quote:Jij liever als ik
Op woensdag 20 augustus 2003 09:00 schreef Run-Pucca-Run het volgende:
Joepieeeeeee !!! Nog een weekje en dan zitten we in het vliegtuig richting Bodrum... Can't wait !!!
quote:Ja k ga er nooooit meer heen. Slecht uitgaansleven, afzetters etc
Op woensdag 20 augustus 2003 12:59 schreef Run-Pucca-Run het volgende:
Hoezo?... slechte ervaringen mee?
quote:Vertel
Op woensdag 20 augustus 2003 14:26 schreef Partygurl het volgende:[..]
Ja k ga er nooooit meer heen. Slecht uitgaansleven, afzetters etc
quote:Gewoon
Op woensdag 20 augustus 2003 15:45 schreef Marcel_db het volgende:[..]
Vertel
Ach, ik zal het allemaal zelf wel gaan zien... smaken verschillen (thank God !) en veel plezier in Spanje de volgende x dat je gaat.
de boot vond ik wel heel relaxed ... alleen klote dat we hadden besloten om de laatste dolmus om 0500u te missen en door te gaan tot de eerste bussen (0700u) weer zouden gaan ... blijkt dat de boot er om 5u mee kapt ... ![]()
hop hop efes pils, overal ... waardering: "mwhaahh ... 't gaat"
quote:Geweldig liedje
Op vrijdag 22 augustus 2003 00:15 schreef realist_ik het volgende:
en die sentello hé ...
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 14:47 schreef Partygurl het volgende:[..]
Geweldig liedje
quote:Me 2 !
Op vrijdag 22 augustus 2003 14:51 schreef realist_ik het volgende:[..]
heb 'm al gedownd en gefikt voor in de auto ....
blijf je toch nog ff in dat vakantiegevoel hangen ....
quote:In Gumbet zit die tent, aan de hoofdweg, naast een Chinees restaurant
Op zondag 17 augustus 2003 18:21 schreef Hatjoe het volgende:[..]"Hemera nachtclub in Gumbet"
nee, maar ik ben die naam ook nergens tegengekomen.
http://www.dance4mation.com/board/viewtopic.php?topic=6139&forum=3
[Dit bericht is gewijzigd door Patron op 22-08-2003 18:05]
quote:Dat is toch die nachtclub die onder hotel iskandil zit? Ben er zelf niet binnen geweest helaas, wilde wel nog gaan
Op vrijdag 22 augustus 2003 17:57 schreef Patron het volgende:[..]
In Gumbet zit die tent, aan de hoofdweg, naast een Chinees restaurant
op een ander forum prijst iemand het de hemel in:http://www.dance4mation.com/board/viewtopic.php?topic=6139&forum=3
quote:Oeh
Op zaterdag 23 augustus 2003 19:29 schreef devv05 het volgende:[..]
Dat is toch die nachtclub die onder hotel iskandil zit? Ben er zelf niet binnen geweest helaas, wilde wel nog gaan
Wat is trouwens aan te raden? een zak euro's of turks geld? ik hoor hier in NL allemaal berichten dat grootste deel al in euro's gaat klopt dat? of is het toch wijsheid om te wisselen?
quote:ik zou gewoon voor turks geld gaan. In de meeste restaurant's en bar's staan de prijzen nog gewoon in lira's en met turks geld kun je je tenminste nog een keer miljonair voelen
Op maandag 25 augustus 2003 19:53 schreef Skatje het volgende:
Wat is trouwens aan te raden? een zak euro's of turks geld? ik hoor hier in NL allemaal berichten dat grootste deel al in euro's gaat klopt dat? of is het toch wijsheid om te wisselen?
Klopt dus niet?
Wat dat betreft vond ik Bodrum heel leuk. Leuk gemoedelijk sfeertje, minder irritante proppers, leukere kroegjes, leukere winkeltjes, betere restaurants. Veel leuker, dus als we uitgingen waren we daar.
Ephesus is echt de moeite waard om te bezoeken, maar het is aan te raden dat niet via de touroperator te doen (duur!), maar gewoon solo te gaan. Bij de bushalte in Bodrum vertrekt elke dag een bus ernaartoe om 12:00 en dat kost 12 miljoen voor een enkele reis. Ik heb alles in lira betaalt, in Euro's maakt men alles duurder (naar boven afronden enzo). Dat merk je vooral in restaurants. Tipje: 60 eurocent is 1 miljoen, 1,5 miljoen 1 euro, 20 miljoen 12 euro. Dat rekent makkelijker als je die dingen onthoudt. Wisselen bij het 2e kantoor zodra je in Bodrum de bushalte uitkomt is het makkelijkst. Goede koersen, overzichtelijke bonnen, aardige medewerkers en betrouwbaar.
Restaurant aanrader is The Garden, heerlijk gegeten voor redelijk weinig. Er was nog een restaurant waar het echt belachelijk goedkoop was en heel erg lekker. Daar aten we met 4 personen (3 drankjes, voorgerecht, hoofdgerecht, nagerecht) voor 59 miljoen. Probeer dat maar eens in Nederland! Helaas ben ik de naam van het restaurant vergeten.
Hamam is leuk, maar erg toeristisch en er wordt aan je getrokken en gekraakt! Dus verwacht geen heerlijk relaxte massage, het gaat er ruw aan toe, maar het is wel heerlijk naderhand.
Waterschoentjes zijn ook heel handig, mijn reisgenote stapte op een ruw steentje in zee en bezeerde haar voet. Die heeft dus 4 dagen pijn aan d'r voet gehad...
Heel leuk cafeetje is Cafe Del Mar, 't ziet er aan de buitenkant uit als een gewoon saai ijssalonnetje, maar als je de trapjes naar buiten afloopt kom je in een heel hip loungeding terecht met geweldige muziek en heerlijke kussens om in te liggen op het strand. Heerlijke avondjes gehad daar.
Zo, dat waren mijn tips en ervaringen... Holladiejee!
* mrcool aan de waterpijp op het strand van Bodrum:
Halikarnas, van links naar rechts: HAMMERDEAD_Slick, VSGdotcom en mrcool!
quote:Je hebt het er niet naar je zin gehad he?
Op dinsdag 9 september 2003 17:50 schreef Partygurl het volgende:
hee daar zijn wij oo geweest, zal binnekort es gaan scannen van de geweldige () vakantie
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 18:23 schreef mrcool het volgende:[..]
Je hebt het er niet naar je zin gehad he?
Lekker strand, en leuk uitgaan. Vooral NIET naar het Oranje Cafe waar het wel ontzettend leuk was :
A'Lora (hele relaxte lounge-strand tent)
Crown Bar (zeer leuk contact met 't personeel en uitermate goedkoop, 3,5 mlj. voor een Votka Tonic (op z'n turks geschreven))
Central Bar (erg leuk voor een avondje)
En verder tja, genoeg te zien, genoeg te doen... Maar langer dan 12 dagen hoef je d'r eigenlijk niet te zitten. Het viel me trouwens wel op dat 't uitgaan behoorlijk goedkoper was als in Nederland, ook de cocktails...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |