abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 juli 2004 @ 00:37:06 #201
40066 linsjuh
linsjuh is lief !!!!
pi_20479963
meldt zich ook !
hangt wel af van gelegenheid en wie er bij mij zijn
sommige mannen denken dat er op een kutje zonder string slipje of onderbroekje automatisch een tekst met *ik nodig je uit om hier aan te zitten* staat
uNf!~
  donderdag 8 juli 2004 @ 00:40:18 #202
58262 SummerJam2003
Oh my god! They killed Kenny!
pi_20480028
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 00:37 schreef linsjuh het volgende:
meldt zich ook !
sommige mannen denken dat er op een kutje zonder string slipje of onderbroekje automatisch een tekst met *ik nodig je uit om hier aan te zitten* staat
Ja idd, daar ben ik het niet mee eens als man zijnde!
Learn from the mistakes of others, you can live long enough to make them all yourself...
  donderdag 8 juli 2004 @ 00:52:05 #203
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_20480221
quote:
meldt zich ook !
wat is dan bij voorbeeld een goede gelegenheid en goed gezelschap?
  donderdag 8 juli 2004 @ 03:10:20 #204
37769 erodome
Zweefteef
pi_20481526
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 22:13 schreef Passione het volgende:

[..]

Heeft niets met douchen te maken. Als jij een warme discotheek bent en daar loopt te dansen krijg je hoe dan ook een zweetkut. Lekker fris om daarmee op een barstoel te gaan zitten zodat ik het een kwartier later kan afvegen met m'n broek als ik erop ga zitten. En een lekkere lucht zal er na het dansen onder vandaan komen als een slip/string het niet tegenhoudt.
Dat is veel minder erg dan met slipje hoor, het gaat tenminste niet broeien...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 8 juli 2004 @ 09:12:54 #205
84009 girllover
You had me at hello
pi_20482429
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 00:32 schreef SummerJam2003 het volgende:

[..]

wtf? hoezo niet
Ik vind het gewoon niet spannend. Ik vind het model niet mooi. Ik vind bikinislipjes mooier (met van die smalle zijkantjes of met strikjes). Verder draven er nogal veel achter de kudde aan die ze dragen lijkt mij, vooral als ze ook tatoeages en piercings hebben.

Als iemand ze draagt omdat ze ze mooi vind vind ik het logisch maar als ze ze draagt omdat iedereen ze draagt...
  donderdag 8 juli 2004 @ 09:50:37 #206
37252 Miwe
Wat mot je?
pi_20482937
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 09:12 schreef girllover het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon niet spannend. Ik vind het model niet mooi. Ik vind bikinislipjes mooier (met van die smalle zijkantjes of met strikjes). Verder draven er nogal veel achter de kudde aan die ze dragen lijkt mij, vooral als ze ook tatoeages en piercings hebben.

Als iemand ze draagt omdat ze ze mooi vind vind ik het logisch maar als ze ze draagt omdat iedereen ze draagt...
Iets niet dragen omdat iedereen het doet is natuurlijk net zo erg als iets wel dragen omdat iedereen het doet.
pi_20504629
Ik draag ook weleens geen slipje onder m'n rok of jurk, ik vind het lekkerder dan een veter in m'n bilnaad en bovendien vrijheid, blijheid......
  vrijdag 9 juli 2004 @ 08:55:27 #208
84009 girllover
You had me at hello
pi_20504842
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 09:50 schreef Miwe het volgende:

[..]

Iets niet dragen omdat iedereen het doet is natuurlijk net zo erg als iets wel dragen omdat iedereen het doet.
Ja, qua houding wel. Maar ik vind het wel leuk als iemand van de norm durft af te wijken. Kijk bijvoorbeeld naar rechtenstudenten in Leiden. Vrijwel allemaal dragen ze blauwe spijkerbroeken, gestreepte of geruite overhemden met een wit T-shirt eronder, donkerrode brogues en geruite sokken. Niet echt inspirerend. En als ze een baan hebben hebben ze nog steeds die brogues, maar dan met een standard donkergrijs wollen pak, een lichtblauw of wit overhemd en een das.
  vrijdag 9 juli 2004 @ 09:04:03 #209
92655 Ferdi81
omdat............
pi_20504937
ja maar toch is dat een bepaalde etiquette waar ze aan proberen te voldoen.
  vrijdag 9 juli 2004 @ 11:54:27 #210
37769 erodome
Zweefteef
pi_20507654
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 08:55 schreef girllover het volgende:

[..]

Ja, qua houding wel. Maar ik vind het wel leuk als iemand van de norm durft af te wijken. Kijk bijvoorbeeld naar rechtenstudenten in Leiden. Vrijwel allemaal dragen ze blauwe spijkerbroeken, gestreepte of geruite overhemden met een wit T-shirt eronder, donkerrode brogues en geruite sokken. Niet echt inspirerend. En als ze een baan hebben hebben ze nog steeds die brogues, maar dan met een standard donkergrijs wollen pak, een lichtblauw of wit overhemd en een das.
Je moet gewoon aantrekken en doen wat je leuk vind, of dat nu is wat "iedereen" doet of niet, je bezig houden met binnen of buiten de norm vallen is niet spannend...

Ik heb nu al best veel mensen horen zeggen, ik wilde een tongpiercing, maar nu heeft iedereen zo'n ding dus wil ik hem niet meer, dat vind ik zo'n nonses, dan wil je dus alleen iets om apart te zijn en niet omdat je het gewoon mooi vind...

Doe gewoon je din en hou je niet zo bezig met de norm...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_20507823
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 11:54 schreef erodome het volgende:

[..]

...

Das het probleem bij de meeste mensen: we zijn kuddedieren. We willen allemaal van nature ergens bij horen. Ontzettend naar natuurlijk voor diegene die wel helemaal alleen moeten en zeggen dat ze nergens bij willen horen, maar dat zeggen omdat ze dan voor de buitenwereld niet toegeven aan hun zwakte.

o.i.d.
pi_20516288
Stappen doe ik altijd zonder slipje. Maar wel met een panty aan

Suzanne.
Kom naar onze pantyschool: http://members.lycos.nl/pantyschool/
  vrijdag 9 juli 2004 @ 20:04:51 #213
84009 girllover
You had me at hello
pi_20517716
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 12:02 schreef Misanthropist het volgende:

[..]

Das het probleem bij de meeste mensen: we zijn kuddedieren. We willen allemaal van nature ergens bij horen. Ontzettend naar natuurlijk voor diegene die wel helemaal alleen moeten en zeggen dat ze nergens bij willen horen, maar dat zeggen omdat ze dan voor de buitenwereld niet toegeven aan hun zwakte.

o.i.d.
Idd.
pi_20621276
Ongeveer 1a2 keer in de maand wel, de andere 2 a 3 keer van die maand niet !
ligt een beetje aan het weer en aan mijn stemming !!
Een dag niet geFok!t is een dag niet achter je PC gezeten !
pi_20621515
vrouwen zonder slip..
hmmmzz
ik ka er wel aan wennen hoor
Uitvindingen zijn betere middelen naar een minder doel.
----
Berry van Aerle.
pi_20684319
ik begrijp dat jullie mannen hopen dat we dit de hele tijd doen, maar helaas doen we dit (bijna) nooit
het zit sowieso erg irritant in een strakke leren- of spijkerbroek, dan kruipt het op enzo en gaat het echt schuren. Als je een rokje of jurkje aan hebt, zijn er altijd van die creeps die proberen eronder te kijken, dus dan ook maar niet.
zoals je kan lezen heb ik het allemaal uitgeprobeerd, dus ik heb het wel gedaan.

ik heb een broek waar ik (als het warm is) wel eens zonder loop, dat is zo'n heupbroek met zakken, oja en een katoenen broek omdat je echt al het ondergoed er doorheen ziet (en nee, als je er niets onderaan doet zie je niets), maar dat is niet tijdens het stappen
  zaterdag 17 juli 2004 @ 12:57:51 #217
84009 girllover
You had me at hello
pi_20684421
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 11:54 schreef erodome het volgende:
Ben ik met je eens, maar er zijn weinig mensen die zich niet met die norm bezighouden. Mnsen zijn in het algemeen erg conformistisch. Met sommige dingen heb ik daar geen moeite mee, maar met kleding vind ik het soms wel wat minder.
pi_20690573
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 12:48 schreef lucienne2 het volgende:
ik begrijp dat jullie mannen hopen dat we dit de hele tijd doen, maar helaas doen we dit (bijna) nooit
het zit sowieso erg irritant in een strakke leren- of spijkerbroek, dan kruipt het op enzo en gaat het echt schuren. Als je een rokje of jurkje aan hebt, zijn er altijd van die creeps die proberen eronder te kijken, dus dan ook maar niet.
zoals je kan lezen heb ik het allemaal uitgeprobeerd, dus ik heb het wel gedaan.

ik heb een broek waar ik (als het warm is) wel eens zonder loop, dat is zo'n heupbroek met zakken, oja en een katoenen broek omdat je echt al het ondergoed er doorheen ziet (en nee, als je er niets onderaan doet zie je niets), maar dat is niet tijdens het stappen
Nouja, je scheert in ieder geval wel, dus daar hoef ik niet meer voor te kijken
pi_20692063
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 08:38 schreef Syrena het volgende:
Ik heb in de McDonalds gestaan zonder onderbroek (met een rokje aan) omdat mijn toemalige vriendje dat leuk vond. Het was wel rond 23.45, dus er was verder niemand in de zaak *grin*.
Dat geeft het visburger menu weer een extra dimensie.
pi_20699677
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 20:12 schreef more het volgende:

[..]

pi_20702241
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 20:12 schreef more het volgende:

[..]

EY, ik had me wel gewassen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 20 juli 2004 @ 15:47:04 #222
15285 _oxygen_
Druk Druk Druk
pi_20744725
Ik ben het tot nu toe niet tegen gekomen...
Bizar.. (bit dyslectische)
  dinsdag 20 juli 2004 @ 20:16:17 #223
83791 White_Wolf
The devil made me do it
pi_20750237
quote:
Is dat niet zo dan? Wat wil je er dan mee uitstralen behalve geiligheid?
"For the thing I greatly feared has come upon me. And what I dreaded has happened to me. I am not at ease, nor am I quiet; I have no rest, for trouble comes." Job 3:25,26
  dinsdag 20 juli 2004 @ 20:42:47 #224
37769 erodome
Zweefteef
pi_20750735
Het is geen geen uitnodiging voor iedereen, pas wanneer je daadwerkelijk uitgenodigd wordt mag je eraan friemelen, daarvoor moet je gewoon afblijven...
  dinsdag 20 juli 2004 @ 22:43:11 #225
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_20753185
Ik doe wel eens een rok(je) aan zonder iets eronder, maar alleen om mijn vriend uit te dagen wanneer we ergens zijn waar we niet direct de kans hebben sex te hebben.
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 09:12 schreef girllover het volgende:

[..]

Vrouwen die strings dragen lopen achter de rest aan, vooral wanneer ze ook tatoeages en/of piercings hebben ? Hahaha, wat een redenering zeg.. Praat lekker over onderwerpen waar je écht verstand van hebt..
3!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')