quote:
Op donderdag 24 juli 2003 13:11 schreef motown het volgende:
Okay, je nam het terecht op voor je vriendin. Maar had je de badmeesters er niet beter wat sneller bij kunnen halen? Of is het zo'n zwembad waar het personeel nooit te vinden is als je die uitgerekend nodig hebt?En kun je tenminste wat respect opbrengen voor alle niet-opvallende Marokkaanse zwemmers die er heus wel zijn maar gewoonweg niet opvallen omdat zij niemand lastvallen in tegenstelling tot deze holle vaten met wie jij werd geconfronteerd? Onderscheid alsjeblieft, thumper. Onderscheid.
hebben ze zoveel respect voor anderen dan ?
haal die kop nu eens uit het zand
het maakt niet uit als er een marokaan ruzie met je heeft dan zullenz e altijd die marokaan helpen want het is 4 handen op een buikSorry voor het "opgeheven vingertje", ik bevond me niet in jouw situatie en ik was ook zeker ballistic gegaan als ze iemand lastig hadden gevallen waar ik om geef, maar je post druipt af van generalisatie. Assholes heb je nou eenmaal overal. Marokkaanse, maar ook binnen alle andere nationaliteiten en etnische groepen.
Dank u.
Ik vind het een gedurfde actie van TS, zelf echter zou ik het lef niet hebben om 4 mensen op die manier aan te pakken.
Verder was mijn vraag of het in de eerste plaats niet mondeling had gekund. Nou, gezien de reacties is dit een "nee"....
quote:
Okay, je nam het terecht op voor je vriendin. Maar had je de badmeesters er niet beter wat sneller bij kunnen halen? Of is het zo'n zwembad waar het personeel nooit te vinden is als je die uitgerekend nodig hebt?En kun je tenminste wat respect opbrengen voor alle niet-opvallende Marokkaanse zwemmers die er heus wel zijn maar gewoonweg niet opvallen omdat zij niemand lastvallen in tegenstelling tot deze holle vaten met wie jij werd geconfronteerd? Onderscheid alsjeblieft, thumper. Onderscheid.
Sorry voor het "opgeheven vingertje", ik bevond me niet in jouw situatie en ik was ook zeker ballistic gegaan als ze iemand lastig hadden gevallen waar ik om geef, maar je post druipt af van generalisatie. Assholes heb je nou eenmaal overal. Marokkaanse, maar ook binnen alle andere nationaliteiten en etnische groepen.
Dank u.
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 13:04 schreef Lariekoek het volgende:[..]
Ga een boomknuffelen!
quote:Handelt de politie een goed, krijg je weer gezeik...
Op donderdag 24 juli 2003 13:11 schreef Blue-eyes het volgende:
Ben ik dan de enige die zich afvraagt waarom niet de topicstarter maar de andere jongens afgevoerd werden ?
Die andere jongens hadden je nog niet eens aangeraakt of jij begint al met schoppen. En dan worden die andere gasten meegenomen en jij niet
quote:ach lijkt me dat je die echt niet nodig hebt als zoiets gebeurd, dan draai je toch gewoon ff helemaal door
Op donderdag 24 juli 2003 13:06 schreef Steve-O het volgende:[..]
Ik moet ook maar is op een vechtsport gaan
quote:Dit hoeft niet altijd herhaald te worden, iedereen weet dat er ook veel goeie marokkanen zijn......
Sorry voor het "opgeheven vingertje", ik bevond me niet in jouw situatie en ik was ook zeker ballistic gegaan als ze iemand lastig hadden gevallen waar ik om geef, maar je post druipt af van generalisatie. Assholes heb je nou eenmaal overal. Marokkaanse, maar ook binnen alle andere nationaliteiten en etnische groepen.
Dank u.
Dit is echter een zuiver geval van KUT-marokkanen
quote:Ach ja het zijn altijd de Marokkanen of Turken die lastig zijn, van andere nationaliteiten hoor je nooit wat van, spanjaarden, italianen, amerikanen, fransen, belgen, die kunnen zich tenminste aanpassen je hoort er nooit wat van, het zijn altijd de marokkanen of turken die alles naar de klote helpen.!!!
Dank u.
quote:Misschien een hint voor de politiek......................
Op donderdag 24 juli 2003 13:14 schreef dennisdotcom het volgende:
Snelste topic ooit.
quote:je zal mij nooit horen ontkennen dat er onder nederlanders geen afvalbakken zitten ..en waarom noemt iedereen het lichtgetinte mensen sinds wanneer is marokaan een scheldwoord ????????of antiliaan
[b]Op donderdag 24 juli 2003 13:12 schreef _The_General_ hetdat zet je toch aan het denken. hoewel er genoeg blanken criminelen zijn hoor
quote:Nope, dat was deel 60 van de mb topics
Op donderdag 24 juli 2003 13:14 schreef dennisdotcom het volgende:
Snelste topic ooit.
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 13:14 schreef RaveNation het volgende:[..]
Ach ja het zijn altijd de Marokkanen of Turken die lastig zijn, van andere nationaliteiten hoor je nooit wat van, spanjaarden, italianen, amerikanen, fransen, belgen, die kunnen zich tenminste aanpassen je hoort er nooit wat van, het zijn altijd de marokkanen of turken die alles naar de klote helpen.!!!
quote:Die andere gasten worden dan ook niet meegenomen op verdenking van geweldpleging, maar op aanranding (en daar zijn ongetwijfeld getuigen voor geweest). Ze kunnen idd makkelijk een aanklacht tegen Thumper indienen voor geweld, en als het goed is (en dus wat ik hoop) wordt die aanklacht als onontvankelijk beschouwd door de rechter, gegeven de omstandigheden.
Op donderdag 24 juli 2003 13:11 schreef Blue-eyes het volgende:
Ben ik dan de enige die zich afvraagt waarom niet de topicstarter maar de andere jongens afgevoerd werden ?
Die andere jongens hadden je nog niet eens aangeraakt of jij begint al met schoppen. En dan worden die andere gasten meegenomen en jij niet
quote:Neej, maar 't is gewoon zo
Op donderdag 24 juli 2003 13:15 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
Laat me raden, jij hebt op Femke Halsema gestemd
[Dit bericht is gewijzigd door RaveNation op 24-07-2003 13:17]
(vrouwen vonden het overigens op dat moment niet erg dat ik tussen ze in ging zitten en mij voordeed als)
Kwam ik even later buiten staan ze daar met 8 man mij op te wachten.
Ik uh tja wat nu, toen via de achterdeur weggegaan ik bedoel 8 man dat schiet niet op. uiteindelijk zagen 2 dat ik wegging en tevens die 2 vrouwen. toch maar de vrouwen naar binnen gestuurd en wat klapjes op gevangen ik bedoel beter ik dan zij. Zij veilig weg badmeester + politie erbij, ik met een paar blauwe plekjes en meteen een aantal vriendinnen erbij.
quote:Je leest dan kennelijk uiterst selectief.
Op donderdag 24 juli 2003 13:17 schreef RaveNation het volgende:[..]
Neej, maar 't is gewoon zo
Dootzoek het nieuws archiev van fok! maar eens, kijken hoeveel misdaden je tegenkomt die door hun zijn gepleegd, nog meer dan door Nederlanders
quote:Ha, subtiel hoor.
Op donderdag 24 juli 2003 13:11 schreef Trancemaster het volgende:[..]
Dat jij nog nooit van een meisje hebt gehouden is iets anders..
quote:Nee man, ik kan je ook vertellen dan 80% van de Nederlandse gevangenen in Nederland allochtoon zijn!, zoek maar eens op google
Op donderdag 24 juli 2003 13:18 schreef drenth het volgende:[..]
Je leest dan kennelijk uiterst selectief.
[Dit bericht is gewijzigd door De-Boswachter op 24-07-2003 13:21]
quote:kom op zeg wanneer word JIJ nu eens wakker
Op donderdag 24 juli 2003 13:18 schreef drenth het volgende:[..]
Je leest dan kennelijk uiterst selectief.
quote:bravo! maar heb je nog geneukt ofniet?
Op donderdag 24 juli 2003 13:17 schreef killer_mac het volgende:
Ook een keer meegemaakt,
maar dan gebeurde het bij vrouwen die ik niet kende,
dus ik ging tussen ze in zitten, heb gezegd dat ik van beide de vriend was.
Komen ze "he man we krijgen je nog wel we gaan je meppen"
ikke tuurlijk wanneer jij wilt.(vrouwen vonden het overigens op dat moment niet erg dat ik tussen ze in ging zitten en mij voordeed als)
Kwam ik even later buiten staan ze daar met 8 man mij op te wachten.
Ik uh tja wat nu, toen via de achterdeur weggegaan ik bedoel 8 man dat schiet niet op. uiteindelijk zagen 2 dat ik wegging en tevens die 2 vrouwen. toch maar de vrouwen naar binnen gestuurd en wat klapjes op gevangen ik bedoel beter ik dan zij. Zij veilig weg badmeester + politie erbij, ik met een paar blauwe plekjes en meteen een aantal vriendinnen erbij.
etc ... etc ...![]()
zouden die vier eikels uit openingspost behoren tot die zeer kleine groep on tour die het overal verneuken??
maare ... goeie actie ts ...
ik hoop dat je binnenkort niet de hele familie op de stoep hebt staan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |