sorry voor de gewekte vreugde MissX
andere keer misschien
quote:Jammer Puckzz, had me leuk geleken je te ontmoeten. Je spreekt overigens in raadselen, maar ja, misschien een andere keer dan maar, hoewel er dan w.s. geen sprake van tieten meten zal zijn
Op 09 maart 2001 06:00 schreef Puckzzz het volgende:
Wij hebben besloten om toch niet te komen. De redenenen hiervoor zijn niet van financiële aard, maar komen uit een andere richting. Aangezien Harrie dan wel hier bij is,lijkt het me duidelijk dat ook ik dan niet zal verschijnen
quote:Ik snap de zin niet
Op 09 maart 2001 06:00 schreef Puckzzz het volgende:
Wij hebben besloten om toch niet te komen. De redenenen hiervoor zijn niet van financiële aard, maar komen uit een andere richting. Aangezien Harrie dan wel hier bij is,lijkt het me duidelijk dat ook ik dan niet zal verschijnensorry voor de gewekte vreugde MissX
andere keer misschien
quote:no problemo!
Op 09 maart 2001 11:47 schreef Gellarboy het volgende:
Hoe-die-nie? Wil je even die schitterende flyer uit het vorige topic in je eerste post editten?? We moeten wel een beetje leden aantrekken natuurlijk!
Wat Harrie doet moet ie zelf weten
quote:leuk!
Op 10 maart 2001 14:23 schreef Puckzzz het volgende:
De kans is groot dat ik heel misschien ff langswaai, maar dan heel even.
Daarbij komt dat ik, door een bepaalde opmerking van gisteren, geen zin meer heb om te komen eigenlijk
Ik ben blijkbaar niet gewenst bij zommigen
quote:Euh, zijn ze misschien geschrokken van de megaposter bovenaan de topic?
Op 11 maart 2001 09:47 schreef Vork het volgende:
Geen Puckzz? geen Harrie? geen Sweetie? en misschien wel geen Tara? wat is dit voor n meeting
Dus ivm carriere-perspectieven kan je me van de misschien-lijst verplaatsen naar de niet-lijst. Sowwy.
quote:Tuurlijk zal ut goed komen!!!
Op 11 maart 2001 10:36 schreef Puckzzz het volgende:
JAWEEEEEEL, stil maar, gaat wel goedkomen.
* Barb heeft een lift terug, is daar onwijs blij mee en gaat dus de hele avond jureren!
Diike voor Hoe-die-Nie!
[Dit bericht is gewijzigd door Barb op 11-03-2001 12:17]
quote:jammer...
Op 11 maart 2001 12:12 schreef Barb het volgende:
En ja hoor, Barb haakt ook af. Waarom? Omdat ik zaterdag vanuit A'dam terug moet naar Eindhoven, om dezelfde dag weer met de trein terug naar A'dam te moeten gaan, aangezien ik 's nachts vlieg vanaf Schiphol. En waarom neem je dan niet alvast al je spullen mee vrijdag Barb, zodat je toch kunt komen? Nou, omdat ik dat qua tijd niet red, deze week. En vrijdag moet ik werken, dus heb ik ook geen tijd om mijn koffer te pakken. Helaas pindakaas, een andere keer maar weer.
quote:Sorry Puckzzz, ik ga er toch zijn, nu jij nog!!!
Op 11 maart 2001 12:15 schreef Puckzzz het volgende:
jammer...
quote:Ik kom ook, alleen dat weten jullie nog niet
Op 11 maart 2001 12:18 schreef Barb het volgende:
Sorry Puckzzz, ik ga er toch zijn, nu jij nog!!!
Jammer Mr. Big, maar soms gaat de carriere voor het meisje
Enne Tara...wat is nou een meeting zonder jou Je moet je van bepaalde opmerkingen helemaal niets aantrekken,joh. Gewoon komen, dan kunnen we jouw verjaardag vast op gepaste wijze inluiden/drinken
En voor die overige watjes die vooraf al roepen vroeg naar huis te gaan: dat zullen we dus nog wel zien!
- MacDonalds
- Bruxelles (oa sate ed)
- friet-en broodjeszaak
- in Mickies zelf (tot 20.00 uur)
- er ook zijn kleine shoarma tentjes
- Donatello's * voorkeur van Gellarboy
er zijn nog wat andere mogelijkheden maar ga ervanuit dat eten in Haarlem niet heel erg goedkoop is (indien iemand anders wel iets weet laat het ff weten) en het vrijdagavond is waardoor het vrij druk zal zijn. *Bolletje raad ook aan om te reserveren als Bruxelles de keuze is dit moet dan wel uiterlijk a.s. dinsdag gebeuren.
Willen de mensen die gezamelijk willen eten iig doorgeven wat ze echt niet zien zitten?
thnx!
[Dit bericht is gewijzigd door hoe-die-nie op 11-03-2001 23:01]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |