[n00b]
Waar halen jullie de foto's vandaan, (Google Nite) ja dat weet ik. Maar welke zoektermen eigenlijk. Als ik zoek op spoiler o.i.d. kom ik maar weinig bruikbare foto's tegen. Ook als ik met de advanced search ga spelen.
[/n00b]
quote:http://www.fastandfuriouseast.com/
Op vrijdag 22 augustus 2003 17:02 schreef NiteSpeed het volgende:
Ok, nu ga ik me schamen:[n00b]
Waar halen jullie de foto's vandaan, (Google Nite) ja dat weet ik. Maar welke zoektermen eigenlijk. Als ik zoek op spoiler o.i.d. kom ik maar weinig bruikbare foto's tegen. Ook als ik met de advanced search ga spelen.
[/n00b]
ik word alleen ziek van de n00bs die een beetje op zichzelf stemmen en hun autootje langs al hun msn-vriendjes laten vliegen om zoveel mogelijk stemmen te krijgen.
Grappig dat de mensen die op zichzelf stemmen dat eigenlijk heel vaak doen. Komt dat omdat je die van jezelf dan het mooiste vindt? Maar da's toch altijd zo? Anders maak je 'm niet zo. Dus dat is een bout-reden. Waarom dan wel?
* Googolplexian wants to know, if it's not too much trouble.
quote:Omdat sommige mensen, vooral n00bs, vol zijn van zichzelf en een sportieve gedachte achterwege laten om te kunnen winnen. lijkt mij.
Op maandag 25 augustus 2003 19:01 schreef Googolplexian het volgende:
In het photosoep wedstrijd topic heb ik me dit afgevraagd:
quote:Ik ook...En ook van die lui die hun eigen regels gaan verzinnen elke keer.
Op maandag 25 augustus 2003 18:59 schreef Henkmanz het volgende:
Hoezo verder? ik was al redelijk uitgepraat...ik word alleen ziek van de n00bs die een beetje op zichzelf stemmen en hun autootje langs al hun msn-vriendjes laten vliegen om zoveel mogelijk stemmen te krijgen.
quote:Niks is frustrerender dan weten dat je ergens gewoon 10x zoveel moeite voor hebt gedaan, en daar geen erkenning voor krijgt.
Op maandag 25 augustus 2003 19:04 schreef SiNz het volgende:[..]
Ik ook...En ook van die lui die hun eigen regels gaan verzinnen elke keer.
Heb ik me ook errug druk om gemaakt een tijdje geleden. Maar ja, da's het kutte als je het doet op zoiets openbaars als FOK. Dan krijg je altijd wel dat soort dingen.
quote:I know....
Op maandag 25 augustus 2003 19:05 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Niks is frustrerender dan weten dat je ergens gewoon 10x zoveel moeite voor hebt gedaan, en daar geen erkenning voor krijgt.
Maar ja, iedereen heeft zo zijn eigen redenen om op een bepaalde auto te stemmen. De een kijkt naar afwerking, de ander kijkt naar het totaal-plaatje. EN niet iedereen heeft dezelfde smaak.
Ik dacht bij de S2000 ook dat ik de wreedste bak had gemaakt, maar de simpelere (en niet altijd even goed afgewerkt, zoals die van Ultimora) kregen toch de meeste stemmen. Frustrerend, maar ja...dat is nou een wedstrijd
quote:Ik hou er normaal gesproken niet van om mensen persoonlijk aan te vallen, maar dat Steve-O ondanks het feit dat zn striping gestolen is en er nauwelijks iets veranderd is aan zn auto toch meer stemmen heeft dan ik is frustrerend. Maar goed, ik zal me verder niet meer aanstellen.
Op maandag 25 augustus 2003 19:09 schreef SiNz het volgende:[..]
I know....
quote:Ach... geen waardering.. je hebt best wel wat stemmen
Op maandag 25 augustus 2003 19:05 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Niks is frustrerender dan weten dat je ergens gewoon 10x zoveel moeite voor hebt gedaan, en daar geen erkenning voor krijgt.
We kunnen ook afspreken voortaan allemaal op onszelf te stemmen. Nooit meer fraude en nooit meer een winnaar. If you can't beat 'm, beat 'm.
quote:Misschien wel, maar dat blijf ik stom vinden
Op maandag 25 augustus 2003 19:12 schreef Googolplexian het volgende:
We kunnen ook afspreken voortaan allemaal op onszelf te stemmen. Nooit meer fraude en nooit meer een winnaar. If you can't beat 'm, beat 'm.
overigens heb ik wel zo gigantisch mijn eigen stijl ontwikkeld, net als de rest, dat je al een beetje ken gokken van wie welke is, dat is wel grappig. verder maak ik de meeste dingen juist simpeler of strakker, dat is gewoon wat meer mijn smaak. en soms juist super uitbundig
quote:Haha, ja....dat viel mij ook op. Ik kan inderdaad ook de laatste tijd zien aan de soep van wie ie is (niet altijd..). Wel lache!
Op maandag 25 augustus 2003 19:24 schreef Ultimora het volgende:
ff over het stemmen op jezelf, ik stem bijna altijd op mezelf, dat geef ik ook eerlijk toe en zo, maar dat komt vaak omdat het me bloed zweet en tranen heeft gekost om het plaatje naar mijn smaak te krijgen. en dan heb ik zo iets van die van mij s toch he-le-maal ge-wel-dig... (soms is die dat natuurlijk ook) maar soms stem ik ook op een ander.
overigens heb ik wel zo gigantisch mijn eigen stijl ontwikkeld, net als de rest, dat je al een beetje ken gokken van wie welke is, dat is wel grappig. verder maak ik de meeste dingen juist simpeler of strakker, dat is gewoon wat meer mijn smaak. en soms juist super uitbundig
en wtf als ik dr bij schrijf waarom ik niet op de anderen heb gestemd? ik dacht eerst van ik stem op X nou jah toch maar niet, dus ik denk ik schrijf ff op waarom ik niet op X heb gestemd. toen ik dat had staan, had ik zo iets van, ow dan denkt X straks weer van oh oooh hij heeft weer de pik op mij, en is een klootzak en weet ik wel wat niet allemaal want van de rest heeft hij niks gezegd.. nou nu dus wel. maar das dus ook niet goed. vandaar.
owjah ik ben vaak nog subtiel met dit soort dingen.... dus niet te hard gaan miepen, de volgende keer zeg ik wat ik er van vind in overdrijvingsmodus.
tis trouwens fokking moeilijk om opbouwende kritiek over iets of iemand te schrijven.
Maargoed, mocht ik binnenkort nog wat tijd over hebben, dan stamp ik wel ff een stempagina ofzo in elkaar met php en dan kan iedereen daar op stemmen. Zo krijgen we geen vage poll's meer. Is dat een id????
Weet alleen niet of ik hier binnenkort tijd voor heb.
Grtz & Good night,
Mr. T-Rex
Het hele principe van stemmen is een democratisch, gemiddelde mening te krijgen van de stemmers. Het proces is niet eerlijk als de stemmers verschillende regels hanteren.
quote:Is niet waar. Ik maak mijn creatie en daarna bekijk ik de rest. Dan komt het wel vaker voor dat ik een andere mooier vindt en die krijgt mijn stem. Meer zeg ik er niet meer over.
Op donderdag 28 augustus 2003 00:34 schreef Googolplexian het volgende:
Je vind die van jezelf meestal het mooist. Anders maak je 'm anders.
Kent iemand het programma GIMP
het is net zo iets als photoshop
iemand die ik ken gebruikt het ook om auto's te veranderen
quote:is GIMP nog ergens een afkorting van? Ik ken het namelijk niet..
Op woensdag 3 september 2003 17:31 schreef Rbn het volgende:
Ik wist trouwens nie dat er ook nog een topic was
om gewoon iets anders te vragen.. ...duzKent iemand het programma GIMP
quote:GIMP is voor Linux toch? Volgens mij staat het ergens in mijn linux partitie, maar ik heb nu ff geen zin om te rebooten
Op woensdag 3 september 2003 17:31 schreef Rbn het volgende:
Ik wist trouwens nie dat er ook nog een topic was
om gewoon iets anders te vragen.. ...duzKent iemand het programma GIMP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |