Ja idd, daar ben ik het niet mee eens als man zijnde!quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:37 schreef linsjuh het volgende:
meldt zich ook !
hangt wel af van gelegenheid en wie er bij mij zijn
sommige mannen denken dat er op een kutje zonder string slipje of onderbroekje automatisch een tekst met *ik nodig je uit om hier aan te zitten* staat
wat is dan bij voorbeeld een goede gelegenheid en goed gezelschap?quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:37 schreef linsjuh het volgende:
meldt zich ook !
hangt wel af van gelegenheid en wie er bij mij zijn
sommige mannen denken dat er op een kutje zonder string slipje of onderbroekje automatisch een tekst met *ik nodig je uit om hier aan te zitten* staat
Dat is veel minder erg dan met slipje hoor, het gaat tenminste niet broeien...quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:13 schreef Passione het volgende:
[..]
Heeft niets met douchen te maken. Als jij een warme discotheek bent en daar loopt te dansen krijg je hoe dan ook een zweetkut. Lekker fris om daarmee op een barstoel te gaan zitten zodat ik het een kwartier later kan afvegen met m'n broek als ik erop ga zitten. En een lekkere lucht zal er na het dansen onder vandaan komen als een slip/string het niet tegenhoudt.
Ik vind het gewoon niet spannend. Ik vind het model niet mooi. Ik vind bikinislipjes mooier (met van die smalle zijkantjes of met strikjes). Verder draven er nogal veel achter de kudde aan die ze dragen lijkt mij, vooral als ze ook tatoeages en piercings hebben.quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:32 schreef SummerJam2003 het volgende:
[..]
![]()
wtf? hoezo niet
Iets niet dragen omdat iedereen het doet is natuurlijk net zo erg als iets wel dragen omdat iedereen het doet.quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:12 schreef girllover het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet spannend. Ik vind het model niet mooi. Ik vind bikinislipjes mooier (met van die smalle zijkantjes of met strikjes). Verder draven er nogal veel achter de kudde aan die ze dragen lijkt mij, vooral als ze ook tatoeages en piercings hebben.
Als iemand ze draagt omdat ze ze mooi vind vind ik het logisch maar als ze ze draagt omdat iedereen ze draagt...![]()
Ja, qua houding wel. Maar ik vind het wel leuk als iemand van de norm durft af te wijken. Kijk bijvoorbeeld naar rechtenstudenten in Leiden. Vrijwel allemaal dragen ze blauwe spijkerbroeken, gestreepte of geruite overhemden met een wit T-shirt eronder, donkerrode brogues en geruite sokken. Niet echt inspirerend. En als ze een baan hebben hebben ze nog steeds die brogues, maar dan met een standard donkergrijs wollen pak, een lichtblauw of wit overhemd en een das.quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:50 schreef Miwe het volgende:
[..]
Iets niet dragen omdat iedereen het doet is natuurlijk net zo erg als iets wel dragen omdat iedereen het doet.
Je moet gewoon aantrekken en doen wat je leuk vind, of dat nu is wat "iedereen" doet of niet, je bezig houden met binnen of buiten de norm vallen is niet spannend...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 08:55 schreef girllover het volgende:
[..]
Ja, qua houding wel. Maar ik vind het wel leuk als iemand van de norm durft af te wijken. Kijk bijvoorbeeld naar rechtenstudenten in Leiden. Vrijwel allemaal dragen ze blauwe spijkerbroeken, gestreepte of geruite overhemden met een wit T-shirt eronder, donkerrode brogues en geruite sokken. Niet echt inspirerend. En als ze een baan hebben hebben ze nog steeds die brogues, maar dan met een standard donkergrijs wollen pak, een lichtblauw of wit overhemd en een das.![]()
Das het probleem bij de meeste mensen: we zijn kuddedieren. We willen allemaal van nature ergens bij horen. Ontzettend naar natuurlijk voor diegene die wel helemaal alleen moeten en zeggen dat ze nergens bij willen horen, maar dat zeggen omdat ze dan voor de buitenwereld niet toegeven aan hun zwakte.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:54 schreef erodome het volgende:
[..]
...
Doe gewoon je din en hou je niet zo bezig met de norm...
Idd.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:02 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Das het probleem bij de meeste mensen: we zijn kuddedieren. We willen allemaal van nature ergens bij horen. Ontzettend naar natuurlijk voor diegene die wel helemaal alleen moeten en zeggen dat ze nergens bij willen horen, maar dat zeggen omdat ze dan voor de buitenwereld niet toegeven aan hun zwakte.
o.i.d.
Ben ik met je eens, maar er zijn weinig mensen die zich niet met die norm bezighouden. Mnsen zijn in het algemeen erg conformistisch. Met sommige dingen heb ik daar geen moeite mee, maar met kleding vind ik het soms wel wat minder.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:54 schreef erodome het volgende:
Doe gewoon je din en hou je niet zo bezig met de norm...
Nouja, je scheert in ieder geval wel, dus daar hoef ik niet meer voor te kijkenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 12:48 schreef lucienne2 het volgende:
ik begrijp dat jullie mannen hopen dat we dit de hele tijd doen, maar helaas doen we dit (bijna) nooit
het zit sowieso erg irritant in een strakke leren- of spijkerbroek, dan kruipt het op enzo en gaat het echt schuren. Als je een rokje of jurkje aan hebt, zijn er altijd van die creeps die proberen eronder te kijken, dus dan ook maar niet.
zoals je kan lezen heb ik het allemaal uitgeprobeerd, dus ik heb het wel gedaan.
ik heb een broek waar ik (als het warm is) wel eens zonder loop, dat is zo'n heupbroek met zakken, oja en een katoenen broek omdat je echt al het ondergoed er doorheen ziet (en nee, als je er niets onderaan doet zie je niets), maar dat is niet tijdens het stappen
Dat geeft het visburger menu weer een extra dimensie.quote:Op woensdag 23 juli 2003 08:38 schreef Syrena het volgende:
Ik heb in de McDonalds gestaan zonder onderbroek (met een rokje aan) omdat mijn toemalige vriendje dat leuk vond. Het was wel rond 23.45, dus er was verder niemand in de zaak *grin*.
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:12 schreef more het volgende:
[..]
Dat geeft het visburger menu weer een extra dimensie.
EY, ik had me wel gewassenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:12 schreef more het volgende:
[..]
Dat geeft het visburger menu weer een extra dimensie.
Is dat niet zo dan?quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:37 schreef linsjuh het volgende:
Vrouwen die strings dragen lopen achter de rest aan, vooral wanneer ze ook tatoeages en/of piercings hebben ? Hahaha, wat een redenering zeg.. Praat lekker over onderwerpen waar je écht verstand van hebt..quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:12 schreef girllover het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet spannend. Ik vind het model niet mooi. Ik vind bikinislipjes mooier (met van die smalle zijkantjes of met strikjes). Verder draven er nogal veel achter de kudde aan die ze dragen lijkt mij, vooral als ze ook tatoeages en piercings hebben.
Als iemand ze draagt omdat ze ze mooi vind vind ik het logisch maar als ze ze draagt omdat iedereen ze draagt...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |