Van teletekst en de HMH website.
Ik vind het te duur en bovendien viel het me op Fields of Rock vies tegen...
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 10:29 schreef jpg97 het volgende:
Ik dacht dat je er geld BIJ kreeg als je naar dat " ding " gaat kijken...
quote:Doe ik dan ook niet. Maar misschien hebben anderen er nog wat aan...
Op donderdag 24 juli 2003 10:26 schreef BoRRuHG het volgende:
Dan ga je toch niet.
quote:ah da's leuk, toch eens kijken of ik dan kan
Op donderdag 24 juli 2003 10:22 schreef Wrirreljorkel het volgende:
Marilyn Manson & support act
14 december 2003 20.00 uur
¤ 33
V.v.k. start zaterdag 26 juli a.s. om 10.00 uurVan teletekst en de HMH website.
quote:ene optreden is het andere niet
quote:Dat is waar. Ik heb Marilyn echter vaker gezien en bij hem is elke tour toch anders qua opzet. De ene keer is hij het rottende bloedende lijk, dan weer een nichterige flamboyante glamrocker, dan weer een industrial rocker, en deze tour een kruising tussen een stripfiguur en een nazicommandant.
[b]Op donderdag 24 juli 2003 11:16 schreef dr.dunno
ene optreden is het andere niet
Zijn muziek vind van (uit alle periodes) ik op zich wel te pruimen, maar die liveshow vind ik de ene keer leuk (rottend lijk-periode) en de andere keer niet (huidige tour). En ik denk dat er nauwelijks verschil zal zijn tussen het FoR optreden en dat in December (qua decor, setlist, show en dergelijke.) Het ene optreden is het andere niet, maar ik denk dat de HMH wel vergelijkbaar zal worden met het HMH optreden...
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 23:03 schreef schatje het volgende:
Zodat je niet tussen hard rock figuren hoeft te staan.
Nou ja, bij Motörhead in de HMH zaten er ook mensen in de viplounge, dus je kunt er eens voor bellen. Zal dan wel een stuk duurder zijn.
Maar hij is wel oke
quote:Geen probleem als het duurder is.
Op donderdag 24 juli 2003 23:25 schreef Wodan het volgende:
Dat je naar een hardrock/heavy metal concert wil, maar niet van die lui om je heen.Nou ja, bij Motörhead in de HMH zaten er ook mensen in de viplounge, dus je kunt er eens voor bellen. Zal dan wel een stuk duurder zijn.
Ik wil wel me lippen enzo fatsoenlijk bij kunnen werken.
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 23:27 schreef schatje het volgende:[..]
Geen probleem als het duurder is.
Ik denk dat je dan minstens wel op het dubbele moet rekenen.
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 23:27 schreef schatje het volgende:
Die mensen bijten echt niet, hoor.. volgens mij verwacht jij een of andere bikergang daar, of zo. Sowieso, 'je lippen bijwerken'? Organiseert Manson ook een beauty-contest of zo?
quote:Ik ga echt niet tussen die gekke mensen staan hoor.
Op donderdag 24 juli 2003 23:34 schreef Zander het volgende:[..]
Die mensen bijten echt niet, hoor.. volgens mij verwacht jij een of andere bikergang daar, of zo. Sowieso, 'je lippen bijwerken'? Organiseert Manson ook een beauty-contest of zo?
Ik heb geen zin om van boven naar beneden en van links naar de rechts te gaan.Dat trek ik echt niet.
quote:wat ben jij een jankerd zeg......jezus........
Op donderdag 24 juli 2003 23:48 schreef schatje het volgende:[..]
Ik ga echt niet tussen die gekke mensen staan hoor.
Ik heb geen zin om van boven naar beneden en van links naar de rechts te gaan.Dat trek ik echt niet.
"oeh, oeh, ik ben zo fragiel. oeh, oeh, ga weg enge man"
quote:Idd ja.Het schijnt dat ze allemaal vreemde ziekte's hebben.
Op donderdag 24 juli 2003 23:48 schreef schatje het volgende:[..]
Ik ga echt niet tussen die gekke mensen staan hoor.
quote:Dan huur je toch lekker een DVD'tje van dat concert....
Op donderdag 24 juli 2003 23:48 schreef schatje het volgende:Ik heb geen zin om van boven naar beneden en van links naar de rechts te gaan.Dat trek ik echt niet.
Maar er zijn ook zitplaatsen in de HMH waar dat verderfelijk gedrag vast wel meevalt
quote:Mevrouw jankerd voor jou.
Op donderdag 24 juli 2003 23:50 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
wat ben jij een jankerd zeg......jezus........
"oeh, oeh, ik ben zo fragiel. oeh, oeh, ga weg enge man"
Ik heb gewoon het idee dat het er heel wild aan toe gaat.Ik ben niet zo thuis met hard rock gedoe hoor.Ik wil MM echter wel een keer meemaken.
Hoef je niet zo'n brutale toon aan te slaan.
quote:mevrouw, lol
Op donderdag 24 juli 2003 23:55 schreef schatje het volgende:[..]
Mevrouw jankerd voor jou.
Ik heb gewoon het idee dat het er heel wild aan toe gaat.Ik ben niet zo thuis met hard rock gedoe hoor.Ik wil MM echter wel een keer meemaken.
Hoef je niet zo'n brutale toon aan te slaan.
dan ga je toch een beetje aan de zijkant staan? kom op nou zeg....VIP kaarten omdat je bang bent dat de mensen te wild zijn....beetje jammer hoor
quote:Precies, tussen de 14-jarige gothjes en hun ouders ben je veilig.
Op donderdag 24 juli 2003 23:52 schreef Seborik het volgende:
Ja, je kunt achterin op die tribunes gaan zitten. Daar rammen ze je heus niet af.
quote:Ik ben niet bang, druk gedoe van hard rock mensen trek ik niet.
Op donderdag 24 juli 2003 23:57 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
mevrouw, lol
dan ga je toch een beetje aan de zijkant staan? kom op nou zeg....VIP kaarten omdat je bang bent dat de mensen te wild zijn....beetje jammer hoor
quote:zoveel hardrock mensen zullen niet naar MM gaan, volgens mij. Met zn allen m/v in een (kwetsbare) jurk dus zo wild zal het niet worden lijkt me.
Op vrijdag 25 juli 2003 15:56 schreef schatje het volgende:[..]
Ik ben niet bang, druk gedoe van hard rock mensen trek ik niet.
quote:Mooi omschreven
Op donderdag 24 juli 2003 11:27 schreef Wrirreljorkel het volgende:[..]
De ene keer is hij het rottende bloedende lijk, dan weer een nichterige flamboyante glamrocker, dan weer een industrial rocker, en deze tour een kruising tussen een stripfiguur en een nazicommandant.
* ik wacht nog steeds *
quote:Het zal denk ik vooral een puberfestijn worden met ouders om op de kleintjes te passen.
* Antagonist gaat
Ik kon helaas niet naar Fields of Rock, en ik wil MM toch wel eens een keer live zien. Dat het wat duurder is boeit niet zoveel, ik ga zelf bijna nooit naar een concert en het is pas eind van het jaar.... Ondanks alle kritieken hier ga ik midden December toch met plezier richting de HMH
anyway, ik ga met 2 vrienden nog naar Dimmu Borgir ook. Da's in oktober, in Paradiso A'dam.
Ik ga denkik maar eens een mooi 2ehands pak kopen en een hanekam laten groeien als Pogo heeft .
(rechts van Manson op de foto:)
Dussss concert!! Zeker!!
quote:Heheh.. Een pit bedoel je? Daar moet je gewoon niet in gaan staan. Meestal is het gewoon op een bepaald plekje en sta je helemaal vooraan, achteraan of aan de zijkanten wel veilig.. Ik zelf ben er ook niet zo dol op. Spring er wel eens even bij, maar omdat dat nou een uur of zo vol te houden.. Pfff.. Heb ik één keer gedaan, bij Peter Pan Speedrock, nou de volgende morgen ging ik dood van de spierpijn, blauwe plekken en overige brakheid.
Ik denk dat het sowieso wel mee zal vallen bij MM omdat hij tegenwoordig echt enorm veel 14/15 jarig gespuis aantrekt.. Dan is een pit wel leuk op zich..
quote:Kijk, dat is wat ik bedoel, dat trek ik dus echt.
Op vrijdag 5 september 2003 18:39 schreef Sappii het volgende:[..]
Heheh.. Een pit bedoel je? Daar moet je gewoon niet in gaan staan. Meestal is het gewoon op een bepaald plekje en sta je helemaal vooraan, achteraan of aan de zijkanten wel veilig.. Ik zelf ben er ook niet zo dol op. Spring er wel eens even bij, maar omdat dat nou een uur of zo vol te houden.. Pfff.. Heb ik één keer gedaan, bij Peter Pan Speedrock, nou de volgende morgen ging ik dood van de spierpijn, blauwe plekken en overige brakheid.
Maar goed die pit was ook extreem ruig ('punk' gastjes die echt met hun vuisten liepen te zwaaien richting hoofden van mensen en zo..
Das niet leuk meer.)
quote:Daar staan die enge mensen ook op....
Op dinsdag 11 november 2003 19:07 schreef schatje het volgende:
Ik ga overigens niet. Koop wel een DVD van een concert van hem. Iemand een aanrader??
K ga der trouwens wel heen met BoRRuhG, Rolluffie en _Draven_
[Dit bericht is gewijzigd door Satan.NB op 11-11-2003 20:20]
T zal wel stikken van de breezergoths dus knuppel gaat mee
quote:Oeh breezergoths ....
Op dinsdag 11 november 2003 20:19 schreef _Draven_ het volgende:
BoRRuGH en Rollufie slepen me mee en deze meneer boven me ookT zal wel stikken van de breezergoths dus knuppel gaat mee
quote:Dat is natuurlijk een idee
Op dinsdag 11 november 2003 20:39 schreef ZixS het volgende:
Fok! Manson-meet houden?
quote:Ik ga eens vragen of ik ergens een pak kan lenen/huren. Een pak kopen vind ik dan weer net even wat te duur... Is wel een leuk idee btw, maar binnen een maand een hanekam later groeien gaat niet meer lukken
Op woensdag 30 juli 2003 23:46 schreef ZixS het volgende:
Wie gaat er trouwens in nieuwe Manson stijl? (pak enzo....)Ik ga denkik maar eens een mooi 2ehands pak kopen en een hanekam laten groeien als Pogo heeft
.
(rechts van Manson op de foto:)
[afbeelding]
bvd
quote:Peaches...
Op dinsdag 18 november 2003 20:44 schreef Wickardia het volgende:
Ha die MM haters, die andere gasten die hem wel enigzins cool vinden en natuurlijk de mensen die al zijn cd's hebben: weet iemand van jullie wie er misschien in het voorprogramma staat? Kan er niet echt achterkomen.bvd
quote:Tja idd wat moet ik er van zeggen...
Op woensdag 26 november 2003 11:10 schreef Wickardia het volgende:
Sodemieters wat is dat Peaches slecht...
quote:noway PEACHES ROCKS!!! al hoop ik wel dat ze bij MM beter is dan laatst in nighttown... maar whatever het is maar een voorprogramma dus met een half uur ben je er vanaf
Op woensdag 26 november 2003 11:10 schreef Wickardia het volgende:
Sodemieters wat is dat Peaches slecht...
quote:Een show op een festival is altijd minder dan een show bij de gewone toer.... Ik heb ze al een paar keer live gezien en ga dit keer weer al is het omdat mijn vriendin er graag heen wil. Ik vind sinds dat Zim Zum weg is er geen snars meer aan..... Nu is twiggy ook nog weg.... die was eventueel nog wel grappig ofzo... Manson zelf vind ik maar een droplul... Een soort van ongeplastificeerde michael jackson....
Op donderdag 24 juli 2003 10:22 schreef Wrirreljorkel het volgende:
quote:we zullen het wel zien..., nog 2 nachtjes slapen....
Op donderdag 27 november 2003 20:57 schreef Wickardia het volgende:
Misschien kan ze me wel overtuigen en mijn wellicht voorbarige conclusie de goot in rocken, je weet maar nooit tegenwoordig.
quote:Haha dat dacht jij! met een half uurtje ben je er vanaf...proest!.... ze speelt wel 3 kwartier!!! Ze is echt ranzig...ik heb dr al mogen aanschouwen in frankfurt....shake your tits, shake your dicks....
Op donderdag 27 november 2003 14:30 schreef NewKillerStar het volgende:[..]
noway PEACHES ROCKS!!! al hoop ik wel dat ze bij MM beter is dan laatst in nighttown... maar whatever het is maar een voorprogramma dus met een half uur ben je er vanaf
Vond het geen 35 euro waard eigenlijk. Heb me wel vermaakt, maar daar is het ook mee gezegd.
Wel leuk om te zien dat de 'weekend' goths zich weer leuk hadden aangekleed.
Show was, voor zover ik het kon zien, erg goed. Geluid was ook erg goed alleen echt weer te hard. Ik zit nu nl. nog steeds met een irritante piep in mijn rechteroor; maar hopen dat het wegtrekt.
En nu nog meer koffie....
Mooi...
De freakshow is weer voorbij! JAMMERRRRRR... Ik heb echter weer genoeg rafael´s, donatello´s, michaelangelo´s en leonardo´s zien lopen voor het hele jaar whaha... wat een gare mutsen zie je daar rondlopen.
But anyway...
Marilyn was gaaf Het heeft me niet verpletterd... maar het was goed te pruimen.
Enne... die figuur die iets riep over piep in zijn oren... ooit van oordoppen gehoord?? Scheelt een boel... kost een beetje!
Vandaag alleen wel weer werken... das dan weer minder
Später!
quote:OMG, dat peaches zoog zo hard
Op maandag 15 december 2003 08:12 schreef Coolgoza het volgende:
Voorprogramma vond ik beter dan MM zelf.Vond het geen 35 euro waard eigenlijk. Heb me wel vermaakt, maar daar is het ook mee gezegd.
Wel leuk om te zien dat de 'weekend' goths zich weer leuk hadden aangekleed.
Ik vond Manson iig errug cool
Echt vet dat hij Tourniquet speelde, en die enorme kop van m was ook tof! (die opblaasbare )
Alleen wel een beetje jammer dat Pogo en John5 een beetje in een hoekie in de schaduw bleven staan. Dat Ginger boven op zn drumstel ging staan drummen was dan wel weer erg cool
quote:Ja man,
Op maandag 15 december 2003 15:24 schreef ZixS het volgende:[..]
OMG, dat peaches zoog zo hard
Letterlijk en vet oke was dat
quote:Ik bedoel dus dat ik het slechte muziek vond
Op maandag 15 december 2003 15:34 schreef Coolgoza het volgende:[..]
Ja man,
Letterlijk en vet oke was dat
Maar de show zelf vond ik erg goed, al vroeg ik mij wel af wat er precies live was, en wat er op band staat...
quote:De intro's (String Quartet versie van Antichrist Superstar en Thaeter, het officiele intro van de cd) stonden op band, evenals Fuck Frankie (
Op maandag 15 december 2003 17:33 schreef Frozen het volgende:
Ik vond het concert wel erg snel afgelopen... Na iets meer dan een uur gespeeld te hebben, werd het zeer plots afgekapt. Gelijk zaallichten aan en een achtergrond muziekje. Niet eens tijd om applaus te gevenMaar de show zelf vond ik erg goed, al vroeg ik mij wel af wat er precies live was, en wat er op band staat...
quote:Heb jij die piep ook nog.... erg irri hoop dat t snel weggaat
Op maandag 15 december 2003 08:56 schreef BoRRuHG het volgende:
Het duurde inderdaad niet al te lang, maar ze gingen wel in redelijk rap tempo door; een korte stop voor een verkleedsessie daar gelaten.Show was, voor zover ik het kon zien, erg goed. Geluid was ook erg goed alleen echt weer te hard. Ik zit nu nl. nog steeds met een irritante piep in mijn rechteroor; maar hopen dat het wegtrekt.
En nu nog meer koffie....
Verder ben ik blij dat we peaches bijna gemist hebben, geloof dat we net de 2 laatste nummers hebben gezien. Ranzigheid
Vondt het verder een gave show, hij maakt er wat van
Die opblaaskop was erg lollig
Maar het mocht idd wel wat langer duren...
Zou zo weer gaan (al is het maar om mensen te kijken je ziet er zoveel vage lui )
quote:Anyway... ik vond het wel vermakelijk ookal werd die electrobeat wat langdradig...
Op zaterdag 13 december 2003 20:35 schreef morgaine21 het volgende:[..]
Haha dat dacht jij! met een half uurtje ben je er vanaf...proest!.... ze speelt wel 3 kwartier!!! Ze is echt ranzig...ik heb dr al mogen aanschouwen in frankfurt....shake your tits, shake your dicks....
quote:Ja, 33 euro. Maar dat vindt de TS te weinig.
Op donderdag 24 juli 2003 10:29 schreef jpg97 het volgende:
Ik dacht dat je er geld BIJ kreeg als je naar dat " ding " gaat kijken...
Ik wist trouwens niet dat er nog mensen bestonden die "vondt" schreven...
quote:taalafwijking....
Op woensdag 17 december 2003 18:21 schreef Wickardia het volgende:
Show was super, muziek was super. Was naar mijn mening het geld waard.Ik wist trouwens niet dat er nog mensen bestonden die "vondt" schreven...
quote:mijn god wat was dat wief (?) slecht, derhalve verfoei ik jouw smaak, in essentie: geen
Op donderdag 27 november 2003 14:30 schreef NewKillerStar het volgende:[..]
noway PEACHES ROCKS!!! al hoop ik wel dat ze bij MM beter is dan laatst in nighttown... maar whatever het is maar een voorprogramma dus met een half uur ben je er vanaf
wat "dat" op het podium vertoonde en ter gehore bracht, was _werkelijk waar_ niet alleen het slechtste wat ik ooit heb gezien, maar ook heb gehoord; woorden komen me tekort in alle ergernis over die waardeloze act
maar verder : marilyn manson was voor mij wel het geld waard, ook al was het naar mijn idee wel te kort en vooral te abrupt afgelopen; heb enorm gelachen met hoe hij met die sletjes op podium om ging (die danseresjes (volgens mij geselecteerd op groupie-gedrag, maar lekker boeiend ) van (m)Obscene die de hele tijd o.a. elkaar op zaten te geilen achter dat witte zeil met die lamp erachter) en om zijn mickey-mouse "cover" (met die misvormde oren op, zwaaiend achter z'n semi-hitler podium) van dat disney theme-song
zeker wel een leuke avond gehad, sindsdien luister ik ook weer meer Marilyn Manson dan tevoren
[Dit bericht is gewijzigd door dr.dunno op 18-12-2003 00:36]
quote:Dat met die microfoon in dat danseresje's reet (fake, maar toch) was erg geinig
Op donderdag 18 december 2003 00:33 schreef dr.dunno het volgende:
ah, eindelijk het topic gevonden
[..]mijn god wat was dat wief (?) slecht, derhalve verfoei ik jouw smaak, in essentie: geen
maar verder : marilyn manson was voor mij wel het geld waard, ook al was het naar mijn idee wel te kort en vooral te abrupt afgelopen; heb enorm gelachen met hoe hij met die sletjes op podium om ging (die danseresjes (volgens mij geselecteerd op groupie-gedrag, maar lekker boeiend
) van (m)Obscene die de hele tijd o.a. elkaar op zaten te geilen achter dat witte zeil met die lamp erachter) en om zijn mickey-mouse "cover" (met die misvormde oren op, zwaaiend achter z'n semi-hitler podium) van dat disney theme-song
zeker wel een leuke avond gehad, sindsdien luister ik ook weer meer Marilyn Manson dan tevoren
quote:ging het niet om
Op donderdag 18 december 2003 00:35 schreef Donnie.Darko het volgende:[..]
Dat met die microfoon in dat danseresje's reet (fake, maar toch) was erg geinig
dat ze zo kakafonisch zaten te rammen op die piano en hij zo aan hun "tieten" zat te frunniken en te grabbelen tussen hun benen was vast ook wel in zekere mate fake, maar ging het niet om ... wel jammer dat hij niet zo heel erg ver ging als op de dvd's, maar dat lag natuurlijk ook aan dat vreselijk kleine en beperkte podium van de HMH
quote:En verfoei jij dus ook de smaak van Marilyn Manson of zoals ze zelf gilde: Your fucking guy Manson invited me here..
Op donderdag 18 december 2003 00:33 schreef dr.dunno het volgende:mijn god wat was dat wief (?) slecht, derhalve verfoei ik jouw smaak, in essentie: geen
quote:Vraag me af hoevaak hij eroverheen is gegaan
Op donderdag 18 december 2003 16:11 schreef NewKillerStar het volgende:[..]
En verfoei jij dus ook de smaak van Marilyn Manson of zoals ze zelf gilde: Your fucking guy Manson invited me here..
Maar als hij dat goed vindt verfoei ik zn smaak ook ja
quote:Als hij goede smaak heeft niet vaak...
Vraag me af hoevaak hij eroverheen is gegaan
quote:(bron: Telegraaf)
MARILYN MANSON: theatrale commercieMet het liefkozende 'You are the dirtiest motherfuckers in the world' en 'Show me your middle finger' zette Marilyn Manson afgelopen zondagavond in de Amsterdamse Heineken Music Hall direct de toon. De Amerikaanse shockrocker zou ook deze avond niet zonder de van hem bekende opruiende teksten voorbij laten gaan. Met snoeiharde versies van oude publieksfavorieten en nieuwe songs afkomstig van de eerder dit jaar verschenen cd 'The Golden Age of Grotesque' wist hij in slechts anderhalf uur tijd de volgepakte bierhal plat te spelen.
De Grotesk Burlesk Tour noemt Marilyn Manson zijn parade rond de wereld. Een perfecte titel, want een show van Manson en zijn band is naast het muzikale aspect net zo goed een kijkspektakel. Dubbel plezier, want zoveel theater krijg je tegenwoordig niet meer voorgeschoteld op een poppodium.
Na een sterke opening met 'oudjes' als 'Disposableteens', 'Great Big White World', 'Rock is dead' laat Manson al snel z'n achtergrondzangeressen annex danseressen Mandy en Monique opdraven om ze, gehuld in lingerie, te laten meebeuken op staande trommels, op hoge platforms de cancan te laten dansen of achter een verlicht scherm een erotisch schaduwspel te laten opvoeren in nieuwlichters als 'Use your fist and not your mouth' of het sterke 'mOBSCENE'.De zanger, die perfect door heeft wat showbizz inhoudt, weet als geen ander zijn publiek te mennen. Zweepte zijn Mansonites, zoals zijn volgelingen zich noemen, net zo lang op tot de zaal kolkte. En wist met dit alles toch een goeie balans te vinden tussen theater en muziek. Manson beseft dat, nu hij de kleinere zalen heeft verruild voor de sporthallen van deze wereld, je muzikale basis goed moet zijn. Dus hebben effecten als vlammenwerpers en megaontploffingen het veld moeten ruimen en bleef het wat dat betreft beperkt tot wat rookmachines en een wolkbreuk aan rode confetti tijdens klassieker 'The dope show'.
Nee, een staande bas, Manson piepend op een saxofoon aan het einde van 'The Golden Age of Grotesque' en zelfs percussie waren toegevoegd om het hier en daar muzikaal te verdiepen. Het snijdende gitaargeweld, de veelheid aan synthesizerklanken en de pompende bas-drumcombinatie van zijn slechts vier man tellende band maakten het verder af. Ook met covers had de zanger geen enkele moeite, want Soft Cell's 'Tainted Love' en Eurythmics' 'Sweet dreams' kregen buitengemeen donkere en harde bewerkingen mee. Het heftige '(s)Aint' en rommelige 'Doll dagga buzz buzz riggety zag' vormden de opmaat voor twee afsluitende Manson-krakers: 'The fight song' waarbij Manson, getooid in sm-masker met Mickey Mouse-oren daarbovenop, hoog vanaf een kansel zijn fans toezong, en 'Beautiful people'.
Echt schokkend werd het nooit. Na bijna vijftien jaar Marilyn Manson zijn de scherpe kantjes daar wel zo'n beetje van af. Wordt er in zijn benepen vaderland nog wel eens een show verboden, in Europa zijn de zalen louter uitverkocht. De theatrale Marilyn Manson weet simpelweg met zijn soms controversiële, maar zeker net zo commerciële liedjes en provocerende act op een slimme manier heel veel tieners aan te spreken.
quote:Het is iig het tegenovergestelde als wat hij heeft gehad.
Op donderdag 18 december 2003 20:19 schreef NewKillerStar het volgende:[..]
Als hij goede smaak heeft niet vaak...
Ik denk dat haar teksten vooral voortkomen uit een gebrek aan sex want van haar uiterlijk moet ze het niet hebben...
Marilyn Manson vond ik echt goed, supermooie theatrale show, jammer inderdaad dat het zo snel voorbij was opeens.. en bij mij was de piep in mn oren na 3 dagen eindelijk weg..
quote:Ewwwwwwwwwwwwwwww gelukkig heb ik dat niet gezien
Op maandag 22 december 2003 17:08 schreef ZwarteMagika het volgende:
ik vond die peaches net zo'n drammende kleuter.. ik las in een blad dat ze 36 is!! en je dan nog zo gedragen?! ranzigste vond ik nog wel dat ze aan die behaarde oksels van dr ging likken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |