abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11983610
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 13:11 schreef motown het volgende:
Okay, je nam het terecht op voor je vriendin. Maar had je de badmeesters er niet beter wat sneller bij kunnen halen? Of is het zo'n zwembad waar het personeel nooit te vinden is als je die uitgerekend nodig hebt?

En kun je tenminste wat respect opbrengen voor alle niet-opvallende Marokkaanse zwemmers die er heus wel zijn maar gewoonweg niet opvallen omdat zij niemand lastvallen in tegenstelling tot deze holle vaten met wie jij werd geconfronteerd? Onderscheid alsjeblieft, thumper. Onderscheid.

hebben ze zoveel respect voor anderen dan ?
haal die kop nu eens uit het zand
het maakt niet uit als er een marokaan ruzie met je heeft dan zullenz e altijd die marokaan helpen want het is 4 handen op een buik

Sorry voor het "opgeheven vingertje", ik bevond me niet in jouw situatie en ik was ook zeker ballistic gegaan als ze iemand lastig hadden gevallen waar ik om geef, maar je post druipt af van generalisatie. Assholes heb je nou eenmaal overal. Marokkaanse, maar ook binnen alle andere nationaliteiten en etnische groepen.

Dank u.

pi_11983615
Mensen hebben mijn reactie verkeerd begrepen vrees ik.

Ik vind het een gedurfde actie van TS, zelf echter zou ik het lef niet hebben om 4 mensen op die manier aan te pakken.
Verder was mijn vraag of het in de eerste plaats niet mondeling had gekund. Nou, gezien de reacties is dit een "nee"....

donderdag 24 juli 2003 @ 13:13:20 #78
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_11983626
quote:
Okay, je nam het terecht op voor je vriendin. Maar had je de badmeesters er niet beter wat sneller bij kunnen halen? Of is het zo'n zwembad waar het personeel nooit te vinden is als je die uitgerekend nodig hebt?

En kun je tenminste wat respect opbrengen voor alle niet-opvallende Marokkaanse zwemmers die er heus wel zijn maar gewoonweg niet opvallen omdat zij niemand lastvallen in tegenstelling tot deze holle vaten met wie jij werd geconfronteerd? Onderscheid alsjeblieft, thumper. Onderscheid.

Sorry voor het "opgeheven vingertje", ik bevond me niet in jouw situatie en ik was ook zeker ballistic gegaan als ze iemand lastig hadden gevallen waar ik om geef, maar je post druipt af van generalisatie. Assholes heb je nou eenmaal overal. Marokkaanse, maar ook binnen alle andere nationaliteiten en etnische groepen.

Dank u.

quote:
Op donderdag 24 juli 2003 13:04 schreef Lariekoek het volgende:

[..]

Ga een boomknuffelen!

Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  donderdag 24 juli 2003 @ 13:13:54 #79
30307 Disher
Sors Salutis
pi_11983644
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 13:11 schreef Blue-eyes het volgende:
Ben ik dan de enige die zich afvraagt waarom niet de topicstarter maar de andere jongens afgevoerd werden ?
Die andere jongens hadden je nog niet eens aangeraakt of jij begint al met schoppen. En dan worden die andere gasten meegenomen en jij niet
Handelt de politie een goed, krijg je weer gezeik...
"Wie geen plezier vindt in eenzaamheid zal niet van de vrijheid houden."
"Verleden en toekomst bestaan slechts voorzover wij eraan denken."
"De kunst van liefde is de kunst van het volhouden."
"Logica brengt je van A naar B. Verbeelding Overal"
pi_11983655
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 13:06 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Ik moet ook maar is op een vechtsport gaan

ach lijkt me dat je die echt niet nodig hebt als zoiets gebeurd, dan draai je toch gewoon ff helemaal door
  donderdag 24 juli 2003 @ 13:14:25 #81
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_11983656
quote:

Dank u.

Dit hoeft niet altijd herhaald te worden, iedereen weet dat er ook veel goeie marokkanen zijn......

Dit is echter een zuiver geval van KUT-marokkanen

pi_11983665
quote:

Dank u.

Ach ja het zijn altijd de Marokkanen of Turken die lastig zijn, van andere nationaliteiten hoor je nooit wat van, spanjaarden, italianen, amerikanen, fransen, belgen, die kunnen zich tenminste aanpassen je hoort er nooit wat van, het zijn altijd de marokkanen of turken die alles naar de klote helpen.!!!
  donderdag 24 juli 2003 @ 13:15:25 #84
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_11983687
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 13:14 schreef dennisdotcom het volgende:
Snelste topic ooit.
Misschien een hint voor de politiek......................
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_11983696
quote:
[b]Op donderdag 24 juli 2003 13:12 schreef _The_General_ het

dat zet je toch aan het denken. hoewel er genoeg blanken criminelen zijn hoor

je zal mij nooit horen ontkennen dat er onder nederlanders geen afvalbakken zitten ..en waarom noemt iedereen het lichtgetinte mensen sinds wanneer is marokaan een scheldwoord ????????of antiliaan
ze mogen wel tegen jou vuile witte christenhond roepen..maar owee als je stink marokaan roept.......
  donderdag 24 juli 2003 @ 13:15:41 #86
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_11983697
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 13:14 schreef dennisdotcom het volgende:
Snelste topic ooit.
Nope, dat was deel 60 van de mb topics .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 24 juli 2003 @ 13:15:47 #87
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_11983701
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 13:14 schreef RaveNation het volgende:

[..]

Ach ja het zijn altijd de Marokkanen of Turken die lastig zijn, van andere nationaliteiten hoor je nooit wat van, spanjaarden, italianen, amerikanen, fransen, belgen, die kunnen zich tenminste aanpassen je hoort er nooit wat van, het zijn altijd de marokkanen of turken die alles naar de klote helpen.!!!

Laat me raden, jij hebt op Femke Halsema gestemd
pi_11983712
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 13:11 schreef Blue-eyes het volgende:
Ben ik dan de enige die zich afvraagt waarom niet de topicstarter maar de andere jongens afgevoerd werden ?
Die andere jongens hadden je nog niet eens aangeraakt of jij begint al met schoppen. En dan worden die andere gasten meegenomen en jij niet
Die andere gasten worden dan ook niet meegenomen op verdenking van geweldpleging, maar op aanranding (en daar zijn ongetwijfeld getuigen voor geweest). Ze kunnen idd makkelijk een aanklacht tegen Thumper indienen voor geweld, en als het goed is (en dus wat ik hoop) wordt die aanklacht als onontvankelijk beschouwd door de rechter, gegeven de omstandigheden.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_11983741
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 13:15 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Laat me raden, jij hebt op Femke Halsema gestemd

Neej, maar 't is gewoon zo
Dootzoek het nieuws archiev van fok! maar eens, kijken hoeveel misdaden je tegenkomt die door hun zijn gepleegd, nog meer dan door Nederlanders

[Dit bericht is gewijzigd door RaveNation op 24-07-2003 13:17]

donderdag 24 juli 2003 @ 13:17:45 #90
49728 killer_mac
Ik denk dus ik leef
pi_11983759
Ook een keer meegemaakt,
maar dan gebeurde het bij vrouwen die ik niet kende,
dus ik ging tussen ze in zitten, heb gezegd dat ik van beide de vriend was.
Komen ze "he man we krijgen je nog wel we gaan je meppen"
ikke tuurlijk wanneer jij wilt.

(vrouwen vonden het overigens op dat moment niet erg dat ik tussen ze in ging zitten en mij voordeed als)

Kwam ik even later buiten staan ze daar met 8 man mij op te wachten.
Ik uh tja wat nu, toen via de achterdeur weggegaan ik bedoel 8 man dat schiet niet op. uiteindelijk zagen 2 dat ik wegging en tevens die 2 vrouwen. toch maar de vrouwen naar binnen gestuurd en wat klapjes op gevangen ik bedoel beter ik dan zij. Zij veilig weg badmeester + politie erbij, ik met een paar blauwe plekjes en meteen een aantal vriendinnen erbij.

het leven is mooier dan je denkt, dus sta er bij stil en geniet
pi_11983773
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 13:17 schreef RaveNation het volgende:

[..]

Neej, maar 't is gewoon zo
Dootzoek het nieuws archiev van fok! maar eens, kijken hoeveel misdaden je tegenkomt die door hun zijn gepleegd, nog meer dan door Nederlanders

Je leest dan kennelijk uiterst selectief.
pi_11983788
Goed gedaan hoor!
Maar de politie was meteen ter plaatsen....? Dat doen ze wel erg snel dan!
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_11983794
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 13:11 schreef Trancemaster het volgende:

[..]

Dat jij nog nooit van een meisje hebt gehouden is iets anders..

Ha, subtiel hoor.
Niemand heeft m'n vriendin nog met z'n poten aangeraakt, dus nogmaals, weet niet hoe ik zou reageren.
pi_11983801
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 13:18 schreef drenth het volgende:

[..]

Nee man, ik kan je ook vertellen dan 80% van de Nederlandse gevangenen in Nederland allochtoon zijn!, zoek maar eens op google
Dat zegt al genoeg neem ik aan...
  donderdag 24 juli 2003 @ 13:20:44 #95
47400 De-Boswachter
Spritz mich im mund....
pi_11983822
Zeer goed bezig thumper!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door De-Boswachter op 24-07-2003 13:21]

In het bos daar zijn de ..........
pi_11983841
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 13:18 schreef drenth het volgende:

[..]

kom op zeg wanneer word JIJ nu eens wakker
struisvogeltjes hebben we al genoeg in de politiek die hebben er geen last van...
woon je soms in aerdenhout ofzo in een veilige villa ??
net als de heren en dames uit de politiek
neem die rossenmuller die kneus van groen links die had er geen last van schoonfam is die fam van c&a heeft een leuk huisje in frankrijk....
die bleef ook maar roepen haal ze maar naar binnen
makkelijk gezegd dan
ik ben geen racist maar het word tijd dat er nu iets aan gedaan word
eerst deze probs oplossend an de volgende groep naar binnen
  donderdag 24 juli 2003 @ 13:21:48 #97
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_11983850
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 13:17 schreef killer_mac het volgende:
Ook een keer meegemaakt,
maar dan gebeurde het bij vrouwen die ik niet kende,
dus ik ging tussen ze in zitten, heb gezegd dat ik van beide de vriend was.
Komen ze "he man we krijgen je nog wel we gaan je meppen"
ikke tuurlijk wanneer jij wilt.

(vrouwen vonden het overigens op dat moment niet erg dat ik tussen ze in ging zitten en mij voordeed als)

Kwam ik even later buiten staan ze daar met 8 man mij op te wachten.
Ik uh tja wat nu, toen via de achterdeur weggegaan ik bedoel 8 man dat schiet niet op. uiteindelijk zagen 2 dat ik wegging en tevens die 2 vrouwen. toch maar de vrouwen naar binnen gestuurd en wat klapjes op gevangen ik bedoel beter ik dan zij. Zij veilig weg badmeester + politie erbij, ik met een paar blauwe plekjes en meteen een aantal vriendinnen erbij.

bravo! maar heb je nog geneukt ofniet?
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  donderdag 24 juli 2003 @ 13:21:56 #98
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_11983855
Ik zeg 'Lintje voor die jongeman!!!'
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  donderdag 24 juli 2003 @ 13:22:01 #99
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_11983859
Tja ik moet zeggen dat ik ook altijd de meeste last heb van buitenlandse nationaliteiten. Of het zijn turken, marokkanen of antillianen! Zelfs op mn werk merk je duidelijke verschillen in metaliteit tussen nederlanders en bovenstaand genoemde bevolkingsgroepen. Vooral Antilianen zijn moeilijk begeleidbaar en vaak problematisch omdat hun gezag niet pikken.
BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
  donderdag 24 juli 2003 @ 13:22:09 #100
22976 realist_ik
FC Den Bosch
pi_11983861
Baldadige maroks in zwembad....
Groepsaanranding in zwembad
Amsterdams zwembad Sloterpark zwicht voor terreur
Zwembadterreur in Veenendaal
Marokkanen rellen in zwembad
Allochtonen verpesten zwemplezier in Den Haag
Uitstapje naar recreatiepark verneukt door *******

etc ... etc ...

zouden die vier eikels uit openingspost behoren tot die zeer kleine groep on tour die het overal verneuken??

maare ... goeie actie ts ...
ik hoop dat je binnenkort niet de hele familie op de stoep hebt staan...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')