quote:altijd gezellig.
Op zondag 27 juli 2003 20:30 schreef superjoden het volgende:[..]
had al zoiets vernomen van mijn zwager...dat de north side een nummertje had gemaakt....
uitvak zal waarschijnlijk goed volzitten als ze komen kijken in amsterdam...
quote:tis weer wat anders dan alleen een vol vak met rotterdammers en eindhovenaren...alhoewel wat rbc aan supporters meenam het afgelopen seizoen viel niet tegen...
Op zondag 27 juli 2003 20:32 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
altijd gezellig.
Zoiets, toch?
quote:obodai goed?
Op zondag 27 juli 2003 20:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Naar Ajax ---> Sonck, Grygera, SQD, Van der Gun, Boschker, Obodai
Van Ajax weg ---> Kiwoe, Van de Meyde, Witschge, Didulica, MidoZoiets, toch?
quote:Was verhuurd aan GBA... Zegt genoeg denk ik, heb em eigenlijk niet vaak zien spelen...
Op zondag 27 juli 2003 20:43 schreef Olmo het volgende:[..]
obodai goed?
quote:Vergeet Mitea niet.
Op zondag 27 juli 2003 20:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Naar Ajax ---> Sonck, Grygera, SQD, Van der Gun, Boschker, Obodai
Van Ajax weg ---> Kiwoe, Van de Meyde, Witschge, Didulica, MidoZoiets, toch?
quote:verhuurd aan gameboy advanced ja?
Op zondag 27 juli 2003 20:46 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Was verhuurd aan GBA... Zegt genoeg denk ik, heb em eigenlijk niet vaak zien spelen...
quote:Is dat al definitief dan?
Op zondag 27 juli 2003 20:48 schreef Qi het volgende:[..]
Vergeet Mitea niet.
quote:Wat is dat? Is dat iets van na mijn jeugd?
Op zondag 27 juli 2003 20:49 schreef Olmo het volgende:[..]
verhuurd aan gameboy advanced ja?
quote:Nee, volgens mij niet, maar hij is wel naar Ajax gekomen om stage te lopen.
Op zondag 27 juli 2003 20:49 schreef HeatWave het volgende:[..]
Is dat al definitief dan?
quote:ja ok, maar danis hij toch niet van Ajax nog...
Op zondag 27 juli 2003 20:49 schreef Qi het volgende:[..]
Nee, volgens mij niet, maar hij is wel naar Ajax gekomen om stage te lopen.
quote:Volgens mij ook nog niet, maar dat gaat geloof ik ook niet lang meer duren...
Op zondag 27 juli 2003 20:51 schreef HeatWave het volgende:[..]
ja ok, maar danis hij toch niet van Ajax nog...
Ik las iets over schoffies en Daniel de Ridder.. Da's niet echt een schoffie, die wordt als hij in Ajax 1 komt ineens met afstand de hoogst opgeleide voetballer in de Nederlandse competitie ooit, schat ik.
quote:Maar wel een doodgewone Hollander...
Op zondag 27 juli 2003 20:57 schreef methodmich het volgende:
Uit bij Ajax is ook nog Henk Timmer en Aaron Mokoena is definitief geen Ajacied meer.Ik las iets over schoffies en Daniel de Ridder.. Da's niet echt een schoffie, die wordt als hij in Ajax 1 komt ineens met afstand de hoogst opgeleide voetballer in de Nederlandse competitie ooit, schat ik.
Hmmm, hoewel, zo doodgewoon is dat tegenwoordig niet meer
quote:Hij doet het wel ok toch?
Op zondag 27 juli 2003 20:51 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Volgens mij ook nog niet, maar dat gaat geloof ik ook niet lang meer duren...
quote:Ik heb nog weinig tot geen negatieve geluiden gehoord... Jullie?
Op zondag 27 juli 2003 20:59 schreef HeatWave het volgende:[..]
Hij doet het wel ok toch?
quote:Nee, maar dat was toch ook niet de vraag? Hij vroeg wie er naar Ajax toegekomen was, en daar hoort een stagaire als Mitea natuurlijk bij.
Op zondag 27 juli 2003 20:51 schreef HeatWave het volgende:[..]
ja ok, maar danis hij toch niet van Ajax nog...
quote:Precies, De Ridder is niet echt een 'schoffie'. Heeft z'n gymnasium een tijdje geleden gehaald en hij is voor de rest ook best netjes. Het is een groot talent en hij zal het in het eerste team heel goed doen, daar ben ik van overtuigd. Ik hoop dat Koeman hem snel haalt, want hij is in mijn ogen dé vervanger voor Van der Meyde. Nederlanders moeten we hebben, niet weer een buitenlander waarvan we nog maar moeten zien of hij het gaat redden.
Uit bij Ajax is ook nog Henk Timmer en Aaron Mokoena is definitief geen Ajacied meer.Ik las iets over schoffies en Daniel de Ridder.. Da's niet echt een schoffie, die wordt als hij in Ajax 1 komt ineens met afstand de hoogst opgeleide voetballer in de Nederlandse competitie ooit, schat ik.
quote:Johan de Kock heeft volgens mij een universitaire studie afgerond (weg en waterbouw, werktuigbouwkunde of bouwkunde ofzo, hij was in ieder geval ingenieur)
Ik las iets over schoffies en Daniel de Ridder.. Da's niet echt een schoffie, die wordt als hij in Ajax 1 komt ineens met afstand de hoogst opgeleide voetballer in de Nederlandse competitie ooit, schat ik.
quote:Heeft hij wel de snelheid om een vleugelspits te zijn dan? Ik geloof dat het meer een '10' is.
Op zondag 27 juli 2003 22:34 schreef Qi het volgende:
Precies, De Ridder is niet echt een 'schoffie'. Heeft z'n gymnasium een tijdje geleden gehaald en hij is voor de rest ook best netjes. Het is een groot talent en hij zal het in het eerste team heel goed doen, daar ben ik van overtuigd. Ik hoop dat Koeman hem snel haalt, want hij is in mijn ogen dé vervanger voor Van der Meyde. Nederlanders moeten we hebben, niet weer een buitenlander waarvan we nog maar moeten zien of hij het gaat redden.
Overigens hebben Bergkamp en Waterreus ook hun gymnasium geloof ik.
quote:Inderdaad, das precies wat ik over hem gelezen heb... Meer nummer tien dan rechtsbuiten.
Op zondag 27 juli 2003 23:18 schreef Kang-He het volgende:[..]
Heeft hij wel de snelheid om een vleugelspits te zijn dan? Ik geloof dat het meer een '10' is.
quote:Het is ook meer een nummer 10, maar aangezien er zoveel concurrentie op die plek is zie ik hem daar voorlopig niet spelen in het eerste. Op de rechter vleugel kunnen we hem wel prima gebruiken, vandaar ook mijn eerdere suggesite, en daar is hij ook inzetbaar.
Op zondag 27 juli 2003 23:18 schreef Kang-He het volgende:[..]
Heeft hij wel de snelheid om een vleugelspits te zijn dan? Ik geloof dat het meer een '10' is.
Overigens hebben Bergkamp en Waterreus ook hun gymnasium geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |