abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11956749
Goedemiddag naar aanleiding van deze topic Winkelkar? bedacht ik ineens dat ik vroeger van die plaatjes bij de kauwgom spaarde hoe heten die dingen ook weer en heeft iemand die nog of plaatjes ervan ? iets met Garbage blabla nog wat plaatjes zaten bij een roze kauwgom dacht ik.
-
pi_11956787
ja die nep-tattoos bij die smerige zoete shit van een stuiver die je alleen maar kocht om het plaatje eigenlijk

Toch?

Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 23 juli 2003 @ 11:31:20 #3
7168 Kptelmo
Syntax Error
pi_11956848
Garbage Pail Kids

"Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning." (Rich Cook)
pi_11956853
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
ja die nep-tattoos bij die smerige zoete shit van een stuiver die je alleen maar kocht om het plaatje eigenlijk

Toch?

Nee veel verder terug ik was toen een jaar of 10 ben nu 23 je had een pakje met een kauwgom erin en daar zaten dan die plaatjes bij een stuk of 5 dacht ik per pakje. geen stickers of tatoo dingetjes maar echte plaatjes met verschilleden afbeeldingen rareplaatjes die je dan ruilde op het schoolplein
-
pi_11956965
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 11:31 schreef Kptelmo het volgende:
Garbage Pail Kids

[afbeelding]

Deze ja maar de plaatjes zagen er anders uit met uitleg of zo dacht ik en niet op zijn kant maar recht op maar die bedoel ik ja. Jammer dat ik ze niet meer heb. Iemand die deze vroeger zeg 14 jaar geleden ook gespaard heeft ????

Ze zagen er meer zo uit

[Dit bericht is gewijzigd door Gijsje op 23-07-2003 11:38]

-
pi_11956971
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 11:31 schreef Gijsje het volgende:

[..]

Nee veel verder terug ik was toen een jaar of 10 ben nu 23 je had een pakje met een kauwgom erin en daar zaten dan die plaatjes bij een stuk of 5 dacht ik per pakje. geen stickers of tatoo dingetjes maar echte plaatjes met verschilleden afbeeldingen rareplaatjes die je dan ruilde op het schoolplein

da's van na mijn tijd Ik weet nog wel van die A-teamplaatjes voor een kwartje per zakje van 5. En dan in een verzamelalbum plakken en zo Dat was ook leuk
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_11957009
En ze komen zo te zien weer terug

-
  woensdag 23 juli 2003 @ 11:40:54 #8
7168 Kptelmo
Syntax Error
pi_11957046
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 11:37 schreef Gijsje het volgende:

[..]

Deze ja maar de plaatjes zagen er anders uit met uitleg of zo dacht ik en niet op zijn kant maar recht op maar die bedoel ik ja. Jammer dat ik ze niet meer heb. Iemand die deze vroeger zeg 14 jaar geleden ook gespaard heeft ????

Ze zagen er meer zo uit [afbeelding]

Je had verschillende series. Toen ik ze spaarde ( ergens tussen 88 en 92 gok ik ) had je iig 2 verschillende series met soms dezelfde afbeeldingen maar verschillende namen.

Ik heb ze ooit allemaal op een aantal vellen kettingpapier geplakt ( ja...het waren ( iig in mijn tijd ) stickers ). De uitleg stond geloof ik op de achterkant.....nou ja....er stond iig iets op de achterkant .

"Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning." (Rich Cook)
pi_11957081
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 11:40 schreef Kptelmo het volgende:

[..]

Je had verschillende series. Toen ik ze spaarde ( ergens tussen 88 en 92 gok ik ) had je iig 2 verschillende series met soms dezelfde afbeeldingen maar verschillende namen.

Ik heb ze ooit allemaal op een aantal vellen kettingpapier geplakt ( ja...het waren ( iig in mijn tijd ) stickers. De uitleg stond geloof ik op de achterkant.....nou ja....er stond iig iets op de achterkant .

Ja het zou best kunnen zijn dat het stickers waren weet het al niet meer zo lang geleden. Maar op de achterkant stond de serie + alle kaarten in de serie zo kon je bij houden wat je nog moest hebben.

-
  woensdag 23 juli 2003 @ 11:48:09 #10
20697 klabbakus
Deng Deng Deng
pi_11957188
Volgens mij bedoeld de TS wat anders

Nog voor Garbage Pail Kids

zaten bij die roze blokjes, meegevouwen in de verpakking, waren stripjes ofzow, helemaal opgevouwen op cheapass papier

ff zoeken

pi_11957271
Je hebt van die series met Donald Duck en Rintintin gehad.
pi_11963039
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 11:48 schreef klabbakus het volgende:
Volgens mij bedoeld de TS wat anders

Nog voor Garbage Pail Kids

zaten bij die roze blokjes, meegevouwen in de verpakking, waren stripjes ofzow, helemaal opgevouwen op cheapass papier

ff zoeken

Nee die bedoel ik niet bedoel echt de bovenstaande iemand die deze ook gekend heeft of ben ik te oud
-
  woensdag 23 juli 2003 @ 15:46:21 #13
54847 inspiral
poor misguided fool
pi_11963335
Vroeger had je ook nog die Bazooka kauwgomplaatjes
I hate to be loved, but I need to feel wanted || [url=http://www.barflyonline.co.uk/]Barfly[/url], best unsigned UK band around
pi_11963939
donald duck kauwgom was lekker vroeger
  woensdag 23 juli 2003 @ 23:54:47 #15
20697 klabbakus
Deng Deng Deng
pi_11974895
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 15:34 schreef Gijsje het volgende:

[..]

Nee die bedoel ik niet bedoel echt de bovenstaande iemand die deze ook gekend heeft of ben ik te oud

k, die ken ik dus en veel gespaard

die ik bedoel zijn nog ouder

pi_17876361
ja die waren cool

op deze site staan ze allemaal

http://www.geocities.com/Area51/Station/9622/series1.html

pi_17878045
Ik ken alleen de Donald Duck en Popeye stickers die bij die roze kauwgum zaten. De kauwgom was wel lekker, maar na 2 keer kauwen was de smaak er wel weer af...

Tattoo's zaten er soms ook bij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')