abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12571508
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 09:00 schreef Run-Pucca-Run het volgende:
Joepieeeeeee !!! Nog een weekje en dan zitten we in het vliegtuig richting Bodrum... Can't wait !!!
Jij liever als ik
.
pi_12575018
Hoezo?... slechte ervaringen mee?
pi_12576689
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 12:59 schreef Run-Pucca-Run het volgende:
Hoezo?... slechte ervaringen mee?
Ja k ga er nooooit meer heen. Slecht uitgaansleven, afzetters etc
.
  woensdag 20 augustus 2003 @ 15:45:21 #154
61758 Marcel_db
En wie niet springt.....
pi_12578604
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 14:26 schreef Partygurl het volgende:

[..]

Ja k ga er nooooit meer heen. Slecht uitgaansleven, afzetters etc

Vertel
Weet je wat een nep ajacied doet? Die zégt dat die op teletekst heeft gekeken!
pi_12579876
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 15:45 schreef Marcel_db het volgende:

[..]

Vertel

Gewoon Uitgaan vond ik tegenvallen maar dat ligt misschien ook aan het feit dat ik de afgelopen 2 jaar naar Spanje ben geweest. Ik hou van kroegen, discotheken etc en die had je daar wel enkele maar niet in de mate van spanje.Not even close..
Let er ook maar goed op hoeveel miljoen je telkens terugkrijgt, wij kwamen meerdere malen met 20miljoen minder thuis (zon13euro). Wanneer je hier iets van zei keken ze niet ech happy
Maar goed, op zich nog wel een leuke vakantie gehad, (leuke groep, heel mooi weer en heel mooi hotel)
.
pi_12580059
Hmmm... dat je het niet echt naar je zin hebt gehad is natuurlijk wel jammer, maar te lezen dat het niet zo is als Spanje doet me toch wel redelijk deugd.
Tuurlijk, ik weet Gumbet is ook best een ' jongeren-badplaats' maar wat mij betreft is alles minder erg dan Salou of Lloret de Mar...

Ach, ik zal het allemaal zelf wel gaan zien... smaken verschillen (thank God !) en veel plezier in Spanje de volgende x dat je gaat.

pi_12619951
zijn net een paar uurtjes terug ...

de boot vond ik wel heel relaxed ... alleen klote dat we hadden besloten om de laatste dolmus om 0500u te missen en door te gaan tot de eerste bussen (0700u) weer zouden gaan ... blijkt dat de boot er om 5u mee kapt ...

hop hop efes pils, overal ... waardering: "mwhaahh ... 't gaat"

pi_12619970
en die sentello hé ...
pi_12631508
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 00:15 schreef realist_ik het volgende:
en die sentello hé ...
Geweldig liedje
.
pi_12631617
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 14:47 schreef Partygurl het volgende:

[..]

Geweldig liedje

heb 'm al gedownd en gefikt voor in de auto ....
blijf je toch nog ff in dat vakantiegevoel hangen ....
pi_12631691
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 14:51 schreef realist_ik het volgende:

[..]

heb 'm al gedownd en gefikt voor in de auto ....
blijf je toch nog ff in dat vakantiegevoel hangen ....

Me 2 !
Al vond ik het geen top vakantie maarjah
.
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 17:57:12 #162
48058 Patron
ricordi chi sono
pi_12636621
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 18:21 schreef Hatjoe het volgende:

[..]"Hemera nachtclub in Gumbet"

nee, maar ik ben die naam ook nergens tegengekomen.

In Gumbet zit die tent, aan de hoofdweg, naast een Chinees restaurant
op een ander forum prijst iemand het de hemel in:

http://www.dance4mation.com/board/viewtopic.php?topic=6139&forum=3

[Dit bericht is gewijzigd door Patron op 22-08-2003 18:05]

pi_12661908
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 17:57 schreef Patron het volgende:

[..]

In Gumbet zit die tent, aan de hoofdweg, naast een Chinees restaurant
op een ander forum prijst iemand het de hemel in:

http://www.dance4mation.com/board/viewtopic.php?topic=6139&forum=3

Dat is toch die nachtclub die onder hotel iskandil zit? Ben er zelf niet binnen geweest helaas, wilde wel nog gaan
  zaterdag 23 augustus 2003 @ 20:51:35 #164
48058 Patron
ricordi chi sono
pi_12663846
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 19:29 schreef devv05 het volgende:

[..]

Dat is toch die nachtclub die onder hotel iskandil zit? Ben er zelf niet binnen geweest helaas, wilde wel nog gaan

Oeh
Gemiste kans denk ik! Maar voor mensen die nog gaan, kijk eens in Hemera!
pi_12710000
Is er iemand bekend met het Dedeman hotel?
Woensdag om 06.30 uur vlieg ik, ik ben benieuwd..

Wat is trouwens aan te raden? een zak euro's of turks geld? ik hoor hier in NL allemaal berichten dat grootste deel al in euro's gaat klopt dat? of is het toch wijsheid om te wisselen?

Ik hier?
pi_12714597
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 19:53 schreef Skatje het volgende:
Wat is trouwens aan te raden? een zak euro's of turks geld? ik hoor hier in NL allemaal berichten dat grootste deel al in euro's gaat klopt dat? of is het toch wijsheid om te wisselen?
ik zou gewoon voor turks geld gaan. In de meeste restaurant's en bar's staan de prijzen nog gewoon in lira's en met turks geld kun je je tenminste nog een keer miljonair voelen Ik heb in turkije wel meer als een miljard gepint
En blijkbaar valt met turks geld betalen meestal voordeliger uit.
pi_12721739
Hey, da's vreemd... ik hoor juist van iedereen dat het beter is om met Euro's te betalen... Tenminste, de grotere aankopen... de dolmus etc. gewoon in lira's maar de rest beter in euro's ivm het afronden (????).

Klopt dus niet?

pi_12746009
Sinds vrijdag terug uit Gumbet. Leuke week gehad, hoewel ik Gumbet walgelijk vond. Net Valkenburg. Dat 'neukuh! zuipuh!' gedrag overheerst daar gewoon. En that's not my style.

Wat dat betreft vond ik Bodrum heel leuk. Leuk gemoedelijk sfeertje, minder irritante proppers, leukere kroegjes, leukere winkeltjes, betere restaurants. Veel leuker, dus als we uitgingen waren we daar.

Ephesus is echt de moeite waard om te bezoeken, maar het is aan te raden dat niet via de touroperator te doen (duur!), maar gewoon solo te gaan. Bij de bushalte in Bodrum vertrekt elke dag een bus ernaartoe om 12:00 en dat kost 12 miljoen voor een enkele reis. Ik heb alles in lira betaalt, in Euro's maakt men alles duurder (naar boven afronden enzo). Dat merk je vooral in restaurants. Tipje: 60 eurocent is 1 miljoen, 1,5 miljoen 1 euro, 20 miljoen 12 euro. Dat rekent makkelijker als je die dingen onthoudt. Wisselen bij het 2e kantoor zodra je in Bodrum de bushalte uitkomt is het makkelijkst. Goede koersen, overzichtelijke bonnen, aardige medewerkers en betrouwbaar.

Restaurant aanrader is The Garden, heerlijk gegeten voor redelijk weinig. Er was nog een restaurant waar het echt belachelijk goedkoop was en heel erg lekker. Daar aten we met 4 personen (3 drankjes, voorgerecht, hoofdgerecht, nagerecht) voor 59 miljoen. Probeer dat maar eens in Nederland! Helaas ben ik de naam van het restaurant vergeten.

Hamam is leuk, maar erg toeristisch en er wordt aan je getrokken en gekraakt! Dus verwacht geen heerlijk relaxte massage, het gaat er ruw aan toe, maar het is wel heerlijk naderhand.

Waterschoentjes zijn ook heel handig, mijn reisgenote stapte op een ruw steentje in zee en bezeerde haar voet. Die heeft dus 4 dagen pijn aan d'r voet gehad...

Heel leuk cafeetje is Cafe Del Mar, 't ziet er aan de buitenkant uit als een gewoon saai ijssalonnetje, maar als je de trapjes naar buiten afloopt kom je in een heel hip loungeding terecht met geweldige muziek en heerlijke kussens om in te liggen op het strand. Heerlijke avondjes gehad daar.

Zo, dat waren mijn tips en ervaringen... Holladiejee!

pi_13036910
http://www.deving.com/vakantie voor wat van onze vakantie fototjes in gumbet en bodrum (hotel iskandil)
pi_13045142
Hier enkele vakantiefoto's van Bodrum augustus dit jaar!

* mrcool aan de waterpijp op het strand van Bodrum:

Halikarnas, van links naar rechts: HAMMERDEAD_Slick, VSGdotcom en mrcool!

Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_13051725
hee daar zijn wij oo geweest, zal binnekort es gaan scannen van de geweldige ( ) vakantie
.
pi_13052396
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 17:50 schreef Partygurl het volgende:
hee daar zijn wij oo geweest, zal binnekort es gaan scannen van de geweldige ( ) vakantie
Je hebt het er niet naar je zin gehad he?
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_13064193
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 18:23 schreef mrcool het volgende:

[..]

Je hebt het er niet naar je zin gehad he?

.
pi_13120634
Ben net een paar dagen terug uit Gumbet. Supervakantie, echt.

Lekker strand, en leuk uitgaan. Vooral NIET naar het Oranje Cafe waar het wel ontzettend leuk was :

A'Lora (hele relaxte lounge-strand tent)
Crown Bar (zeer leuk contact met 't personeel en uitermate goedkoop, 3,5 mlj. voor een Votka Tonic (op z'n turks geschreven))
Central Bar (erg leuk voor een avondje)

En verder tja, genoeg te zien, genoeg te doen... Maar langer dan 12 dagen hoef je d'r eigenlijk niet te zitten. Het viel me trouwens wel op dat 't uitgaan behoorlijk goedkoper was als in Nederland, ook de cocktails...

I thought what I'd do was, I'd pretend I was one of those deaf-mutes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')