quote:oftewel jij solliciteert ook
Op woensdag 23 juli 2003 18:41 schreef Evil_Jur het volgende:
Twijfelgeval, minder laag dan normale criminelen omdat ze wel principes hebben/hadden. En de spanning enzo lijkt me wel wat. Maar tegenwoordig is het niks meer met de georganiseerde misdaad.Een jongensdroompje, na wat leuke films gezien te hebben, dat is het gewoon voor mij...
If not I know where your house lives
quote:Maar pesci was wel cool!
Op woensdag 23 juli 2003 18:44 schreef onlogisch het volgende:
remember Joe Pesci uit "goodfellas"......... die vond het ook beter toen die ingewijd werd........ totdat ie een kogel in zn achterhoofd kreeg
What the fuck, muthafucker, fuck your mother stupid asshole motherfuckking piece of shit fuck fuck fuck etc etc ![]()
hoe ging je rijles??
quote:we used to call eachother "goodfellas" ya know we're the good guys......
Op woensdag 23 juli 2003 18:35 schreef TheSeeker_NL het volgende:
AS FAR BACK AS I CAN REMEMBER, I ALWAYS WANTED TO BE A GANGSTER
![]()
![]()
![]()
like wiseguys
quote:die van mij ook.
Op woensdag 23 juli 2003 18:40 schreef Count_Blah het volgende:[..]
My fuckin' nickname:
Knuckles
quote:Ja, leuk... en iedere dag jezelf afvragen wanneer je afgeschoten wordt.
Op woensdag 23 juli 2003 18:24 schreef GWD het volgende:
Ik zou best bij de mafia willen, lekker in zo'n wit pak rondlopen, vette wagens met chrome velgen eronder. 2 hummers met bodyguards om je heen. Overal waar je komt status en aanzien, mensen vrezen je en als je ze bedreigt kun je alles voor elkaar krijgen.Ook natuurlijk het geld, de landhuizen en helicopter. Je kunt alles gedaan krijgen wat je maar wilt en als iemand je niet aanstaat kun je hem gewoon laten 'wacken' door de mensen die voor je werken.
iedereen spreek je aan met Capo of Godfather. Ofwel je hebt echt iets bereikt in deze wereld. En als je eenmaal godfather bent is de kans dat de politie je komt oppakken weer gruwelijk klein want welke agent gaat zijn leven en dat van zijn gezin nou op het spel zetten voor zijn werk.
jaja, bij de mafia. Lijkt het jouw iets?
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 18:49 schreef EggsTC het volgende:[..]
Ja, leuk... en iedere dag jezelf afvragen wanneer je afgeschoten wordt.
Am I ending up today as dogfood????
[Dit bericht is gewijzigd door onlogisch op 23-07-2003 18:50]
quote:Ho ho, het was mijn idee, ik zorg voor de verdeling van het terrein.
Op woensdag 23 juli 2003 18:35 schreef Marteijn het volgende:[..]
Oke, ik solliciteer, maar dan ben ik jou gelijkwaardige partner. Verder nemen we alleen nog personeel aan dat onder ons werkt.
quote:Gevangen zitten in je eigen landhuis, ruzies uit moeten vechten met andere mafia bendes. Dagelijks andere mensen moeten afpersen, dagelijks bepaalde belangrijke mensen, als politici en agenten om moeten kopen. Niet vrijelijk kunnen lopen omdat er altijd een aanslag op je gepleegd kan worden...
Op woensdag 23 juli 2003 18:24 schreef GWD het volgende:
Ik zou best bij de mafia willen, lekker in zo'n wit pak rondlopen, vette wagens met chrome velgen eronder. 2 hummers met bodyguards om je heen. Overal waar je komt status en aanzien, mensen vrezen je en als je ze bedreigt kun je alles voor elkaar krijgen.Ook natuurlijk het geld, de landhuizen en helicopter. Je kunt alles gedaan krijgen wat je maar wilt en als iemand je niet aanstaat kun je hem gewoon laten 'wacken' door de mensen die voor je werken.
iedereen spreek je aan met Capo of Godfather. Ofwel je hebt echt iets bereikt in deze wereld. En als je eenmaal godfather bent is de kans dat de politie je komt oppakken weer gruwelijk klein want welke agent gaat zijn leven en dat van zijn gezin nou op het spel zetten voor zijn werk.
jaja, bij de mafia. Lijkt het jouw iets?
Jaja leuk, zo bij de mafia...
quote:Slaaf zijn van je vent, naar zijn pootjes hangen. Niet weg mogen wanneer jij wil jaja
Op woensdag 23 juli 2003 19:22 schreef Lovely-Lili het volgende:
'k zou wel vrouw van maffiabaas willen zijn..
hoef ik ook niks strafbaars te doen
lekker winkelen in dure winkels enzo
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 19:23 schreef LKP het volgende:[..]
Slaaf zijn van je vent, naar zijn pootjes hangen. Niet weg mogen wanneer jij wil jaja
leuk zo bij de mafia
quote:Witness to the mob - The story of the man who betrayed John Gotti bedoel je neem ik aan?
Op woensdag 23 juli 2003 18:46 schreef DenniZ224 het volgende:
Ik vind goodfellas eigenlijk maar een nep film er zit teveel humor in en de kleine gast vermoord mensen als of het muggen zijn ,
nee neem dan een voorbeeld aan The Godfather of John Gotti
quote:Klinkt als de ideale vrouw
Op woensdag 23 juli 2003 19:24 schreef Lovely-Lili het volgende:[..]
ja tog
quote:heb jij veel geld dan
Op woensdag 23 juli 2003 19:26 schreef LKP het volgende:[..]
Klinkt als de ideale vrouw
ik denk dat je beter iets kleiner kunt beginnen, misschien ook wel in nederland. bijvoorbeeld de wapenhandel ingaan. dan krijg je weer allemaal connecties, die allemaal opnieuw connecties hebben. en als je jezelf dan waar kunt maken, dan zou je misschien in contact kunnen komen met een familie.
vergeet niet dat de mafia ook erg voorzichtig is, vroeger accepteerden ze alleen leden die volbloed italiaan waren. nu zien ze het liefst nog steeds alleen mensen met een italiaanse achtergrond volgens de geruchten (joepie ik mag erbij
)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |