Waar schiet jij dan op. Op de moter?
En battle of britain is zwaar vet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |