George Burley, manager van 'The Rams', sprak lovend
over Ajax, nadat hij de Amsterdammers aan het werk
had gezien tegen Nottingham Forest. 'Ajax is een
topteam met spelers van wereldklasse. Het is prachtig
om zo'n talentvol team te zien spelen, goede reclame
voor combinatievoetbal. Het zal een leerzame ervaring
zijn voor mijn spelers om tegen dit elftal te spelen.
Ze moeten gewoon hun best doen en vooral plezier hebben'. Het duel vangt aan om 20:45 uur Nederlandse tijd.
quote:volgens mij niet..... vanavond moeten we het doen met Man. City
Op vrijdag 25 juli 2003 17:08 schreef -Raffie- het volgende:
Wordt eht ook nog op tv uitgezonde???????????
-Raffie-
quote:En de tegenstander is ook al kut.
Op vrijdag 25 juli 2003 17:10 schreef superjoden het volgende:[..]
volgens mij niet..... vanavond moeten we het doen met Man. City
quote:Zie Amsterdam Tournament 2003
Op vrijdag 25 juli 2003 17:20 schreef Devano het volgende:
Ik kijk nu al uit naar het Amsterdam Tournament, heerlijke seizoensopening altijd.. Jammer dat Grygera niet meedoet. Wie gaan er allemaal nog meer?
(zover ik zeker weet Doopy, Harry, Tong80, golfer en ik; ik neem aan dat Speed1971 en keeper ook gaan)
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 18:39 schreef zjroentje het volgende:[..]
En de tegenstander is ook al kut.
sympathiek team dat ManCity
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 22:29 schreef JeroenV het volgende:
Ajax staat met 2-1 achter tegen Derby County.
Wat slecht
PSV dus simpel kampioen dit jaar...
(ik lach wel maar ben niet blij...)
quote:OK dan
Op vrijdag 25 juli 2003 22:44 schreef RedGuy het volgende:
Het is 2-2, Mitea.
(nog matig maar goed...)
Uche mag blijven waar-ie zit: we nemen Mitea
quote:Ach in '95 hadden we geloof ook niet zo een beste voorbereiding, maar je weet wat daar uit voort kwam
Op vrijdag 25 juli 2003 22:43 schreef Doc het volgende:[..]
Wat slecht
Voor mijn part wordt alles met 10-0 verloren in de voorbereding als ze er in de competities maar staan.
quote:Hij wordt telkens vergeleken met Jesper Olsen, en da's toch op de vleugels dacht ik (had-ie niet nummer 7?)
Op vrijdag 25 juli 2003 22:46 schreef RedGuy het volgende:
Mitea is een spits toch?
quote:Ik weet dat nog niet eik.
Op vrijdag 25 juli 2003 21:09 schreef Doc het volgende:
(zover ik zeker weet Doopy, Harry, Tong80, golfer en ik; ik neem aan dat Speed1971 en keeper ook gaan)
quote:
Ajax heeft de laatste wedstrijd van de oefencampagne in Engeland weer gelijkgespeeld. tegen Derby County was de eindstand net als tegen Nottingham Forest 2-2. Het spelbeeld van de beide wedstrijden kwam ook overeen, want in de laatste 5 minuten werd er nog gescoord.
Tegen Nottingham Forest was het Wesley Sonck die in de 90ste minuut in zijn eigen doel de laatste treffer 2-2 scoorde. Vanavond scoorde Mitea wel aan de goede kant. In de 87ste minuut bracht hij Ajax naast Derby.In de eerste helft had Cedric van der Gun Ajax op voorsprong gebracht. De ploeg van Koeman speelde weliswaar in een te laag tempo, maar controleerde de wedstrijd wel. Echte kansen werden er niet afgedwongen.
In de tweede helft waren de rollen omgedraaid. Derby drukte Ajax terug op eigen helft en kwam via Taylor kort na rust op gelijke hoogte. Ajax kwam maar sporadisch in het doelgebied van de Engelsen. De zichbaar vermoeide Ajacieden kwamen in de 77ste minuut zlefs op achterstand door een doelpunt van McLeod. De stagiair Mitea, die in het veld was gekomen voor Van der Gun redde de eer.
Opstelling Ajax: Lobont, Grygera, Yakubu, Escude, Van Damme, Van der Gun, Pienaar, Galasek, Maxwell, Van der Vaart, Sonck.
Opstelling Derby County: Oakes, Jackson, Zavagno, Elliot, Mills, Taylor, Costa, Valakari, Bolder, Mawene, McLeod.
* Ajax moet dit seizoen niet met vleugelspitsen spelen
* We moeten dit seizoen niet te veel verwachten van Sonck
Maar dat tweede punt was van te voren al duidelijk: hoeveel gekochte spitsen hebben nou in hun eerste seizoen bij Ajax wel indruk gemaakt...
quote:Dus op basis van 2 wedstrijdjes trek jij al je conclusie voor het seizoen?
Op zaterdag 26 juli 2003 09:35 schreef Doc het volgende:
Wat zijn we te weten gekomen na aanleiding van die twee wedstrijden in Engeland:* Ajax moet dit seizoen niet met vleugelspitsen spelen
* We moeten dit seizoen niet te veel verwachten van SonckMaar dat tweede punt was van te voren al duidelijk: hoeveel gekochte spitsen hebben nou in hun eerste seizoen bij Ajax wel indruk gemaakt...
quote:
Op zaterdag 26 juli 2003 09:37 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Dus op basis van 2 wedstrijdjes trek jij al je conclusie voor het seizoen?
daar zijn oefen wedstrijden toch voor bedoeld
quote:Is meer bezigheidstherapie, als de eerste wedstrijden om het echie gaan trek ik pas mijn conclusies
Op zaterdag 26 juli 2003 09:42 schreef Doc het volgende:[..]
daar zijn oefenwedstrijden toch voor bedoeld
quote:En dat noemt zich supporter
Op vrijdag 25 juli 2003 22:43 schreef Doc het volgende:[..]
Wat slecht
quote:Ja.
Op zaterdag 26 juli 2003 10:15 schreef StarGazer het volgende:[..]
En dat noemt zich supporter
Of houdt supporter in dat je alleen maar onzinnig blaat dat AJAX JODUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH DE BESTUUUUUUUUUUUUUUUUH zijn. En vervolgens alles wat andere teams doet afkatten.
Ik vind een winst van PSV op Lyon een aanzienlijk betere prestatie dan een gelijkspel (en op het moment van posten van dat deel dat je gequote hebt verlies) van Ajax tegen Derby. Of ben ik dan geen supporter meer?
Op basis van de oefencampagne en het feit dat PSV beter op elkaar ingespeeld is denk (vrees) ik dat PSV kampioen wordt. Ajax moet meer nieuwe spelers inpassen, en heeft een spits die duidelijk moet wennen aan het Ajax systeem (zoals alle gekochte Ajax spitsen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |