Poll: Van welke nieuweling gaat Ajax het meeste plezier beleven?
quote:Eitje: dat wordt Zdenek...
Op zaterdag 26 juli 2003 19:42 schreef methodmich het volgende:
Tijd voor een polletje:Poll: Van welke nieuweling gaat Ajax het meeste plezier beleven?
Sander Boschker Julien Escudé Zdenek Grygera Cedric van der Gun Anthony Obodai Wesley Sonck Geen van allen Weet niet
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:SQD.
Tijd voor een polletje:Poll: Van welke nieuweling gaat Ajax het meeste plezier beleven?
Sander Boschker Julien Escudé Zdenek Grygera Cedric van der Gun Anthony Obodai Wesley Sonck Geen van allen Weet niet
Tussenstand:
[afbeelding]
quote:Zo spel ik 'm ook al
Op zaterdag 26 juli 2003 20:41 schreef keeper het volgende:[..]
SQD.
quote:Ik verwacht veel van Sonck. In de laatste voorbereidings wedstrijden niet al te gelukkig geweest, maar natuurlijk nog lang geen reden om hem af te schrijven. Als het echte werk gaat beginnen zal hij er vast staan, en ik denk dat hij minstens in de top 5 HCE doelpunten makers van 2003/2004 zal staan.
Tussenstand:
[afbeelding]
Dat kan een hele grote worden
quote:Hou toch op met die onzin man, voorbereiding zegt niks. Vorig jaar had Ajax een perfecte voorbereiding, en PisVee werd weer gewoon kampioen. Nu ga je ga je zeggen dat de voorbereiding kut is omdat Ajax 2 x gelijk heeft gespeeld? Ik kan mij nog herinneren dat Ajax voor aanvang van het seizoen '94 - '95 een slechte voorbereiding kende, met onder andere een 2-3 nederlaag in het olympisch stadion tegen Anderlecht. En dat jaar wonnen ze uiteindelijk alles.
Op zaterdag 26 juli 2003 10:21 schreef Doc het volgende:[..]
Ja.
Of houdt supporter in dat je alleen maar onzinnig blaat dat AJAX JODUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH DE BESTUUUUUUUUUUUUUUUUH zijn. En vervolgens alles wat andere teams doet afkatten.
Ik vind een winst van PSV op Lyon een aanzienlijk betere prestatie dan een gelijkspel (en op het moment van posten van dat deel dat je gequote hebt verlies) van Ajax tegen Derby. Of ben ik dan geen supporter meer?
Op basis van de oefencampagne en het feit dat PSV beter op elkaar ingespeeld is denk (vrees) ik dat PSV kampioen wordt. Ajax moet meer nieuwe spelers inpassen, en heeft een spits die duidelijk moet wennen aan het Ajax systeem (zoals alle gekochte Ajax spitsen).
En dat je de hele tijd Ajax joooooooduh of whatever moet roepen slaat ook nergens op, ik vind dat je wél wat positiever tegenover je cluppie moet staan en gewoon er van overtuigd moet zijn dat ze volgend jaar kampioen worden. Je moet Ajax niet afrekenen op 2 voorbereidingswedstrijden.
En trouwens, wie won er afgelopen jaar 2x van Lyon? Juist jah.
Even ter verduidelijking, ik ben dus niet van Chinese afkomst
quote:Van der Gun kun je geen nieuweling noemen. Hij heeft al eerder bij ajax gespeeld maar was verhuurd.
Tussenstand:
[afbeelding]
quote:Misschien is dat nog wel een aardig idee. In plaats van "Joden" scanderen, overstappen naar "Chinezen! Chinezen! Chinezen!". Voelen die mensen zich gelijk nog een stukje meer thuis in Nederland, en wellicht zit er door zo'n actie een Yu Lang Chon Cup in met 2 miljoen euro prijzengeld volgend voorseizoen...
Op zaterdag 26 juli 2003 22:49 schreef Jadakis het volgende:
Dat hele Joden-gedoe moet gewoon "afgeschaft" worden, het slaat gewoon nergens op. Die gasten die het roepen en denken te zijn, zijn even joods als dat ik Chinees ben.Even ter verduidelijking, ik ben dus niet van Chinese afkomst
quote:Streep Obodai ook dan maar gelijk weg, die was ook verhuurd...
Op zaterdag 26 juli 2003 22:59 schreef erikh het volgende:[..]
Van der Gun kun je geen nieuweling noemen. Hij heeft al eerder bij ajax gespeeld maar was verhuurd.
Hij is toch enigzins "nieuw", omdat 'ie nu een kans krijgt van Koeman, die hij nooit gekregen had van Koeman...
quote:Dan zal Arie toch eerst ff twee Koreanen moeten strikken...
Op zaterdag 26 juli 2003 23:03 schreef twi het volgende:...wellicht zit er door zo'n actie een Yu Lang Chon Cup in met 2 miljoen euro prijzengeld volgend voorseizoen...
quote:Chinezen!
Op zaterdag 26 juli 2003 23:12 schreef Jadakis het volgende:[..]
Dan zal Arie toch eerst ff twee Koreanen moeten strikken...
7 nederlanders in een selectie van 27 man
![]()
en dan klaag wel iedereen dat oranje moet verjongen MAAR WAARMEE
als alle clubs buitenlanders blijven halen?
Koeman zei ook: "Als ik 2 spelers heb/wil kopen die gelijkwaardig aan elkaar zijn en waarvan de één een Nederlander en de ander een buitenlander is. Dan kies ik voor de Nederlander."
quote:Dat is mij bekend, maar hij is weer terug bij de groep en in die zin een nieuweling. Evenals Obodai inderdaad.
Op zaterdag 26 juli 2003 22:59 schreef erikh het volgende:[..]
Van der Gun kun je geen nieuweling noemen. Hij heeft al eerder bij ajax gespeeld maar was verhuurd.
Heb zelf uiteraard Grygera gestemd.
quote:Ik moest hem ook ff 3x lezen op de Ajax-fora voor ik hem snapte
Op zaterdag 26 juli 2003 21:11 schreef Doc het volgende:
Zo spel ik 'm ook al
Maar zoals Haagse Harry al eens tipte: Hâgtop Lesâh!
clubs moeten wat meer over de amateurvelden stropen
buitenlanders in het team is zeker oke maar oudt het wel binnen de bepreken, je bent nog steeds een nederlandse club
quote:Maar internationaal bakken ze er niks van...
Op zondag 27 juli 2003 16:42 schreef AirRaid het volgende:
dat er geen kwalitiet in nedrland rondloopt is lulkoek, kijk maar naar PSV die hebben van de topclubs verreweg de meeste nederlanders en worden wel kampioen
quote:dat maakt niks uit, hoeveel nederlanders je wel of niet hebt
Op zondag 27 juli 2003 16:42 schreef AirRaid het volgende:buitenlanders in het team is zeker oke maar oudt het wel binnen de bepreken, je bent nog steeds een nederlandse club
quote:Utopie?
Op zondag 27 juli 2003 17:18 schreef HeatWave het volgende:
Nou ik zou het wel leuk vinden om gewoon weer met wat echte amsterdamse straatschoffies te spelen hoor.
Ik denk het. De toekomst van het Nederlandse voetbal ligt in het sporadisch door breken van talenten. Afgelopen seizoen was een goed jaar wat dat betreft voor Ajax. Een Sneijder, Van de Vaart, Van der Meijde die hebben laten zien dat ze op hoog niveau mee kunnen. Maar wie weet wanneer de volgende(n) er aan komen. De Ridder? We zullen het wel zien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |