quote:Ik ben meer van de adventure games enzo.
Op donderdag 18 september 2003 15:10 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik heb nog geen update gezien, heb verder ook nergens last van...
Speel je het zelf ook nog, Sexy Mamma?
Echt heel irri, het duurde vrij lang voordat het goed liep, en nu ineens weer dit, na 3 weken probleemloos spelen
quote:Goede adventures zijn heerlijk
Op donderdag 18 september 2003 15:33 schreef milagro het volgende:[..]
Ik ben meer van de adventure games enzo.
Als het weer lekker loopt zal ik het eens gaan proberen.Echt heel irri, het duurde vrij lang voordat het goed liep, en nu ineens weer dit, na 3 weken probleemloos spelen
Mjah, hier loopt ie de ene keer ook lekkerder dan de andere keer, maar dat heeft hier voornamelijk met de verbinding te maken, brakke kabel misschien...
Firewall staat uit en heb geen router.
alleen ik heb wel een router...
kan je mss alleen dedicated online hosten?
Maar waarom zijn er altijd zo weinig voertuigen? Op bv Wake geen probleem maar El Alamein...
[Dit bericht is gewijzigd door Bill.Lumbergh op 18-09-2003 19:54]
quote:Ik vind zelf dat er weer juist op sommige maps teveel voertuigen zijn....
Op donderdag 18 september 2003 19:07 schreef Bill.Lumbergh het volgende:
Battlefield 1942 + Dessert Combat is master!Maar waarom zijn er altijd zo weinig voertuigen?
Op bv Wake geen probleem maar El Alamein...
Op El Alemein zijn er echt wel zat voertuigen, vooral plenty of vliegtuigen en als je ff goed zoekt een stuk of 6 jeeps/kubelwagens.
quote:BF+DC is briljant, en als je een beetje leuke MPgame hebt dan is het teamwork geweldig!
Op donderdag 18 september 2003 19:38 schreef Vassili_Z het volgende:
maar goed...
ik heb BF er maar ns vanaf geflikkert, omdat ik t toch bijna nooit meer speel... vind t zo kinderachtig gewordenIn plaats daarvan speel ik het briljante Day of Defeat, waar je toch wel brains voor moet hebben.
quote:Als je geen router hebt, en je handleiding netjes hebt gevolgd, dan zou je gewoon je ping moeten krijgen, maar blijkbaar kan dat niet... Je weet dat je IP hier ook gecheckt wordt als je een post tiept, kun je misschien daar dubbel checken, of met iets als Speedtest.nl...
Op donderdag 18 september 2003 18:03 schreef Inquistor87 het volgende:
Ok ik heb wat hulp nodig. Elke keer als ik een internet server probeer te hosten (non dedicated) en ik op TAB druk (ingame) dan zie ik mn local ip adres maar niet mn internet ip. Ik druk gewoon als ik host wel op host internet. Hoe kan dit???Firewall staat uit en heb geen router.
quote:Idd de nieuwe DC map Basrah's edge is super, het is het betere jatwerk uity Black Hawk Down, maar het speelt echt lekker. Vooral de infanterie is weer belangrijk door de nauwe straatjes en vele schuilplekken moet je constant op je hoede zijn.
Op donderdag 18 september 2003 22:13 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
BF+DC is briljant, en als je een beetje leuke MPgame hebt dan is het teamwork geweldig!
De meeste verbetringen in .4 zijn vrij goed, behalve dat ik meer moeite heb met het snipen van bewegende tegenstanders dan in voorgaande versies ook is de heavy assault klasse (pkm of SAW 249) iets te nauwkeurig over langere afstand.
quote:Zoals ik al heb gezegt ik weet mijn IP wel! Alleen mijn server wordt niet gehost op het internet maar op local.
Op donderdag 18 september 2003 22:15 schreef Skull-splitter het volgende:
Als je geen router hebt, en je handleiding netjes hebt gevolgd, dan zou je gewoon je ping moeten krijgen, maar blijkbaar kan dat niet... Je weet dat je IP hier ook gecheckt wordt als je een post tiept, kun je misschien daar dubbel checken, of met iets als Speedtest.nl...
Zo vet
quote:Ik merk er niks van
Op zaterdag 20 september 2003 17:42 schreef Disorder het volgende:
Er is nog steeds niks aan het framerate probleem gedaan. Ik kap met DC totdat dit gefixed is. Het heeft niks met m'n systeem te maken, sinds de framerateproblemen pas begonnen bij versie 3.nogwat van Desert Combat.
quote:Ik wel, alsmede spontane connection problems detected (waarvoor je eerst al 5 minuten met een ENORME lag zit te spelen)...
Op zaterdag 20 september 2003 18:09 schreef HomerJ het volgende:[..]
Ik merk er niks van
De framerate duikt opeens naar een stilstaand beeld, waarna het spel gewoon doorgaat..
Wil je dat graag hebben als achtergrond?
www.dutchfiles.com/~bf1942/background.zip
(uitgepakt worden in de volgende directory: Battlefield 1942\Mods\bf1942 )
(Wil je weer het oude achterground?)
www.dutchfiles.com/~bf1942/backup-background.zip
quote:Ook een reden voor mij dat ik er mee gekapt ben... die debiele patches die EA en Dice voor BF1942 uitbrengen ga je spontaan van janken
Op zaterdag 20 september 2003 17:42 schreef Disorder het volgende:
Er is nog steeds niks aan het framerate probleem gedaan. Ik kap met DC totdat dit gefixed is. Het heeft niks met m'n systeem te maken, sinds de framerateproblemen pas begonnen bij versie 3.nogwat van Desert Combat.
quote:Precies. Op veel Battlefield forums lees ik hetzelfde. Patches zouden moeten helpen. Door die regen van patches draait het spel voor geen meter meer. Diep en dieptriest.
Op zondag 21 september 2003 12:57 schreef Vassili_Z het volgende:[..]
Ook een reden voor mij dat ik er mee gekapt ben... die debiele patches die EA en Dice voor BF1942 uitbrengen ga je spontaan van janken
quote:Ik speel toch alleen DC...
Op zondag 21 september 2003 17:49 schreef dutchfiles het volgende:
of Secret Weapons kopen!
Dan heb je geen gezeur met die patches.
(tot nu toe)
Hier wat plaatjes van de nieuwe napalm bommen:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |