quote:Ja was in mei al
Op woensdag 23 juli 2003 20:27 schreef Hatjoe het volgende:
Ze draaien trouwens ook apart vaak dit nummer:Mr. C - Cha Cha Slide
quote:Ej, daar heb ik ook formule 1 gekeken, was wel lachen. En heb je nog bij die Hans gegeten?
Op woensdag 23 juli 2003 21:45 schreef devv05 het volgende:
Zakkenrollers niks van gemerkt en X-bar is ALLEEN r&b, echt geen dance... klote tent vond ik dat.. Greenhouse was toch tegenover mijn hotel (Iskandil)? Met Jack als 'propper' die gast was koelDaar heb ik 2x fnoord en formule 1 gekeken..
Latex
quote:das heel mooi
Op donderdag 24 juli 2003 13:46 schreef ThaBanco het volgende:
Ja het is anders warm dan in NL
Nederland is veel benauwder!! Heeft met de lucht vochtigheids graat te maken ofzo.
quote:jaaaaaa !!!! Vorige zomer in 2002 ook al !!! En ik wist toen de titel niet, heb toen wat gezocht op internet en heb het toen gevonden. In elke bar hoorde je die vorig jaar ook al !!!
Op woensdag 23 juli 2003 20:27 schreef Hatjoe het volgende:
Ze draaien trouwens ook apart vaak dit nummer:Mr. C - Cha Cha Slide
quote:Dat is Euro Dance...
Op donderdag 24 juli 2003 16:22 schreef BramK het volgende:[..]
En Gümbet is ook wel goed om uit te gaan, vooral the European Bar, ik denk toch dat het zo heette, met die kussens buiten,
Of hebben we het over 2 verschillende discotheken?
quote:met die 2 dode nederlanders
Op donderdag 24 juli 2003 16:34 schreef ThaBanco het volgende:[..]
Dat is Euro Dance...
Vorig jaar plat gebrand, maar nu weer helemaal opgebouwd!
Je hebt een grote danszaal en voor een groot terras met kussens!Of hebben we het over 2 verschillende discotheken?
quote:Das idd Eurodance die hij bedoelt.. Ben er de eerste dag geweest met de opening geweest toen DJ Marcello er was..
Dat is Euro Dance...
Je hebt een grote danszaal en voor een groot terras met kussens!Of hebben we het over 2 verschillende discotheken?
Hans ken ik niet, Yucca komt me wel bekend voor, waar zat dat precies? En misschien heb ik je wel gezien met F1 daar.. Was dat die race op Silverstone met die gek die over de baan liep?
quote:Ik ben ook naar Dj Marcello geweest!!!
Op donderdag 24 juli 2003 20:07 schreef devv05 het volgende:[..]
Das idd Eurodance die hij bedoelt.. Ben er de eerste dag geweest met de opening geweest toen DJ Marcello er was..
Hans ken ik niet, Yucca komt me wel bekend voor, waar zat dat precies? En misschien heb ik je wel gezien met F1 daar.. Was dat die race op Silverstone met die gek die over de baan liep?
quote:ja EuroDance was het? wanneer is dat dan plat gebrand? ik was er geweest begin juli 2002.
Dat is Euro Dance...
quote:Nou beetje schaduw af en toe vond ik wel lekker anders
Op donderdag 24 juli 2003 22:04 schreef ThaBanco het volgende:[..]
Ik ben ook naar Dj Marcello geweest!!!
Misschien zijn wel elkaar wel voorbij gelopen...oehhh scary!!!
Yucca zat naast app Turkay.
Aan de kant van gumbet centrum.
F1 heb ik niet gekeken....zal gek zijn. met dat mooie weer binnen F1 kijken bah!!!![]()
Maar wij stonden bij DJ Marcello hele tijd op podium met zn 4en, misschien was je idd wel vlakbij.. *eng*
quote:waar zat je dan met die formule 1?
Op donderdag 24 juli 2003 20:07 schreef devv05 het volgende:[..]
Das idd Eurodance die hij bedoelt.. Ben er de eerste dag geweest met de opening geweest toen DJ Marcello er was..
Graag wil ik hier antwoord op krijgen, dus heb je tijd tik het even.
quote:Uh the Green House was dat, bijna tegenover mn hotel (Iskandil), waren alleen maar Nederlanders daar.. En ertegenover was nog een kroegje waar ze ook keken en tijdens de race viel de satteliet nog even uit..
Op vrijdag 25 juli 2003 12:07 schreef Hatjoe het volgende:[..]
waar zat je dan met die formule 1?
quote:Dont know
Op vrijdag 25 juli 2003 12:44 schreef yuggie het volgende:
Weet iemand misschien of hotel Medisun wat is?Graag wil ik hier antwoord op krijgen, dus heb je tijd tik het even.
quote:Ja behoorlijk wat.. Sowieso stikt het er van de Nederlanders (niet alleen jongeren) en word je zelfs op straat meestal in het Nederlands aangesproken door die turken...
Op vrijdag 25 juli 2003 13:52 schreef Partygurl het volgende:
zijn er nou veel ned. jongeren daar?
Trouwens zo'n figuur van Starmaker zat bij ons in het hotel
quote:ja ok, maar waar in de green house? dichtbij de ingang?
Op vrijdag 25 juli 2003 13:16 schreef devv05 het volgende:[..]
Uh the Green House was dat, bijna tegenover mn hotel (Iskandil), waren alleen maar Nederlanders daar.. En ertegenover was nog een kroegje waar ze ook keken en tijdens de race viel de satteliet nog even uit..
quote:waarom vraag je dit eigenlijk? zitten nederlanders dan niet overal??
Op vrijdag 25 juli 2003 13:52 schreef Partygurl het volgende:
zijn er nou veel ned. jongeren daar?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |