quote:Thanx!
Op zondag 3 augustus 2003 16:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
He, veel plezier partygurl!Gaat vast lukken!
quote:Vertraging is idd heel irritant, wij hadden de terugweg een vertraging van 4 uur
Op zondag 3 augustus 2003 16:34 schreef Partygurl het volgende:
40graduh in de schaduw![]()
Dan ben ik dus zo thuis
Ik vertrek vannacht en er wordt nu gemeld dat ik vertraging heb, ole
quote:Ssst daar wil ik niet aan denken
Op zondag 3 augustus 2003 17:19 schreef Hatjoe het volgende:[..]
Vertraging is idd heel irritant, wij hadden de terugweg een vertraging van 4 uur
quote:Zoiets wel ja.. Bijna elke dag wel temperaturen boven 40 graden iig...
Op zondag 3 augustus 2003 16:32 schreef BloodyLotte het volgende:
Jemig, iedereen naar Bodrum? Ik ga over 2 weken met een vriendin. Heb gehoord dat het er 40 graden in de schaduw is. Alle lange broeken worden dus thuis gelaten...
quote:Dan ff lekker naar een turks badhuis, mooi in de sauna zitten van 72 graden
Op zondag 3 augustus 2003 19:17 schreef devv05 het volgende:[..]
Zoiets wel ja.. Bijna elke dag wel temperaturen boven 40 graden iig...
quote:Ben ik niet geweest... We konden nog wel zo'n gratis excursie naar een 'hamam' nemen maar niet gedaan..
Op maandag 4 augustus 2003 16:01 schreef Hatjoe het volgende:[..]
Dan ff lekker naar een turks badhuis, mooi in de sauna zitten van 72 graden
quote:wees blij, die lui graaien je zomaar in de broek
Op dinsdag 5 augustus 2003 11:28 schreef devv05 het volgende:[..]
Ben ik niet geweest... We konden nog wel zo'n gratis excursie naar een 'hamam' nemen maar niet gedaan..
quote:Veel plezier, doe ze in de Oranjebar de groeten
Op vrijdag 8 augustus 2003 01:47 schreef Poogie het volgende:
jippie morgen vertrek ik
quote:Neem eens een kijkje op www.vakantiereiswijzer.nl misschien staat er wat op over je hotel
Op vrijdag 8 augustus 2003 10:04 schreef realist_ik het volgende:
is er al iemand in hotel Medisun geweest?
of gaat daar nog naartoe?
http://www.bodrumhotels.net/new/hotels/4medisun.shtml
quote:daar had ik al gekeken, maar medisun staat er niet tussen ...
Op vrijdag 8 augustus 2003 10:53 schreef KiwiTjuHh het volgende:[..]
Neem eens een kijkje op www.vakantiereiswijzer.nl misschien staat er wat op over je hotel
heb er op internet verder al wel wat over gevonden, maar ik dacht dat er misschien al fokkers waren geweest ... dat zegt net iets meer imho
quote:Okee
Op vrijdag 8 augustus 2003 10:56 schreef realist_ik het volgende:[..]
daar had ik al gekeken, maar medisun staat er niet tussen ...
stond ook niet in de catalogi van het reisbureau, maar werd aangeboden als reserve-hotel omdat alles volgeboekt was ...heb er op internet verder al wel wat over gevonden, maar ik dacht dat er misschien al fokkers waren geweest ... dat zegt net iets meer imho
Dan kan ik je niet verder helpen!
quote:thnx
Op vrijdag 8 augustus 2003 09:53 schreef Hatjoe het volgende:[..]
Veel plezier, doe ze in de Oranjebar de groeten
quote:zelfde straat als alle andere barretjes.
Op vrijdag 8 augustus 2003 14:33 schreef realist_ik het volgende:
waar vind ik die oranjebar?
spring ik ook ff binnen...
quote:dan zullen we daar vast en zeker wel een keer belanden...
Op zaterdag 9 augustus 2003 16:58 schreef Hatjoe het volgende:[..]
zelfde straat als alle andere barretjes.
Verder kwamen we gıster aan bıj het appartement(12 uru smıddags) en we konden er meteen ın, hoefde nıet te w88,da was erg relax.
We zıjn gısteravond een beetje rondwezen lopen ff kıjken wat er zoal te doen ıs. Woeı dıe bar waar je boven op het dak kunt zıtten ıs relaxxx gekk
. vanavond gaan we op zo,n gratıs excursıe om bodrum en gumbet te verkennen,en mısshcıen wa mensen leren kennen.
De mensen zıjn hıer trouwens soms wel erg opdrıngerıg,,maar da ıs soms wel leuk, beetje lullen enzo ![]()
Ben ook al erg bruın geworden ın 1 dag,,zıe het verschıl tenmınste wel goed ![]()
Maar ık ga weer verder, Laterrrzzzzz he
quote:FF internetten in de Green House??
Op zondag 10 augustus 2003 11:29 schreef Poogie het volgende:
Heyy mensuh, Ik ben nu lıve vanuıt turkıje.
Het ıs hıer erg warm en gezellıg, alleen het apartement(turkay voor degene dıe er ook gweest zıjn) vınd ık een beetje tegenvallen, de sfeer rondomhet apartement ıs dan weer wel gezellıgVerder kwamen we gıster aan bıj het appartement(12 uru smıddags) en we konden er meteen ın, hoefde nıet te w88,da was erg relax.
We zıjn gısteravond een beetje rondwezen lopen ff kıjken wat er zoal te doen ıs. Woeı dıe bar waar je boven op het dak kunt zıtten ıs relaxxx gekk. vanavond gaan we op zo,n gratıs excursıe om bodrum en gumbet te verkennen,en mısshcıen wa mensen leren kennen.
De mensen zıjn hıer trouwens soms wel erg opdrıngerıg,,maar da ıs soms wel leuk, beetje lullen enzo
Ben ook al erg bruın geworden ın 1 dag,,zıe het verschıl tenmınste wel goedMaar ık ga weer verder, Laterrrzzzzz he
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |